Gå til innhold
Noen av våre medlemmer opplever problemer med forumet og vi håper å få fikset problemet innen kort tid! ×

Han var sammen med eksen når vi traff hverandre

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja hva kaller man slike samvittighetsløse egoister? Narsissist? 

Han er nok allerede utro med en annen, ts.

Anonymkode: fdee6...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaja karma tar ham for det med eksen da tydeligvis, nå blir han dumpa og det rett før jul, tenker det blir en bra julegave til henne. Og meg selv. Jeg kan ikke leve med en fyr som synes dette er greit. Det er vondt for meg, men er uaktuelt. 

Anonymkode: 66855...0cd

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Da må du regne med overlapping fra deg til neste.

Anonymkode: e362f...fcf

Det er jo slik vi menn alltid må regne med.. Monkey branching 

Anonymkode: caa9c...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å holde på slik han gjorde går så imot mine verdier at et forhold med han ikke hadde vært aktuelt. At han i tillegg sier at «Det er ingenting» og at «Alt er bra nå» tyder på at han ikke ser noe galt i det han gjorde. 

Hva tror du han kommer til å gjøre når den første krisen i forholdet kommer? Kvitt deg med den uærlige drittsekken først som sist. Det vil spare deg for mye smerte.

Gjentar: Han her er ikke stabilt forholdsmateriale som kan jobbe seg gjennom kriser.

Anonymkode: 5bc4e...63a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble sammen med min samboer da han bodde med sin eks, han hadde søkt separasjon og var ærlig på alt. Han viste meg videoer og lydopptak av hvordan hun terroriserte han i flere år. Det var grove ting som ble sagt i det lydopptaket som for eks: Jeg blir kvalm av deg, du er ekkel og jeg kan gå fra deg når jeg vil og du er avhengig av meg så du finner ikke noen andre for alle synes du er stygg og ekkel. I videoen så klapper hun til han og kaster mat på han. Han holdt på å ta livet sitt og orket ikke mer. Så ble vi kjent og det var vennskaplig i starten, vi snakket mye om hvordan han hadde det. Så han valgte til slutt å be henne flytte ut, hun nektet lenge og da sa han at hvis hun ikke flytter ut så har han bevis på volden hun har utsatt han og kommer til å anmelde. Hun flyttet ut og han valgte ikke å anmelde pga barna.  Så ble jeg og han sammen og etter 7-8 måneder så offentliggjorde vi det. Da brøt helvete løs og eksen hans skapte så mye kvalme at jeg måtte blande inn politiet. Takket være politet så lar hun oss være i fred nå, min samboer snakker kun relatert om barna med henne selv om hun sender grove og stygge meldinger fortsatt. 
Hun går dessverre rundt på bygda og sier til folk at han var utro mot henne med meg, dette har gjort at enkelte folk tar henne side og slutter å si hei til oss. Men jeg vet sannheten så driter i dem. Han hadde søkt separasjon og bed henne flytte ut før vi ble kjent, at hun nekta er jo ikke hans feil 🙈

Beklager dette ble litt om meg, men poenget er at forskjellen hos meg og deg er at min samboer var ærlig hele veien, jeg fikk se bevis på hvordan hun behandlet han og har selv opplevd hennes psykopatiske sider. Han sier hver dag at han angrer på at han valgte feil person og at han var fanget i et fengsel hvor han slet med å komme seg ut. 

Så at han holder deg skjult for henne er nok lurt for å slippe å lage drama for deg, men at han holdt henne skjult for deg er ikke bra. 

Anonymkode: 89e76...d77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stol på han, du vet hva han er istand til. Han vil aldri respektere dine følelser så mye som han respekterer sine og vil garantert la deg sitte sjokkert og knust igjen, på videre ut i en kjærlighets historie med ei ny ei, mens du sitter å gråter, er sinnt, føler deg håpløs og forlatt helt alene.

Om du blir i forholdet vet du at du har mental tillatelse til å gjøre det samme mot han å overlappe når du liker en. Men hvem som rekker det først, hvem vet?

Anonymkode: 8bbde...420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette skjedde med min eks også. Bare at forholdet var faktisk over, kunne ikke brydd meg mindre hva han gjorde, jeg stakk egt av først for han lot meg ikke reise, men måtte flytte tilbake igjen og jeg sa VI ER IKKE SAMMEN SELV OM VI BOR SAMMEN, og han skulle ikke få lov å kontrollere livet mitt mer, ba han finne seg noen fra hjemmelandet sitt fordi det er det som passer han best. Han trodde vel jeg fant en annen mens vi bodde sammen også. Tror ikke du skal bekymre deg for noe. 

Anonymkode: 0d321...b4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ja hva kaller man slike samvittighetsløse egoister? Narsissist? 

Han er nok allerede utro med en annen, ts.

Anonymkode: fdee6...b3e

Det er han nok ikke hvis hun ikke finner tegn til det, IKKE alle forhold passer seg sammen,

ts må bare jobbe med seg selv å godta dette å velge å stole på han. 

Anonymkode: 0d321...b4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Vi møttes på app, dro på dater, vi holdt bare på en kort men veldig intens periode før det ble pause/brudd pga dødsfall i min familie. Vi tok opp kontakten etter en stund og har holdt på siden. Nå har jeg funnet ut at da vi traff hverandre var han fortsatt sammen med eksen, det ble ikke slutt mellom dem før den tiden vi ikke hadde kontakt. Det sjokkerte meg litt, mest over hvor effortlessly han innledet et forhold med meg og var all inn, mens han hadde en kjæreste han var delvis samboer med. 

Jeg spurte ham og han sa det var slutten av hele forholdet, og at det var på vei til å bli over osv. Men han sa ingenting til meg eller henne, og det har jeg store problemer med. Han sier det er ingenting og at alt er bra nå, jeg er bekymret for at han skal gjøre dette mot meg, når han føler eller tenker det er over så er han ute og skaffer seg ny dame. Ville det vært et problem for deg? 

Dette har jeg opplevd selv. Eksen gikk inn i et nytt forhold, mens han fremdeles var med meg. Nye damen fikk vite det litt senere, at vi faktisk var sammen da de flørtet og datet. 

En periode var de så lykkelige.

I neste periode fikk han ikke lov til å være på sosiale medier fordi han ikke var til å stole på.

De varte noen år før det ble brudd, han har vært alene siden. Både jeg og den jenta har senere funnet lykken. 

Anonymkode: 9c0ea...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg var litt forvirret og i tvil når jeg laget denne tråden, men etter å ha lest samtlige enstemmige svar her så skjønner jeg at jeg har rett i min dårlige følelse, var nok blendet av følelser og håpet om at det ikke skulle være slik. Har tenkt hardt i hele formiddag og jeg kan bare ikke komme over dette. Jeg husker tilbake til den perioden og jeg er sjokkert over hvor glatt og hemningsløst han la seg etter meg samtidig som han faktisk hadde en kjæreste. Han virket ikke usikker eller som om han hadde et hakk av dårlig samvittighet for noe. Og det er en svær karakter brist for meg. 

Jeg valgte en slik mann, "against my better judgment ", fordi jeg så sårt ønsket å tro at det bare var fordi vi hadde noe spesielt.

Det var et helvete jeg ikke unner min verste fiende, men løgner og manipulasjon av en annen verden. Fullstendig mangel på gode verdier og fy søren så glatt han løy, som om det var hans karriere. Jeg falt pladask og gikk rett på, selv om intuisjonen min skrek til meg gang på gang, fikk han meg til å tvile på meg selv fordi det tok flere år før jeg fant håndfast bevis.

I etterkant fikk jeg høre mer, og mer og mer fra andre. Det ville ingen ende ta, herregud så dum jeg føler meg...

Så mitt råd er jo å finne en som viser god karakter fra start. Han her virker som en gamble 🙄

Anonymkode: 578f2...c1e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...