Gå til innhold

Dere andre med skikkelig kraftig mens...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette kommer litt an på om du vil eller tenker at du skal ha barn i nærmeste fremtid, eller ei. Jeg er ferdig med dette, så Cyklokapron hjalp mye mtp hverdagen og store blødninger, men ikke nok. Etterhvert som det ble mistanke om og konstatert endometriose fikk jeg hormonspiral i stedet for, som hjalp enda bedre, men blødningene stoppet ikke helt. Men det ble tipp topp tommel opp og helt blødningsfritt (og ikke minst smertefritt) når jeg fikk Splinda tbl i tillegg til spiral. Nå er det slik at jeg ikke kan fatte at jeg holdt ut med dette styret, og skulle bare ønske jeg kunne gjort det tidligere. Skjønner at du er lei av å oppsøke gynekolog, men tror allikevel med den riktige så kan du også kan få hjelp. Det er skikkelig trasig å ha det slik...for meg var det egentlig kun blødningene som var problemet i hverdagen, smertene var til å leve med. Men nå ser jeg jo at jeg har et helt annet liv, og ofrer ikke syklusen enn tanke🤩

Anonymkode: 22586...d77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

seriøst, hvis du blør ut en grønn tampong og et nattbind på under en halvtime må du jo legges inn på sykehus når du menstruerer. 

Anonymkode: b7cba...3ce

Jeg hadde det slik før jeg fjernet livmoren. Måtte ikke legges inn, det var ikke dramatisk, men jeg slet med jernnivåene.

Anonymkode: 1f348...fec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte bleier, rett og slett.

Hadde ikke noe valg, blødde gjennom grønn OB og Libresse sitt tykkeste nattbind på fem minutter.

Men: har du snakket med legen din om å fjerne livmorslimhinnen? Det ble redningen her etter å ha vært syk pga jernmangel i flere perioder. Jeg har fått et nytt liv.

Anonymkode: ba578...90f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Brenning av slimhinnene 👍🏻

Anonymkode: 9bc5f...d0f

Samme her. Ikke blødd på 8 år. 

Anonymkode: 81184...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...