Coachshinny Skrevet 1. januar #81 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (14 timer siden): Er jo bare troll, har du ikke skjønt det?😅 Anonymkode: d0b91...7b3 Jo jeg har skjønt det🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 1. januar #82 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (På 13.12.2024 den 17.17): Altså han har lagt an på meg og spøker og tuller mye om sex. Alltid noe med med sex og sier han er veldig seksuell person. Sannheten er at jeg synses han er dødskjekk og er kåt på han. Han jeg spørre han om han har blitt sugd av PT- kunder tidligere og om han vil ha julegave? Anonymkode: 67506...a00 Kvalmt av deg og uprofesjonelt av han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet onsdag kl 10:08 #83 Del Skrevet onsdag kl 10:08 Om dette er en reell tråd så ønsker jeg å spørre deg om hvilken glede du har av å suge kuken på en mann kun fordi du synes er kjekk? Du må jo like å suge kuk antar jeg, men sjansen for at dette kan gjøre ham mett på deg kan fort bli en realitet og denne ene ganger var det du fikk. Og det er ikke noe problem for deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:32 #84 Del Skrevet søndag kl 14:32 Oppdraget er utført 💦💦💦TS Anonymkode: 67506...a00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet søndag kl 15:00 #85 Del Skrevet søndag kl 15:00 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Oppdraget er utført 💦💦💦TS Anonymkode: 67506...a00 Fortell mer da😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:40 #86 Del Skrevet søndag kl 17:40 Sannhetsøkende skrev (2 timer siden): Fortell mer da😄 Kan ikke gå i detaljer hehe, men jeg kom med forslaget og det tok ikke lang tid før han kom etter meg:) TS Anonymkode: 67506...a00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:45 #87 Del Skrevet søndag kl 17:45 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan ikke gå i detaljer hehe, men jeg kom med forslaget og det tok ikke lang tid før han kom etter meg:) TS Anonymkode: 67506...a00 Nei, det er jo vanskelig å komme med detaljer hvis man har dårlig fantasi 🤔 Anonymkode: 26a0d...ecc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:50 #88 Del Skrevet søndag kl 17:50 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kan ikke gå i detaljer hehe, men jeg kom med forslaget og det tok ikke lang tid før han kom etter meg:) TS Anonymkode: 67506...a00 Bullshit😅 Anonymkode: d0b91...7b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:54 #89 Del Skrevet søndag kl 17:54 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bullshit😅 Anonymkode: d0b91...7b3 Tro hva dere vil hehe men jeg koste meg , og gjør det gjerne igjen! Kom i munnen min. Redd han skal lese her og kjenne seg igjen. Elsker å være grisejente;) TS Anonymkode: 67506...a00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet søndag kl 19:20 #90 Del Skrevet søndag kl 19:20 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan ikke gå i detaljer hehe, men jeg kom med forslaget og det tok ikke lang tid før han kom etter meg:) TS Anonymkode: 67506...a00 Ok, flott du/dere koste dere da😊 Lykke til videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:23 #91 Del Skrevet søndag kl 19:23 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tro hva dere vil hehe men jeg koste meg , og gjør det gjerne igjen! Kom i munnen min. Redd han skal lese her og kjenne seg igjen. Elsker å være grisejente;) TS Anonymkode: 67506...a00 Fett!!!!!! På treningssenteret eller? Anonymkode: 0e774...c7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:29 #92 Del Skrevet søndag kl 19:29 🙈🙈 Bate tanken på å gjøre noe sånt er skremmende ! Å gjøre seg så billig og til bruk og kast er jo kvalmende Anonymkode: edbbf...c08 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:33 #93 Del Skrevet søndag kl 19:33 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 🙈🙈 Bate tanken på å gjøre noe sånt er skremmende ! Å gjøre seg så billig og til bruk og kast er jo kvalmende Anonymkode: edbbf...c08 Men det er veldig deilig. Hilsen kvinne som elsker å se ansiktet på en mann mens jeg suger pikken hans tørr. Ps, ikke TS her. K43 Anonymkode: 3944b...779 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:41 #94 Del Skrevet søndag kl 19:41 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men det er veldig deilig. Hilsen kvinne som elsker å se ansiktet på en mann mens jeg suger pikken hans tørr. Ps, ikke TS her. K43 Anonymkode: 3944b...779 I et forhold el lign så blir det en annen sak, men å be seg frem som en prostituert synes jeg er nedverdigende Anonymkode: edbbf...c08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #95 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Men det er veldig deilig. Hilsen kvinne som elsker å se ansiktet på en mann mens jeg suger pikken hans tørr. Ps, ikke TS her. K43 Anonymkode: 3944b...779 Så herlig at det finnes slike som deg! Tusen takk 🙂 Anonymkode: 0e774...c7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #96 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Tro hva dere vil hehe men jeg koste meg , og gjør det gjerne igjen! Kom i munnen min. Redd han skal lese her og kjenne seg igjen. Elsker å være grisejente;) TS Anonymkode: 67506...a00 Nei, ingen her tror deg. Du for komme med detaljer. Anonymkode: d0b91...7b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #97 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, ingen her tror deg. Du for komme med detaljer. Anonymkode: d0b91...7b3 Vedkommende har skjønt det. Desto mer detaljer, desto mer sannsynlig at det er tull. Anonymkode: 212f5...61b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #98 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (På 13.12.2024 den 19.57): Jeg er ti år yngre. Jeg er over 40🎅🙈 TS Anonymkode: 67506...a00 Sikkert testo tiss. Anonymkode: 76643...700 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå