Gå til innhold

Kan jeg be om annet sete ved innsjekk på flyplassen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Herlighet, drit i disse sure seteresrverings-fanatikkerene. Ja du kan be om et annet sete ved innsjekk, er det ledig fikser de det lett. Du ber ikke om et bestemt sete, du ber bare om et annet, da lar det seg som regel ordne.

Anonymkode: 4a661...ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan be om et annet sete ved innsjekking og det kommer an på selskapet om du må betale for dette. Som regel må man betale for "attraktive" seter, feks framme og vindu. Andre kan være gratis. Det ser du når du sjekker inn. 

Anonymkode: 9adb5...68f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du kan be om et annet sete ved innsjekking og det kommer an på selskapet om du må betale for dette. Som regel må man betale for "attraktive" seter, feks framme og vindu. Andre kan være gratis. Det ser du når du sjekker inn. 

Anonymkode: 9adb5...68f

Ikke-betal setene får man ikke endret ved sjekk inn. Man får bare tildelt et sete. 

Anonymkode: 0fb0b...0f9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet så skal ikke flyvertinnene flytte passasjerer fra det setet som er utlevert. dette pga hvis noe skjer så skal de vite hvor de enkelte satt. 

Anonymkode: a9373...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

I utgangspunktet så skal ikke flyvertinnene flytte passasjerer fra det setet som er utlevert. dette pga hvis noe skjer så skal de vite hvor de enkelte satt. 

Anonymkode: a9373...0c1

Jeg har aldri fått nei om noe er ledig, og har ca 50 flygninger i året. Så tror ikke det er en regel. Men de skal ha beskjed, du skal ikke bare flytte, så mulig de noterer et sted. 

Anonymkode: 0fb0b...0f9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skader ikke å spørre. Jeg har gjort det, og fått det innvilget, mange ganger. Har også fått avslag mange ganger. Du får prøve!

Anonymkode: 9fcaf...625

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...