AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #1 Del Skrevet 13. desember 2024 Har hatt hormonspiral i 4-5 måneder nå, og her er min erfaring. Er så mye som skrives om den, både positivt og negativt, at jeg tenkte jeg ville bidra med min erfaring. - hadde tre menstruasjoner, siden ingen blødning. Dermed fått orden på jernlageret - huden er mindre tørr. Har ikke lenger borrelåshud under hælene eller ekstremt tørre hender om vinteren - pms er helt borte, ingen humørsvingninger, dystre tanker, aggresjon eller følelse av overveldelse - mindre tørre øyne. Ikke helt bra, men bedre - sexlysten er så å si borte, men kommer i gang med litt drahjelp - ømme bryster til tider - økt appetitt, så har gått opp 3 kg. Ingen krise for min del. Anonymkode: 1d414...9a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #2 Del Skrevet 16. desember 2024 Min erfaring - Hatt hormonspiral i 4 år, har fortsatt regelmessig mens - Ekstremt smertefulle eggløsninger - Null sexlyst, bl.a fordi: - Sex er smertefullt, spiralen skyves opp i livmora - Ømme bryster - Økt appetitt og mer vann i kroppen - Pms som før Den skal ut over nyttår, dette gidder jeg ikke. Anonymkode: 9fa7b...c8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #3 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min erfaring - Hatt hormonspiral i 4 år, har fortsatt regelmessig mens - Ekstremt smertefulle eggløsninger - Null sexlyst, bl.a fordi: - Sex er smertefullt, spiralen skyves opp i livmora - Ømme bryster - Økt appetitt og mer vann i kroppen - Pms som før Den skal ut over nyttår, dette gidder jeg ikke. Anonymkode: 9fa7b...c8e Oi, så synd å høre. Skjønner godt at du vil fjerne den. Rart at man kan reagere så forskjellig. Håper du føler deg bedre når den er fjernet! TS. Anonymkode: 1d414...9a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå