Coachshinny Skrevet onsdag kl 00:42 #81 Del Skrevet onsdag kl 00:42 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Er jo bare troll, har du ikke skjønt det?😅 Anonymkode: d0b91...7b3 Jo jeg har skjønt det🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet onsdag kl 00:46 #82 Del Skrevet onsdag kl 00:46 AnonymBruker skrev (På 13.12.2024 den 17.17): Altså han har lagt an på meg og spøker og tuller mye om sex. Alltid noe med med sex og sier han er veldig seksuell person. Sannheten er at jeg synses han er dødskjekk og er kåt på han. Han jeg spørre han om han har blitt sugd av PT- kunder tidligere og om han vil ha julegave? Anonymkode: 67506...a00 Kvalmt av deg og uprofesjonelt av han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet onsdag kl 10:08 #83 Del Skrevet onsdag kl 10:08 Om dette er en reell tråd så ønsker jeg å spørre deg om hvilken glede du har av å suge kuken på en mann kun fordi du synes er kjekk? Du må jo like å suge kuk antar jeg, men sjansen for at dette kan gjøre ham mett på deg kan fort bli en realitet og denne ene ganger var det du fikk. Og det er ikke noe problem for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå