AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:57 #21 Del Skrevet fredag kl 22:57 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er ikke uenig, men kontakt er jo betinget av at det er riktig fyr som tar initiativ. Nå har jeg vært på flere dates og hatt kjæreste tidligere, så jeg snakker på et litt mer generelt grunnlag her. Anonymkode: 55a63...b8c Sånn er det for damer og. Damer blir også avvist. Legg fra deg de nykkene her, så kommer det til å gå mye bedre. Anonymkode: a9434...341 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:00 #22 Del Skrevet fredag kl 23:00 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sånn er det for damer og. Damer blir også avvist. Legg fra deg de nykkene her, så kommer det til å gå mye bedre. Anonymkode: a9434...341 Tror ikke jeg noen gang har blitt avvist...nja èn gang kanskje. Synes det går veldig bra. Leser forøvrig aldri noen gode motargumenter mot de tingene jeg ramser opp, som nå også er off-topic. Anonymkode: 55a63...b8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet fredag kl 23:00 #23 Del Skrevet fredag kl 23:00 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er ikke uenig, men kontakt er jo betinget av at det er riktig fyr som tar initiativ. Nå har jeg vært på flere dates og hatt kjæreste tidligere, så jeg snakker på et litt mer generelt grunnlag her. Anonymkode: 55a63...b8c Ok, da er det bare opp til deg å innse det. Du er riktig fyr! Og hva definerer riktig? Jeg mener at dersom du har full respekt for dama ( og hun for deg) så er mye riktig. Du vet at du har noe å fare med, og det er egentlig mer enn nok. Resten handler mest om å få samspillet på plass. Funker det, så kan det funke veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:01 #24 Del Skrevet fredag kl 23:01 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror ikke jeg noen gang har blitt avvist...nja èn gang kanskje. Synes det går veldig bra. Leser forøvrig aldri noen gode motargumenter mot de tingene jeg ramser opp, som nå også er off-topic. Anonymkode: 55a63...b8c Motargumenter mot PÅSTANDENE dine. Nei, det gidder vel ingen. Anonymkode: a9434...341 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:02 #25 Del Skrevet fredag kl 23:02 I Grosny skrev (Akkurat nå): Ok, da er det bare opp til deg å innse det. Du er riktig fyr! Og hva definerer riktig? Jeg mener at dersom du har full respekt for dama ( og hun for deg) så er mye riktig. Du vet at du har noe å fare med, og det er egentlig mer enn nok. Resten handler mest om å få samspillet på plass. Funker det, så kan det funke veldig bra! Du snakker nå om noe helt annet enn det samtalen egentlig handlet om. Anonymkode: 55a63...b8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:02 #26 Del Skrevet fredag kl 23:02 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Motargumenter mot PÅSTANDENE dine. Nei, det gidder vel ingen. Anonymkode: a9434...341 Fordi du ikke har noen? Anonymkode: 55a63...b8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet fredag kl 23:05 #27 Del Skrevet fredag kl 23:05 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du snakker nå om noe helt annet enn det samtalen egentlig handlet om. Anonymkode: 55a63...b8c Ja, fordi jawline er bare en av mange fine interessefangere som betyr mindre enn det som er vesentlig, nemlig det å ha det fint sammen. Endret fredag kl 23:06 av I Grosny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:07 #28 Del Skrevet fredag kl 23:07 I Grosny skrev (Akkurat nå): Ja, fordi jawline er bre en av mange fine interessefangere som betyr mindre enn det som er vesentlig, nemlig det å ha det fint sammen. Igjen, jeg er ikke uenig, men det vi sier og det vi faktisk foretar oss i det virkelige livet, overenstemmer ikke på dating-fronten. Anonymkode: 55a63...b8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:14 #29 Del Skrevet fredag kl 23:14 Ikke viktig. AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Det er jo fremdeles enten de med makt, status eller utseende som drar kvinner etter at jeg kom i tyveårene. Virker som det til og med er enda viktigere å ha status eller makt jo eldre man blir. Dating-apper har vel også knust enhver myte om at det ikke er visuelt kjekke menn som får tilnærmet alt. Unntaket er hvis du blir gjenkjent på appene pga. din innflytelse (Røkke, Westerlin, Velle, m.m, men ingen av de er nice guys mot kvinner). Ungdomskolen og videregående er en representativ modell av voksenlivet sånn sett. Anonymkode: 55a63...b8c Om man trives med de dårlige folka ja. Men det er mulig å reflektere å velge det bort. Begynte å unngå de slemme allerede da, når jeg så hvordan jentene løp fra ei som ikke forsto hva som hendte. Sa nei til å henge med dem, for visste jo de ikke var til å stole på. Sett krav til hvem du inviterer inn, så blir det nok greit skal du se. Liker ingen av de mennene og er kvinne. AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Problemet er at de snille guttene søker de slemme jentene. Og de snille jentene søker de slemme guttene. Det tok meg 46 år å forstå. Nå får de slemme underholde hverandre, jakte og krige. Har endelig funnet meg en snill mann. Og jawline bryr meg like lite som jeg bryr meg om tærne hans. Anonymkode: 8811e...613 Visste ikke jeg var slem. Kriger ikke, er en rolig person. Tror dette bare er generalisering. Anonymkode: 42f10...60a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:16 #30 Del Skrevet fredag kl 23:16 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Igjen, jeg er ikke uenig, men det vi sier og det vi faktisk foretar oss i det virkelige livet, overenstemmer ikke på dating-fronten. Anonymkode: 55a63...b8c Høres ut som et "dere" problem. Anonymkode: 42f10...60a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet fredag kl 23:16 #31 Del Skrevet fredag kl 23:16 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Igjen, jeg er ikke uenig, men det vi sier og det vi faktisk foretar oss i det virkelige livet, overenstemmer ikke på dating-fronten. Anonymkode: 55a63...b8c Den datingfronten. Min opplevelse var at det fungerte visavis et begrenset antall damer. Sist jeg var på Match så fikk jeg godkorrespondanse med ca 100 damer, hvorav ti førte til fysisk møte og en av dem ble absolutt suksess som jeg gleder meg med fortsatt, 15 år senere Du bør forvente temmelig mange bom før du får et godtreff. De mest populære gutta har sikkert en prosentvis bedre score, men hva så? Du trenger bare ei dame. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:18 #32 Del Skrevet fredag kl 23:18 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Fordi du ikke har noen? Anonymkode: 55a63...b8c Kjedelig, dude Anonymkode: a9434...341 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:20 #33 Del Skrevet fredag kl 23:20 Har aldri tenkt over noens jawline i det hele tatt. Herregud. Anonymkode: 1543f...5d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:20 #34 Del Skrevet fredag kl 23:20 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjedelig, dude Anonymkode: a9434...341 Stikk? Anonymkode: 55a63...b8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:21 #35 Del Skrevet fredag kl 23:21 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Stikk? Anonymkode: 55a63...b8c Kjevelig, dude Anonymkode: a9434...341 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:26 #36 Del Skrevet fredag kl 23:26 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Høres ut som et "dere" problem. Anonymkode: 42f10...60a Beklager for å være så frekk. Men jeg tenker at dere til dels velger å være overfladiske også. Dere er enda mennesker istand til å bli glad i, men du velger å tenke at alt må være perfekt. Anonymkode: 42f10...60a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet fredag kl 23:34 #37 Del Skrevet fredag kl 23:34 AnonymBruker skrev (1 time siden): Problemet er at de snille guttene søker de slemme jentene. Og de snille jentene søker de slemme guttene. Det tok meg 46 år å forstå. Nå får de slemme underholde hverandre, jakte og krige. Har endelig funnet meg en snill mann. Og jawline bryr meg like lite som jeg bryr meg om tærne hans. Anonymkode: 8811e...613 Hva er det med tær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:35 #38 Del Skrevet fredag kl 23:35 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg er skal begynne på 8. semester i siv.ing-studiet til våren... Anonymkode: 55a63...b8c Ok, da er det rart å henvise til "et helt grunnskoleliv" som erfaring med hva kvinner liker. På tide å sosialisere litt, pjokken. Anonymkode: 5f595...628 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:46 #39 Del Skrevet fredag kl 23:46 Jeg skal svare deg ærlig. Om det først skal handle om utseende, og ikke om personlighet (som er det som faktisk betyr noe) så er det noe jeg ser på. Jeg synes en lite utviklet kjeve på menn er uattraktivt. Kan jeg se bort ifra det om han er den perfekte mannen for meg? Ja. Har det betydning i tiltrekning om man kun objektifiserer? Ja. Det er et maskulint trekk, og det må være en del av disse for at jeg skal finne en mann tiltrekkende. det finnes vitenskap bak dette temaet; kan anbefale deg QOVES studios på YouTube. - Kvinne 28 Anonymkode: 12f4c...3e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:50 #40 Del Skrevet fredag kl 23:50 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skal svare deg ærlig. Om det først skal handle om utseende, og ikke om personlighet (som er det som faktisk betyr noe) så er det noe jeg ser på. Jeg synes en lite utviklet kjeve på menn er uattraktivt. Kan jeg se bort ifra det om han er den perfekte mannen for meg? Ja. Har det betydning i tiltrekning om man kun objektifiserer? Ja. Det er et maskulint trekk, og det må være en del av disse for at jeg skal finne en mann tiltrekkende. det finnes vitenskap bak dette temaet; kan anbefale deg QOVES studios på YouTube. - Kvinne 28 Anonymkode: 12f4c...3e3 Nei. Ikke se på det! Det er raka vegen til dårlig selvtilitt og det stemmer ikke bestandig en gang. Ofte er folk uenige, jeg også. Når han sier, hvem er mest attraktiv, det er aldri åpenbart for min del. Ikke se det! Ikke se sånn på mennesker, se på hvem de er, ikke begynn å pirk. Dere ødelegger hjernen deres. Jeg ble stormende betatt av en mann første gang jeg så han, ikke kjempe utviklet kjeve. Nå vet dere ikke hvem som er deres beste kupp av 3e3 eller meg, men måtte si noe. Anonymkode: 42f10...60a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå