AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Altså han har lagt an på meg og spøker og tuller mye om sex. Alltid noe med med sex og sier han er veldig seksuell person. Sannheten er at jeg synses han er dødskjekk og er kåt på han. Han jeg spørre han om han har blitt sugd av PT- kunder tidligere og om han vil ha julegave? Anonymkode: 67506...a00 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goodbeforelong Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Det kan du. Hvor lurt det er vil etterpåklokskapen gi deg svaret på. Alder på deg og han? 3 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Altså han har lagt an på meg og spøker og tuller mye om sex. Alltid noe med med sex og sier han er veldig seksuell person. Sannheten er at jeg synses han er dødskjekk og er kåt på han. Han jeg spørre han om han har blitt sugd av PT- kunder tidligere og om han vil ha julegave? Anonymkode: 67506...a00 Selvsagt kan du det..🙈🤭...kom tilbake og fortell hvordan det gikk da.. Anonymkode: 7b1de...aea 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Så lenge han snakker om sex hele tiden og legger an på deg....kjør på! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Tar du min etterpå? Med mindre du er mann... ..og jobber som PT.. Da kan du glemme det. 0/10 Anonymkode: 42bec...909 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Helt i orden, hvis han sier nei kan dere jo bare le det bort. 😅 «Skulle bare sjekke om du kun har det i kjeften». 😛 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Husk kondom for å unngå kjønnsvorter i munnen, han høres jo ut som en vandrende kjønnssykdom 😅 Anonymkode: 45791...9a3 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satansopp Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Ja, kjør på! Dette høres ut som en briljant idé👍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Satansopp skrev (1 minutt siden): Ja, kjør på! Dette høres ut som en briljant idé👍 Ja. For alle som vil ha satansopp og ymse sos 😆 Ærlig talt ts. Be om en julegave selv i det minste. Anonymkode: f16a6...a03 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Altså han har lagt an på meg og spøker og tuller mye om sex. Alltid noe med med sex og sier han er veldig seksuell person. Sannheten er at jeg synses han er dødskjekk og er kåt på han. Han jeg spørre han om han har blitt sugd av PT- kunder tidligere og om han vil ha julegave? Anonymkode: 67506...a00 Har du fortsatt planer om å trene på det treningssenteret? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden Eh. Hvor i landet er dette treningssenteret? Spør for en venn😛 Anonymkode: 0f5c3...8b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eh. Hvor i landet er dette treningssenteret? Spør for en venn😛 Anonymkode: 0f5c3...8b4 Det er 100 prosent sikkert ikke sats Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden 🙈 Anonymkode: ddb6f...cf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #14 Del Skrevet 1 time siden Spør om han har like stor, som han har biceps, så du ikke blir skuffet. Anonymkode: a4f02...4b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Del Skrevet 1 time siden goodbeforelong skrev (2 timer siden): Det kan du. Hvor lurt det er vil etterpåklokskapen gi deg svaret på. Alder på deg og han? Jeg er ti år yngre. Jeg er over 40🎅🙈 TS Anonymkode: 67506...a00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Del Skrevet 1 time siden TLR skrev (2 timer siden): Har du fortsatt planer om å trene på det treningssenteret? Jepp! TS Anonymkode: 67506...a00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #17 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Eh. Hvor i landet er dette treningssenteret? Spør for en venn😛 Anonymkode: 0f5c3...8b4 Hvis du sier hvor du trener så skal jeg bekrefte eller avkrefte. Lite lokalt treningssenter, ikke noen kjede. Stor idrettshall i tilknytning. Anonymkode: 67506...a00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #18 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Altså han har lagt an på meg og spøker og tuller mye om sex. Alltid noe med med sex og sier han er veldig seksuell person. Sannheten er at jeg synses han er dødskjekk og er kåt på han. Han jeg spørre han om han har blitt sugd av PT- kunder tidligere og om han vil ha julegave? Anonymkode: 67506...a00 Det er på sin plass. Hold oss oppdatert da Anonymkode: 8e89c...4db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #19 Del Skrevet 1 time siden Hvordan hadde du reagert om en kunde hos deg syntes du var pen og spurte om du kunne suge pikken hans? Anonymkode: 3d54c...f2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 1 time siden #20 Del Skrevet 1 time siden Vil bare nevne at T'en i PT står for trener. Å kalle han en PT trener blir helt feil med mindre han faktisk er en som trener PT'er. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå