Teflonhjernen Skrevet 14. desember 2024 #1 Del Skrevet 14. desember 2024 Vil kjøpe ny parfyme til mannen til jul, mer er jo en jungel av lukter der ute 😱 Pr. idag bruker han denne fra Armani, men jeg syntes den er litt for søt og kjedelig. Hva er din favoritt herre parfyme? Har luktet på Sauvage fra Dior og den ble altfor sterk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #2 Del Skrevet 14. desember 2024 Sjekk ut Prada luna rossa-linja👍 Anonymkode: e61f9...218 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #3 Del Skrevet 15. desember 2024 Jean Paul, den første, den grønne 🥰 Anonymkode: aaed8...994 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #4 Del Skrevet 15. desember 2024 Spør han hva han ønsker seg og kjøp noe han liker, ikke hva du liker Anonymkode: ed91d...91e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #5 Del Skrevet 15. desember 2024 Det hender jeg varierer, men faller alltid tilbake på Bleu de CHANEL. Anonymkode: 1d2db...a58 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #6 Del Skrevet 15. desember 2024 Ysl myself 🥰 den er safe👍 Anonymkode: 69259...b12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #7 Del Skrevet 15. desember 2024 Tom Ford noir extreme! 😍 Anonymkode: 27d6c...3a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #8 Del Skrevet 15. desember 2024 CK One er en sikker klassiker. Det er en unisexparfyme, så den er ikke sånn kjempesterk som mange herreparfymer ofte er. Den er mer frisk, men ikke så søt. Anonymkode: 262f9...fae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #9 Del Skrevet 15. desember 2024 Du bør gå for noe fra Tom Ford eller Creed (feks green irish tweed eller aventus), glem de vanlige mainstream Chanel/Armani, Boss etc. absolutt alt dette er billig søppel. Dra til et sted hvor de har Tom Ford og sjekk ut oud wood, grey vetiver, jeg synes Noir extreme blir litt for mye vanilje. Anonymkode: a239b...e10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #10 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Du bør gå for noe fra Tom Ford eller Creed (feks green irish tweed eller aventus), glem de vanlige mainstream Chanel/Armani, Boss etc. absolutt alt dette er billig søppel. Dra til et sted hvor de har Tom Ford og sjekk ut oud wood, grey vetiver, jeg synes Noir extreme blir litt for mye vanilje. Anonymkode: a239b...e10 Tom ford er ikke for alle da. Veldig spesielle og sterke lukter. Anonymkode: 69259...b12 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 15. desember 2024 #11 Del Skrevet 15. desember 2024 mine (og mannens favoritter): - Dior Sauvage - Valentino Born in Rome - Boss The Scent (og omtrent alle variantene av denne) - Bleu de Chanel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 15. desember 2024 #12 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det hender jeg varierer, men faller alltid tilbake på Bleu de CHANEL. Anonymkode: 1d2db...a58 Denne er god, kjøpte den til min mann og han har brukt den som hverdagsduft til jobb. Han har fra før av parfymen Gio som TS la inn bilde av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 15. desember 2024 #13 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tom ford er ikke for alle da. Veldig spesielle og sterke lukter. Anonymkode: 69259...b12 Skal være sikkert og visst…Jeg kjøpte Ombre leather i gave til min mann på nettet basert på alle de gode reviews den fikk. Men den var sinnsykt sterk, og luktet veldig kraftig av lær. Visste jo at lær var en komponent i den, men det var alt for voldsomt og overveldende. Ikke en hverdagsduft i hvert fall, og man må ta ekstremt lite på. Duften ble hengende i rommet lenge etter at vi testet den med ett lite spray trykk. Så det er i hvert fall ikke en duft man skal kjøpe uten å ha luktet på den først. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #14 Del Skrevet 16. desember 2024 ysl - l'homme Anonymkode: 97d92...407 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #15 Del Skrevet 16. desember 2024 Hugo Boss Bottled!! Anonymkode: 8ad48...662 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #16 Del Skrevet 16. desember 2024 Det nytter jo lite å be andre om tips til parfymer som de liker eller som lukter godt på mannen deres. Parfyme må jo passe til den som bruker den, og en parfyme som lukter nydelig i flaska eller på én person kan jo lukte grusomt på en annen person. Hvis du ikke aner hva mannen liker eller passer til, bør du ta han med på parfymeri og la han prøvde ulike typer. Og vær så snill og ikke la ham bruke bare én type! Folk som bruker kun én parfyme blir fort immune mot egen parfymelukt og har en tendens til å øke på med parfyme til de lukter lang vei... Anonymkode: 2cfd4...57d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #17 Del Skrevet 16. desember 2024 Det har kommet mange nye utgaver av Aqua di Gio. Gå innom et parfymeri og prøv. Jeg tviler på at en mann som har vært fornøyd med ADG vil like Tom Ford og Creed som noen foreslo. Anonymkode: 92662...143 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Herre min herreman Skrevet 16. desember 2024 #18 Del Skrevet 16. desember 2024 Ok, så du synes Armani er for søt og kjedelig? Vel, ikke alle kan håndtere en parfyme med litt eleganse, antar jeg. 😏 Sauvage er sterk, ja, men det er jo ikke ment for folk som er ute etter noe "safe" og forsiktig. Hvis du vil ha noe mer spennende, men ikke like overveldende som Sauvage, kan du jo prøve Bleu de Chanel – den har en maskulin balanse uten at du føler du blir kvalt av lukten. Men om du er ute etter å finne noe skikkelig annerledes, kan det hende du må slutte å lete etter en duft som ikke utfordrer deg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #19 Del Skrevet 16. desember 2024 Herre min herreman skrev (39 minutter siden): Ok, så du synes Armani er for søt og kjedelig? Vel, ikke alle kan håndtere en parfyme med litt eleganse, antar jeg. 😏 Sauvage er sterk, ja, men det er jo ikke ment for folk som er ute etter noe "safe" og forsiktig. Hvis du vil ha noe mer spennende, men ikke like overveldende som Sauvage, kan du jo prøve Bleu de Chanel – den har en maskulin balanse uten at du føler du blir kvalt av lukten. Men om du er ute etter å finne noe skikkelig annerledes, kan det hende du må slutte å lete etter en duft som ikke utfordrer deg litt. Sauvage lukter sånn dolukt du henger på doen. Den er ganske oppskrytt. Anonymkode: 8ad48...662 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 16. desember 2024 #20 Del Skrevet 16. desember 2024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå