AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #21 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): jeg datet en mann for 1.5 år siden, hvor jeg fant ut at han hadde en annen partner, så jeg avsluttet det. han behandlet meg fælt dårlig også. siden det har han kontaktet meg flere ganger i måneden, og selv om jeg blokkerer han, finner han nye måter å kontakte meg på. jeg har vært klar og tydelig på hva jeg ønsker, og tar aldri telefonen når han ringer. hva skal jeg gjøre…? det er så vanskelig å hele tiden føle på at han er der i bakhodet mitt, og det er nok det han ønsker, men det er helt umulig å ikke tenke på det/bekymre meg. noen gode råd…? Anonymkode: e32e9...51a Saken er «mat» for politiet ikke for kvinneguidens leser. Anonymkode: 18501...917 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #22 Del Skrevet 15. desember 2024 Hva vil han da, hva sier han? Anonymkode: 55aa6...b76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #23 Del Skrevet 15. desember 2024 Anmeld han. Anonymkode: 6c856...278 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #24 Del Skrevet 15. desember 2024 21 hours ago, AnonymBruker said: Du skriver jo i innleggene over at du har snakket med han flere ganger på disse 1.5 årene, du har både sendt meldinger med han, og du snakket senest med han for to måneder siden. Anonymkode: bae10...ebb da jeg snakket med han for 2 måneder siden, sa jeg ifra til han at han skal holde seg unna meg, og det var når han kom bort til meg på byen. jeg vil ikke akkurat si at jeg «snakket» med han da, jeg avviste han og dro. jeg har sendt han meldinger, men det er lenge siden nå, og sist var februar i fjor. jeg visste ikke da hvor ille det var for psyken min, og hvor lenge det skulle pågå. men nå forstår jeg at dette ikke tar slutt uansett hva jeg gjør/ikke gjør. alle meldingene jeg har skrevet til han siden jeg avsluttet omhandler at jeg ikke vil ha kontakt med han, og jeg har bevis på det mtp. en eventuell politisak. skjønner ikke hvorfor det alltid er noe å tvile på for enkelte mennesker, når alt jeg ønsker er råd. har virkelig bedre ting å gjøre med livet mitt enn å sitte på et forum jeg aldri har brukt, kun for å lyve om min rolle i dette. ts Anonymkode: e32e9...51a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #25 Del Skrevet 15. desember 2024 jeg har bestemt meg for å kontakte politiet. jeg ringer til min lokale politistasjon i morgen, og ber om råd og spør om jeg har grunnlag til et besøksforbud, og eventuelt hører jeg om jeg har nok beviser til å anmelde han for trakassering eller noe liknende. takk til alle som tror på meg, jeg setter pris på gode råd og tar alt til meg. håper ikke dette blir en kjempe lang prosess! ts Anonymkode: e32e9...51a 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #26 Del Skrevet 15. desember 2024 16 hours ago, AnonymBruker said: Hva vil han da, hva sier han? Anonymkode: 55aa6...b76 det er jeg rett og slett litt usikker på selv. i fjor sa han at han savnet meg, men jeg har ikke hørt noe spesifikt slikt etter det. han skriver eksempelvis med andre sitt nummer «(mitt navn), det er (hans navn) kan vi snakke». så han forteller ikke eksakt hva han vil, men regner med han kun vil ligge eller forstyrre freden min. Anonymkode: e32e9...51a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym4827271 Skrevet 15. desember 2024 #27 Del Skrevet 15. desember 2024 21 hours ago, AnonymBruker said: Har du ikke privat profil i alle sosiale medier? Og ukjente nr tar du ikke. Så hvordan kan han da kontakte deg? Har du sagt ifra til kona hans? Jeg hadde sagt klart ifra at om du ikke lar meg være i fred nå må jeg kontakte både kona di og foreldrene dine. Du har selvsagt tatt bilde av all kommunikasjon og lagret alt + funnet navn og tlf til kona og foreldrene før du forteller ham dette. Ikke så kult for de fleste at foreldrene finner ut at deres voksne sønn stalker folk. Mens han har kone i tillegg. Anonymkode: 6746a...26f jeg har privat profil, men vet ikke om det fungerer å gjøre sånn at ingen kan sende meg meldinger der utenom de jeg følger.. skal sjekke det ut. han kontakter meg på meldinger med venner sine eller falske nummere. har fått råd om å blokkere ukjente nummere her, og jeg skal gjøre det om politiet er enig. godt tips. ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #28 Del Skrevet 15. desember 2024 Politi. Anonymkode: ebdfd...872 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #29 Del Skrevet 15. desember 2024 Som flere sier, kontakt politiet. Selv om det kan hende de ikke har grunnlag for å ilegge besøksforbud eller andre tiltak så vil det du sier bli logget. Da har du en sterkere sak senere. Og for all del, ta bilder og loggført alle gangene han kontakter deg. Anonymkode: d0b00...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #30 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): jeg har bestemt meg for å kontakte politiet. jeg ringer til min lokale politistasjon i morgen, og ber om råd og spør om jeg har grunnlag til et besøksforbud, og eventuelt hører jeg om jeg har nok beviser til å anmelde han for trakassering eller noe liknende. takk til alle som tror på meg, jeg setter pris på gode råd og tar alt til meg. håper ikke dette blir en kjempe lang prosess! ts Anonymkode: e32e9...51a Jeg spurte om du svarte han fordi slike mennesker får energi av andres negative reaksjoner, så all respons er god respons for dem. Om han kan trigge deg følelsesmessig så vil han bare fortsette, så man må bare ignorere, og late som han er den kjedeligste personen i hele universet, så han ikke får noen reaksjon. Ofte når de fortsetter og fortsetter så er det fordi den andre svarer og blir trigget. Men han her er jo ekstrem når det har gått så lang tid uten kontakt. Jeg ville også gått til politiet, og google også "gråsteinmetoden" og "null kontakt", Anita Sweeney har skrevet og lagd podcaster om dette. Mistenker at han er psykopat eller narsissist, så det kan være mer informasjon som kan være interessant for deg der også. Anonymkode: bae10...ebb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #31 Del Skrevet 15. desember 2024 42 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg spurte om du svarte han fordi slike mennesker får energi av andres negative reaksjoner, så all respons er god respons for dem. Om han kan trigge deg følelsesmessig så vil han bare fortsette, så man må bare ignorere, og late som han er den kjedeligste personen i hele universet, så han ikke får noen reaksjon. Ofte når de fortsetter og fortsetter så er det fordi den andre svarer og blir trigget. Men han her er jo ekstrem når det har gått så lang tid uten kontakt. Jeg ville også gått til politiet, og google også "gråsteinmetoden" og "null kontakt", Anita Sweeney har skrevet og lagd podcaster om dette. Mistenker at han er psykopat eller narsissist, så det kan være mer informasjon som kan være interessant for deg der også. Anonymkode: bae10...ebb tusen ❤️ takk for godt råd. og jeg er selv sjokkert over hvor lenge han har holdt på, jeg har prøvd å ignorere det og bare blokke blokke blokke, men nå er det virkelig nok. skal søke og høre på, og jeg tror og observerer narsisstiske / psykopatiske trekk. tusen takk!! ts Anonymkode: e32e9...51a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå