AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #21 Del Skrevet 14. desember 2024 PhilosopherSe7en skrev (17 timer siden): Ring ham! Ikke for en million. Anonymkode: fdb64...881 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #22 Del Skrevet 14. desember 2024 Herregud for en mann ! Også så råttent overfor barna å reise til syden uten dem når det er hans jul , det sier jo noe til dem om at de ikke er viktige for han . Veldig bra at dama hans er enig med deg da , det sier noe om at hun er en bra dame ! Anonymkode: a1c6c...10c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #23 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg og pappan til barna har vert skilt i snart 5 år, så begynte ikke og date med engang, og han selv har hatt kjærste i 3,5 år. Vi har 3 barn som er 14,12 og snart 10 som skal være hos oss 50/50,men etter jeg begynte og Date har far blitt vanskelig og sier at hans uker ikke passer og han vil gjerne bytte,for meg passer dette dårlig da jeg jobber nattvakt den uka barna er hos far og dagvakt den uka barna er hos meg. Nå skal jeg dra til Kjæresten i jula, er far sin jul og barna dra til han etter skole slutt den 20 og kommer hjem den 27 igjen, nå sier far det ikke passer likevel fordi han og kjærsten skal til syden. Jeg har sagt fra til han 2mnd før jul at jeg skulle til Kjæresten min som bor ca 3 timer unna. Barna gleder seg også veldig til og dra til pappan og bonusmoren,men det virker som han gjør alt for og ødelegge for meg. Men selvsagt tar jeg barna hvis han ikke tar dem, de er mer enn velkommen hos meg,men da må jeg avlyse med kjæresten igjen og det er ikke første gang, vi venter med at hun møter barna og samme med jeg møter hennes, vi ønsker og vente et år og se hvordan det funker mellom oss først,men jeg tror dessverre jeg mister henne hvis far fortsetter slik, noe jeg selvsagt forstår,men det ønsker jeg virkelig ikke. Skjønner meg heller ikke på far, som er sammens med ei nydelig dame skal forsette og stoppe meg i og gå videre. Føler meg makteløs. Noen gode råd til meg? Anonymkode: 6a3a5...d6c Kanskje ha har planlagt å ta med barna til syden? Anonymkode: 4c870...85b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #24 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg og pappan til barna har vert skilt i snart 5 år, så begynte ikke og date med engang, og han selv har hatt kjærste i 3,5 år. Vi har 3 barn som er 14,12 og snart 10 som skal være hos oss 50/50,men etter jeg begynte og Date har far blitt vanskelig og sier at hans uker ikke passer og han vil gjerne bytte,for meg passer dette dårlig da jeg jobber nattvakt den uka barna er hos far og dagvakt den uka barna er hos meg. Nå skal jeg dra til Kjæresten i jula, er far sin jul og barna dra til han etter skole slutt den 20 og kommer hjem den 27 igjen, nå sier far det ikke passer likevel fordi han og kjærsten skal til syden. Jeg har sagt fra til han 2mnd før jul at jeg skulle til Kjæresten min som bor ca 3 timer unna. Barna gleder seg også veldig til og dra til pappan og bonusmoren,men det virker som han gjør alt for og ødelegge for meg. Men selvsagt tar jeg barna hvis han ikke tar dem, de er mer enn velkommen hos meg,men da må jeg avlyse med kjæresten igjen og det er ikke første gang, vi venter med at hun møter barna og samme med jeg møter hennes, vi ønsker og vente et år og se hvordan det funker mellom oss først,men jeg tror dessverre jeg mister henne hvis far fortsetter slik, noe jeg selvsagt forstår,men det ønsker jeg virkelig ikke. Skjønner meg heller ikke på far, som er sammens med ei nydelig dame skal forsette og stoppe meg i og gå videre. Føler meg makteløs. Noen gode råd til meg? Anonymkode: 6a3a5...d6c Gå til mekling og og få skriftlig avtale. Holder han ikke den ser bv. slik at han er ikke til barnas beste. Og han kan bli fradømt retten til å ha barn. Anonymkode: 89417...e32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #25 Del Skrevet 14. desember 2024 Gå inn på bidrags kalkulatoren på nav og send til han hva bidraget vil bli dersom han ikke følger opp oppsatt samvær. Si at du kommer til å melde inn endring i samværsprosent dersom han ikke forholder seg til avtalen og har barna på sine dager. kanskje det får han til å innse at han er pliktet til å holde avtaler. Bestill også ny time på familievernkontoret for å lage skriftlig avtale om samvær med til punkt og prikke. Anonymkode: 7c121...00d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #26 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Takk for alle svar Far vet jeg er bifil og det har han visst siden før vi ble sammen og var på date stadiet, så han visse at jeg kunne treffe en dame en gang hvis det ikke ble oss 2. Jeg fokusere kun på barna i de ukene de er hos meg, de andre ukene er det dama og jobb jeg fokusere på og det er vel ikke noe galt? jeg har sagt fra til far at han henter de på skolen den 20 og hvis han skal til syden må han bestille biletter til dem også, ellers får han prøve og selge bilettene, bonusmor var enig med meg, han hadde jugd for henne og sagt jeg skulle ha barna i år, så hun hadde bestilt i god tro, er kun bf sin feil dette Anonymkode: 6a3a5...d6c Det er godt hun har noe vett i behold! Men faen for en fyr! Slutt å fortell han om dine planer. Da slipper du slike hendelser. Om han ikke vet at du skal treffe kjæresten, kan han ikke legge hindringer i veien for deg. Håper det ordner seg. Anonymkode: a5a72...4ac 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #27 Del Skrevet 14. desember 2024 Takk for svar far har omgjort bilettene til den 28 i steden, så barna drar til far som planlagt og jeg til kjæresten. Fvk er ikke vits, han dukker ikke opp. Anonymkode: 6a3a5...d6c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #28 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Gå til mekling og og få skriftlig avtale. Holder han ikke den ser bv. slik at han er ikke til barnas beste. Og han kan bli fradømt retten til å ha barn. Anonymkode: 89417...e32 Skal litt mer til enn å avlyse samvær for å miste retten til å ha barna! Anonymkode: 485f0...f90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #29 Del Skrevet 14. desember 2024 Uansett hva som er dine planer og hvem du er kjæreste med så har far med å holde sine forpliktelser for barna. At han avlyser jula med barna fordi han skal på ferie med ny samboer er hårreisende og tragisk. Her bør far skjerpe seg! Anonymkode: f738d...674 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #30 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Gå til mekling og og få skriftlig avtale. Holder han ikke den ser bv. slik at han er ikke til barnas beste. Og han kan bli fradømt retten til å ha barn. Anonymkode: 89417...e32 Slutt å uttale deg om ting du helt åpenbart vet absolutt ingenting om. Anonymkode: 3cc71...907 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 15. desember 2024 #31 Del Skrevet 15. desember 2024 Slutt å gi han unødvendig info, som at du skal til kjæresten din denne julen. Det er ikke relevant i det hele tatt, og han bruker det tydeligvis kun mot deg. Bra det ordnet seg denne gangen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #32 Del Skrevet 15. desember 2024 Melus skrev (7 timer siden): Slutt å gi han unødvendig info, som at du skal til kjæresten din denne julen. Det er ikke relevant i det hele tatt, og han bruker det tydeligvis kun mot deg. Bra det ordnet seg denne gangen. Typisk kvinner å tenke at alt handler om de, selvom han har hatt kjæreste de siste åra. Hva om han bare er egoist og vil til syden med kjæresten, hva med å realitetsorientere han om at han har unger som vil være mwd han i julen. Fokuset på at han vil stikke kjepper i julene for nye kjæresten din er hinsides dumt Anonymkode: 9be7c...90e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #33 Del Skrevet 15. desember 2024 Melus skrev (9 timer siden): Slutt å gi han unødvendig info, som at du skal til kjæresten din denne julen. Det er ikke relevant i det hele tatt, og han bruker det tydeligvis kun mot deg. Bra det ordnet seg denne gangen. Jeg har ikke fortalt mye om min kjæreste til han,men barna har gjort det, de vet jeg har ny kjæreste, og ser vel ikke noe feil og og være ærlig mot han heller, hadde vel blitt enda verre hvis jeg hadde holdt kjeft og han hadde funnet dette ut selv. ja veldig glad for det Anonymkode: 6a3a5...d6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 15. desember 2024 #34 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har ikke fortalt mye om min kjæreste til han,men barna har gjort det, de vet jeg har ny kjæreste, og ser vel ikke noe feil og og være ærlig mot han heller, hadde vel blitt enda verre hvis jeg hadde holdt kjeft og han hadde funnet dette ut selv. ja veldig glad for det Anonymkode: 6a3a5...d6c Skjønner. Det er ikke til å unngå at barna snakker om det. Håper han skjerper seg fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå