Gå til innhold

Studentweb: resultater kan ikke publiseres ennå

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. 

Venter på sensur til en eksamen som strengt tatt har sensurfristnrett etter julaften. Men jeg sjekket likevel flere ganger om dagen. Er høyskole og et relativt lite kull/fag og jeg har opplevd i de små fagene at vi har fått sensur innen 1-2 uker. 

I går rett før kl 16 forsvant faget fra "aktive emner" og ligger nå i resultat-fanen når man krysser for alle resultat. Men i stedet for karakter står det jeg skrev i tittelen; resultatene kan ikke publiseres ennå. 

Og jeg lurer på: betyr dette at sensuren er klar, at karakterene er satt? Vil det da bety at karakteren dukker opp mest trolig på neste virkedag? Og har noen opplevd at dette står der pga noe formelt feil, opplevd at det har stått der over lang tid..? 

Anonymkode: 1d6ea...e97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Spennende! Mulig det enders i morgen, mandag🤞🤞🤞😉

Anonymkode: d820a...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Opplevde dette tidligere i høst! Gikk inn på eksamensbesvarelsen i Inspera og kunne se poengsummen der inne. Karakteren dukket opp på StudentWeb nesten en uke senere. 😅

Anonymkode: eebd5...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Opplevde dette tidligere i høst! Gikk inn på eksamensbesvarelsen i Inspera og kunne se poengsummen der inne. Karakteren dukket opp på StudentWeb nesten en uke senere. 😅

Med poengsum mener jeg poengsummene for hver enkelt deloppgave (flervalg, fritekst og langsvar) og total poengsum til slutt. Før dette kunne jeg bare se poeng for flervalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Med poengsum mener jeg poengsummene for hver enkelt deloppgave (flervalg, fritekst og langsvar) og total poengsum til slutt. Før dette kunne jeg bare se poeng for flervalg.

Sjekket nå, men ingenting. Dette var store og åpne oppgaver (typ essay-besvarelser)... Argh. Håper på i morgen. 

Hilsen TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Sjekket nå, men ingenting. Dette var store og åpne oppgaver (typ essay-besvarelser)... Argh. Håper på i morgen. 

Hilsen TS

Søren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Venter også på svar. Sensurfrist 31 desember. Forrige eksamen la de ut karakterene kl. 04 🤔 

Anonymkode: 55b51...618

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...