AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #41 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror jeg vet hvem dette er. Ville holdt meg unna og funnet en ny pt… Anonymkode: 6a7e5...c09 Gjør du? Vet om en PT i Sandefjord som er sånn. En i Tønsberg og minst en i Skien. Lykke til med å identifisere kun på det som er skrevet her 😅 Anonymkode: 3944b...779 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #42 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Personlig trener trener? Hva er en trener trener Anonymkode: 481d8...3af Det er en trener som trener trenerene. Anonymkode: 3944b...779 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 14. desember 2024 #43 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Altså han har lagt an på meg og spøker og tuller mye om sex. Alltid noe med med sex og sier han er veldig seksuell person. Sannheten er at jeg synses han er dødskjekk og er kåt på han. Han jeg spørre han om han har blitt sugd av PT- kunder tidligere og om han vil ha julegave? Anonymkode: 67506...a00 Du bør nok gå lit mer forsiktig frem men virker som det er mulig for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #44 Del Skrevet 14. desember 2024 Mest sannsynlig flørter han med ts for at hun skal komme tilbake og betale for flere timer. Han selger tross alt ett produkt 😂 Dette gjelder spesielt om ts er eldre enn han. Anonymkode: d0f3a...8cc 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #45 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Herregud, du skjønner vel at det er å gå laaangt over grensen?🤣 Håper for din del at du troller. Anonymkode: a79a6...035 Noen kvinner liker det. Og nå bil hun suge pikken hans. Håper hun oppdaterer oss. Anonymkode: d0b91...7b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
G1987 Skrevet 14. desember 2024 #46 Del Skrevet 14. desember 2024 Håper du er tøff nok til å gi det et forsøk. Det er jo en fare for at tilbudet vil bli avslått, men, hva så.. Hvisk han i øret ved passende anledning, at du er kåt og vil suge han^^ *en annen vinkel, er å hviske han i øret at ''jeg svelger'' ifølge med det rette blikket. (du trenger strengt talt ikke svelge, men, sålenge du tar det i munnen..) Da legger du ballen litt over på han, og får fort vite hva han tenker om deg.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #47 Del Skrevet 14. desember 2024 G1987 skrev (4 minutter siden): Håper du er tøff nok til å gi det et forsøk. Det er jo en fare for at tilbudet vil bli avslått, men, hva så.. Hvisk han i øret ved passende anledning, at du er kåt og vil suge han^^ *en annen vinkel, er å hviske han i øret at ''jeg svelger'' ifølge med det rette blikket. (du trenger strengt talt ikke svelge, men, sålenge du tar det i munnen..) Da legger du ballen litt over på han, og får fort vite hva han tenker om deg.. gjør det! 😁 Anonymkode: 064fc...f66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #48 Del Skrevet 15. desember 2024 Han vil nok bare selge PT-timer. Anonymkode: fc0a1...31d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #49 Del Skrevet 21. desember 2024 Ja, Ts. Har du noe nytt å fortelle oss! Anonymkode: d0b91...7b3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #50 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, Ts. Har du noe nytt å fortelle oss! Anonymkode: d0b91...7b3 Har ikke gjort det enda, men har hintet litt til han😅 tenker ila romjulen eller rett over nyttår. Men kommer til å dø av skam om han takker nei🙈 Hvordan hadde dere menn reagert om ei dame hadde sagt hun vil suge pikken din til du spruter i munnen min, samt svelger????? TS men tenker på den deilige kroppen hans hele tiden Anonymkode: 67506...a00 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #51 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Har ikke gjort det enda, men har hintet litt til han😅 tenker ila romjulen eller rett over nyttår. Men kommer til å dø av skam om han takker nei🙈 Hvordan hadde dere menn reagert om ei dame hadde sagt hun vil suge pikken din til du spruter i munnen min, samt svelger????? TS men tenker på den deilige kroppen hans hele tiden Anonymkode: 67506...a00 Jeg hadde tenkt hun hadde noen skruer løs, og med null sosial intelligens. Så ville resten av timen bare blitt veldig pinlig for henne. Selv jeg ville sagt nei i en slik situasjon, selv med enormt sexbehov og til tider har vært ukritisk til hvem jeg knuller, jeg ville rett og slett trodd hun ikke var frisk Anonymkode: a79a6...035 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #52 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Har ikke gjort det enda, men har hintet litt til han😅 tenker ila romjulen eller rett over nyttår. Men kommer til å dø av skam om han takker nei🙈 Hvordan hadde dere menn reagert om ei dame hadde sagt hun vil suge pikken din til du spruter i munnen min, samt svelger????? TS men tenker på den deilige kroppen hans hele tiden Anonymkode: 67506...a00 Du må ikke legge det frem sånn da! Hvordan har du hintet da? Kan du ikke spørre om han har lyst å finne på noe spennende sammen med deg? Anonymkode: e792d...600 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #53 Del Skrevet 21. desember 2024 Satansopp skrev (På 13.12.2024 den 17.44): Ja, kjør på! Dette høres ut som en briljant idé👍 Ha ha. Det beste svaret i hele tråden. 😃 Enig med deg, det høres virkelig ut som en strålende idé! Anonymkode: 94d0d...113 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #54 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 13.12.2024 den 17.17): Altså han har lagt an på meg og spøker og tuller mye om sex. Alltid noe med med sex og sier han er veldig seksuell person. Sannheten er at jeg synses han er dødskjekk og er kåt på han. Han jeg spørre han om han har blitt sugd av PT- kunder tidligere og om han vil ha julegave? Anonymkode: 67506...a00 du kan jo bytte treningssenter, men si du vil bli bedre kjent med ham på fritiden, og så knulle ham, eller bare suge. du liker bedre å suge enn å knulle? mange fine pt-damer der jeg trener, men har ikke spurt om å få slikke noen av dem. Anonymkode: ec772...002 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #55 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har ikke gjort det enda, men har hintet litt til han😅 tenker ila romjulen eller rett over nyttår. Men kommer til å dø av skam om han takker nei🙈 Hvordan hadde dere menn reagert om ei dame hadde sagt hun vil suge pikken din til du spruter i munnen min, samt svelger????? TS men tenker på den deilige kroppen hans hele tiden Anonymkode: 67506...a00 Hold oss oppdatert da, Ts. Anonymkode: d0b91...7b3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #56 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Har ikke gjort det enda, men har hintet litt til han😅 tenker ila romjulen eller rett over nyttår. Men kommer til å dø av skam om han takker nei🙈 Hvordan hadde dere menn reagert om ei dame hadde sagt hun vil suge pikken din til du spruter i munnen min, samt svelger????? TS men tenker på den deilige kroppen hans hele tiden Anonymkode: 67506...a00 I og med at han flørter og snakker om at han er seksuell så kan du trygt spørre. Hvis han blir sjokkert må han gå i seg selv. Anonymkode: f5609...fff 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #57 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 13.12.2024 den 17.17): Altså han har lagt an på meg og spøker og tuller mye om sex. Alltid noe med med sex og sier han er veldig seksuell person. Sannheten er at jeg synses han er dødskjekk og er kåt på han. Han jeg spørre han om han har blitt sugd av PT- kunder tidligere og om han vil ha julegave? Anonymkode: 67506...a00 Lurer på om jeg vet hvem han er, har han nettopp begynt ny jobb? Anonymkode: cec7d...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #58 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 21.12.2024 den 18.39): Hvordan hadde dere menn reagert om ei dame hadde sagt hun vil suge pikken din til du spruter i munnen min, samt svelger????? Det finnes en mann for all slags griseprat, men dette hadde blitt for vulgært for meg. Si at du har blitt nysgjerrig av all praten hans, og spør om å få kjenne. Har du først pikken i munnen, så kan du si hva som helst! Anonymkode: 212f5...61b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #59 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det finnes en mann for all slags griseprat, men dette hadde blitt for vulgært for meg. Si at du har blitt nysgjerrig av all praten hans, og spør om å få kjenne. Har du først pikken i munnen, så kan du si hva som helst! Anonymkode: 212f5...61b Jeg er enig. Det er veldig sexy at en kvinne er direkte nok til å spørre om å få suge. Det å legge ut om at hun vil ha sæd i munnen og svelge blir litt too much too soon. Det kan hun spare til de eventuelt er i gang. Anonymkode: f5609...fff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #60 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg er enig. Det er veldig sexy at en kvinne er direkte nok til å spørre om å få suge. Det å legge ut om at hun vil ha sæd i munnen og svelge blir litt too much too soon. Det kan hun spare til de eventuelt er i gang. Anonymkode: f5609...fff Signerer dette. Gleder meg til oppdatering i denne tråden. 🤣God jul, hilsen TS, liksom. Anonymkode: 20d6f...b87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå