AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #1 Del Skrevet 13. desember 2024 Noen her som har ulljakke fra canelana og kan si noe om hvordan de er i størrelse? Ser at det er unisex, men oppleves de som små eller store? Ønsker meg multijakken til jul, men er usikker på om jeg skal bestille S eller M….. Anonymkode: 072f9...849 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #2 Del Skrevet 13. desember 2024 Str38/40 = s sånn ca. Så opplever de som litt stor men ikke veldig. Anonymkode: 76063...b23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 13. desember 2024 #3 Del Skrevet 13. desember 2024 Jeg har to og jeg vil si at de er helt normale i størrelsen, men de kryper nok litt i vask (Du trenger ikke å vaske dem ofte, men av og til kan det jo være nødvendig) Hvis du tenker å bruke den under en skalljakke ville jeg ha bestilt S. Jeg bruker den ofte som ytterplagg ned til 7 - 8 minusgrader, og hvis du tenker å gjøre det samme, ville jeg ha bestilt M. Kundeservicen er ellers helt utmerket så hvis du ønsker å bytte så er det garantert ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #4 Del Skrevet 13. desember 2024 Nb, jeg har den som heter Grimsbu. Anonymkode: 76063...b23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå