AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #21 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Herlighet, jeg forstår henne jeg. Kjipt med flekker på nye sko. Det finnes slike børster man kan ordne litt med på semsket skinn. Dere kan jo kjøpe en slik, så kan hun selv lære hvordan hun ordner det slik at hun kan gjøre det selv neste gang. Hun lærer nok å takle livskriser seinere i livet selv om du viser hvordan hun kan løse dette problemet. Anonymkode: ffa37...302 Eh nei!! Anonymkode: be143...cf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #22 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vær enig med henne om at det var jammen dumt at det viste seg å være dårlige sko. Så sier du at neste gang så kjøper dere ordentlige vintersko som tåler vinter Anonymkode: 9c137...576 Nei det sier man ikke! Si at det er mange som er på flukt og sulter og at et par uggs betyr INGETING. MAKAN DU ER DÅRLIG! Anonymkode: be143...cf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #23 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei det sier man ikke! Si at det er mange som er på flukt og sulter og at et par uggs betyr INGETING. MAKAN DU ER DÅRLIG! Anonymkode: be143...cf8 Altså må det være så svart/ hvitt? Det at hun ble lei seg fordi det raskt kom flekker på uggs som hun har ønska seg lenge kan jeg forstå. Hun ble delvis lei seg nettop fordi de kosta mer penger enn det hun er vant til å få. Samtidig tror jeg både jeg og datteren min klarer å forstå at det finnes viktigere ting i verden. Når jeg skriver "livskrise" er det med et glimt i øyet... det skjer mye vondt i verden, men man må få lov å bry seg om litt trivielle ting også av og til... eller har du ingenting av verdi kanskje? Er alt du gjør helt moralsk rett? Du sløser aldri med noe? Tar deg ikke en litt for lang dusj av og til? Bruker litt for mye plast? Det går an å bry seg om materielle ting og allikevel ha gode grunnverdier. En egenskap jeg derimot ikke setter særlig høyt er å snakke andre ned! Det er ikke greit å kalle andre dårlige. Anonymkode: ded40...897 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #24 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Altså må det være så svart/ hvitt? Det at hun ble lei seg fordi det raskt kom flekker på uggs som hun har ønska seg lenge kan jeg forstå. Hun ble delvis lei seg nettop fordi de kosta mer penger enn det hun er vant til å få. Samtidig tror jeg både jeg og datteren min klarer å forstå at det finnes viktigere ting i verden. Når jeg skriver "livskrise" er det med et glimt i øyet... det skjer mye vondt i verden, men man må få lov å bry seg om litt trivielle ting også av og til... eller har du ingenting av verdi kanskje? Er alt du gjør helt moralsk rett? Du sløser aldri med noe? Tar deg ikke en litt for lang dusj av og til? Bruker litt for mye plast? Det går an å bry seg om materielle ting og allikevel ha gode grunnverdier. En egenskap jeg derimot ikke setter særlig høyt er å snakke andre ned! Det er ikke greit å kalle andre dårlige. Anonymkode: ded40...897 Det handler om å backe opp grunnverdier! Hun må ikke sette uggs foran allerede mennesker som lider i dag! Noen mennesker dør snart! Og du prater om dette her? Verden er gal. Anonymkode: be143...cf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #25 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Nei det sier man ikke! Si at det er mange som er på flukt og sulter og at et par uggs betyr INGETING. MAKAN DU ER DÅRLIG! Anonymkode: be143...cf8 Det finnes alltid noen som har det værre enn en selv, så det der blir for dumt. Selvsagt blir/er hun ikke et dårlig menneske fordi hun som tenåring er lei seg for at uggsene har fått flekker på seg. Man kan allikevel være er bra menneske, med godt menneskesyn, forstå at folk sulter, hjelpe forsøk som trenger det og har medfølelse for folk på flukt. Anonymkode: ffa37...302 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #26 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det handler om å backe opp grunnverdier! Hun må ikke sette uggs foran allerede mennesker som lider i dag! Noen mennesker dør snart! Og du prater om dette her? Verden er gal. Anonymkode: be143...cf8 Dør det færre mennesker om hun ikke hadde blitt lei seg for ødelagt sko? Anonymkode: ffa37...302 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #27 Del Skrevet 14. desember 2024 Kjøp gummibørste og nøytralt rensemiddel for semsket skinn i skobutikk. Smør på rensemiddelet og børst til du får krampe i armene. Funker som fjell-mine ble som nye. Anonymkode: dfe63...6a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #28 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det handler om å backe opp grunnverdier! Hun må ikke sette uggs foran allerede mennesker som lider i dag! Noen mennesker dør snart! Og du prater om dette her? Verden er gal. Anonymkode: be143...cf8 En god grunnverdi er vel å ha et ønske å bevare tingene sine fine og i god stand, slik at man ikke hele tiden må skifte dem ut? En som ikke brydde seg eller satte pris på at hun hadde fått et par dyre sko, ville vel bare tenkt «pytt, pytt, så kan jeg bare få nye når disse blir for flekkete til å gå med»? Anonymkode: 6972e...712 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #29 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det handler om å backe opp grunnverdier! Hun må ikke sette uggs foran allerede mennesker som lider i dag! Noen mennesker dør snart! Og du prater om dette her? Verden er gal. Anonymkode: be143...cf8 Du må være festlig å omgås. Hvis noen skader kneet og får vondt, står du og roper til dem: «Slutt å klage! Det finnes mennesker som har amputert beina! Det finnes mennesker som dør!»? Anonymkode: 6972e...712 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #30 Del Skrevet 15. desember 2024 Fake uggs eller sånne som ligner som man kn kjøpe på HM feks, de tåler vann og salt uten å lage merker eller bli ødelagt. Godt tips! 200kr Anonymkode: 75790...aaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #31 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Nei det sier man ikke! Si at det er mange som er på flukt og sulter og at et par uggs betyr INGETING. MAKAN DU ER DÅRLIG! Anonymkode: be143...cf8 Hvorfor roper du? Dårlig folkeskikk på deg Anonymkode: b6ca3...2e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #32 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det handler om å backe opp grunnverdier! Hun må ikke sette uggs foran allerede mennesker som lider i dag! Noen mennesker dør snart! Og du prater om dette her? Verden er gal. Anonymkode: be143...cf8 Verdier handler også om hvordan man snakker til andre og oppfører seg mot andre , noen har visst misset der når det gjelder det hos deg. Anonymkode: b6ca3...2e4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #33 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 14.12.2024 den 17.02): Nei det sier man ikke! Si at det er mange som er på flukt og sulter og at et par uggs betyr INGETING. MAKAN DU ER DÅRLIG! Anonymkode: be143...cf8 Folk som er på flukt og sulter? Det er mange som har det verre. Mange som blir sprengt i fillebiter av miner. Du er i din fulle rett til å synes jeg er dårlig. Merkelig ting å bruke energi på, men deg om det Jeg har min mening, og du har din. Anonymkode: 9c137...576 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 16. desember 2024 #34 Del Skrevet 16. desember 2024 Dere gamle kjerringer som snakker om sultne barn i Afrika, dere har ingenting luksus dere? Bryr dere ikke om flekker på tingene deres? Eller er det bare ungdommen som skal tåle alt, mens dere drikker kaffe av kopper til 300 kr stykket mens dere trykker på telefonen til 14000 kr? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galmamma Skrevet 16. desember 2024 #35 Del Skrevet 16. desember 2024 vi har erfart at det er impregeringen som lager flekkene.. bruk de i vått vær så går flekkene bort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #36 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 14.12.2024 den 11.39): Si til henne at det er bare noen Uggs! Tenk på de millioner av barn som virkelig lider i denne verden. Altså hvorfor backer du hennes bortskjemte? Du syr puter under armene! At det går an! Anonymkode: be143...cf8 Haha, sier du som sitter på dekadens-nettsted nr. 1 😛 Anonymkode: d7281...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå