AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #21 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): STAKKARS BARN😓 Vokst opp i omsorgsvikt med vold i så mange år. Blir kvalm. Anonymkode: 2b672...ed0 Helt sant. Dette er en av grunnene til at jeg prøver å gjøre noe med det. Tror ikke de som ikke har opplevd det kan forstå hvordan denne situasjonen er. Anonymkode: 81320...11c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #22 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Helt sant. Dette er en av grunnene til at jeg prøver å gjøre noe med det. Tror ikke de som ikke har opplevd det kan forstå hvordan denne situasjonen er. Anonymkode: 81320...11c Dra på krisesenter, han kan bli farlig. Skaff advokat mtp fordeling av barn og eiendom, eventuelt besøksforbud. Anonymkode: d5661...73a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #23 Del Skrevet 15. desember 2024 Oppdatering: jeg har snakket med han nå. Virker nesten som han fornekter hele greia. Sier jeg er deprimert, at han skal hjelpe til med å få meg innlagt, familien min påvirker osv osv. sint og lei seg annenhver gang. har ennå ikke sagt det til noen, men avtalt at jeg reiser uten han til familien min i julen. Han sier i ene øyeblikket det er greit og i det neste ikke. Dersom han forhindrer meg fra å reise neste helg, så oppsøker jeg krisesenter. Høres dette greit ut tenker dere? Har julemiddag med familien som barna har gledet seg til i dag. Neste uke vil barna veldig gjerne på skolen pga ulike aktivitet. Anonymkode: 81320...11c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå