AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #61 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 13.12.2024 den 17.17): Altså han har lagt an på meg og spøker og tuller mye om sex. Alltid noe med med sex og sier han er veldig seksuell person. Sannheten er at jeg synses han er dødskjekk og er kåt på han. Han jeg spørre han om han har blitt sugd av PT- kunder tidligere og om han vil ha julegave? Anonymkode: 67506...a00 Idiotisk tråd. Anonymkode: 19a70...486 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #62 Del Skrevet 23. desember 2024 PT- trener? Mindre indre norsklærer dåner litt her, merker jeg. Anonymkode: d3447...a15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #63 Del Skrevet 23. desember 2024 Du kan spørre, men du vil bli stemplet som gal. Anonymkode: 6a4b6...a9d 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #64 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): PT- trener? Mindre indre norsklærer dåner litt her, merker jeg. Anonymkode: d3447...a15 Mindre indre...? Regner med at du mente "Min indre.."? Tips: Skru av autokorrektur og lignende. Det er bare fordummende og dette er jo et eksempel på nettopp det. Anonymkode: c98ee...b18 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dionysos 53 Skrevet 23. desember 2024 #65 Del Skrevet 23. desember 2024 Ja, absolutt. Helt innafor det 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #66 Del Skrevet 23. desember 2024 Men TS, du kan jo sette fyren i en vanskelig situasjon, da det vel er uetisk for ham å motta slike gaver av kunder? Du kan jo spørre. Og det kan være en fin inngang også? «Har dere egentlig lov til å finne på noe sprell med kunder, da? Eller finnes det etiske retningslinjer som begrenser slikt? For jeg svelger, nemlig» Anonymkode: 38a51...53c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 24. desember 2024 #67 Del Skrevet 24. desember 2024 Hadde blitt litt andre reaksjoner om det var en mann som tenkte på å legge an på sin kvinnelige PT. Rart, det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #68 Del Skrevet 24. desember 2024 Jeg tror mange ikke har fått med seg at det er PT'en som har lagt an på henne og driver med sexprat. Hun er helt med på det, så hun får nå bare suge pikken hans. Frivillig sex mellom voksne. Han er ikke legen eller sjefen hennes heller. Dette er ikke noe hun er presset til. Det er jo mest risky oppførsel fra hans side. Det er ikke sikkert alle kunder synes det er OK. Anonymkode: f5609...fff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #69 Del Skrevet 24. desember 2024 Det er både sunt og greit å være kåt. Hvis dere begge er single er det meste ok. Han er den profesjonelle parten av dere, og det er han som tuller og spøker med sex. Hva dere finner på utenfor treningssenterets fire vegger blir opp til dere. Egentlig en smal sak å få dette til å eskalere. Han tuller med sex, du tuller tilbake samtidig som du smiler og tar deg i håret og ser han i øynene. "Å jasså, alle menn skryter på seg å være seksuelle.. tror ikke på deg... tror du må vise meg hva du mener..." "Helt enig, elsker sex... noe av det beste jeg vet er å virkelig kose meg med en rein og hard kuk, nydelig å kjenne han i munnen... ble det alt for drøyt eller... beklager.. ." Se ned, rødme litt.. Du skjønner tegninga. Hiv inn noen kommentarer om at du ikke ser etter noe forpliktende.. du vil ha det gøy... lever bare èn gang... du kjeder deg en ettermiddag.. bestilt noe spennende i romjulssalget du må ty til menst du venter på the real deal...osv. Anonymkode: 6f325...3e3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #70 Del Skrevet 24. desember 2024 Ja, det å bli sextrakassert på jobb er veldig innafor om dagen. Du klyper vel den hyggelige servitøren i rompa og, du da. Anonymkode: 0a44d...e48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #71 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, det å bli sextrakassert på jobb er veldig innafor om dagen. Du klyper vel den hyggelige servitøren i rompa og, du da. Anonymkode: 0a44d...e48 Dårlig leseforståelse er et større problem for samfunnet. Anonymkode: 212f5...61b 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #72 Del Skrevet 26. desember 2024 Ts?? Anonymkode: d0b91...7b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet 26. desember 2024 #73 Del Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 13.12.2024 den 17.17): Altså han har lagt an på meg og spøker og tuller mye om sex. Alltid noe med med sex og sier han er veldig seksuell person. Sannheten er at jeg synses han er dødskjekk og er kåt på han. Han jeg spørre han om han har blitt sugd av PT- kunder tidligere og om han vil ha julegave? Anonymkode: 67506...a00 Kjør på. Jeg sugde kjørelæreren min. Fikk rabatt på timene også da, så det var vinn vinn for oss begge. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #74 Del Skrevet 29. desember 2024 Det kan være et problem for ansettelsesforholdet hans. Spør om han kan kjøre deg hjem og så legge an på ham i bilen så skjer det utenfor arbeidsstedet…. Anonymkode: 319da...0b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 31. desember 2024 #75 Del Skrevet 31. desember 2024 TS, hva er ståa? Regner kanskje med at dette ikke har skjedd, eller at det er en fantasi? Du må oppdatere oss… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #76 Del Skrevet 31. desember 2024 Phitta Phjong skrev (På 26.12.2024 den 20.15): Kjør på. Jeg sugde kjørelæreren min. Fikk rabatt på timene også da, så det var vinn vinn for oss begge. Hvor i landet tok du kjøretimer? Anonymkode: 7cac5...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #77 Del Skrevet 31. desember 2024 Coachshinny skrev (1 time siden): TS, hva er ståa? Regner kanskje med at dette ikke har skjedd, eller at det er en fantasi? Du må oppdatere oss… Er jo bare troll, har du ikke skjønt det?😅 Anonymkode: d0b91...7b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet 31. desember 2024 #78 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvor i landet tok du kjøretimer? Anonymkode: 7cac5...8a2 Det blir mellom meg og han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 31. desember 2024 #79 Del Skrevet 31. desember 2024 Ja, det er en kjempegod idé Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #80 Del Skrevet 31. desember 2024 Phitta Phjong skrev (7 timer siden): Det blir mellom meg og han Tipper Innlandet: er en kjørelærer som er kjent for å ta betaling i natura .. Anonymkode: 4051d...2f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå