Gå til innhold

Julebonus eller julegave, eller begge?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Får dere julebonus eller julegave? Eller begge deler fra jobb? Hvor mye er i såfall vanlig? Er første jobben min, startet i høst, skjønner ikke helt hva som er normalt. 

Anonymkode: 921b4...51f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bonus? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣  Jeg har ikke engang fått lønnsoppgjøret for 2024 ennå. Jeg fikk gaven i dag: Et lys og et såpestykke. Jobber i staten. 

Anonymkode: 35d08...f0d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i en kommunal jobb og en privat jobb. I kommunejobben får jeg ingen av delene. I den private jobben får jeg begge deler.

Anonymkode: 56442...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid kun fått julegave. Har jobbet steder hvor det er måndlig, kvartalvis eller halvårsbonus også, men ikke julebonus.

Anonymkode: 3bc26...2fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i staten, ingen julegave der. Bonus vet jeg ikke hva er (og julebord må vi betale selv). 

Endret av Connie80
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får julegave. Verdi opp til 7-800 kr vil jeg tro. Jobber i stor privat barnehage kjede.

Anonymkode: 997a6...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobber i privateid apotek (stor kjede). Får en kjip julegave fra hovedkontoret, og selvsagt ingen bonus.

Anonymkode: 6b4b7...3a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber privat, får ingen av delene. 

Eller får forsåvidt julegave, bedriften donerer penger til veldedige formål. Helt greit for meg 😄

Anonymkode: d7cce...b73

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk en liten blomst. Har ikke julebord eller julelunsj. De som jobber julaften kveld får middag på jobb. Ikke noe ekstra til de som jobber natt til 1 dag.

Anonymkode: efc54...a26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber privat i en større bedrift. Er helt bingo om vi får og hva vi får til jul. I fjor var det en konfekteske, året før var det et gavekort på 1000 kroner. I år tror jeg de har glemt det.

Anonymkode: 24e56...23d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer til ta en halv mill ekstra utpå nyåret i lønn ellers ingenting til jul. 

Anonymkode: 2df3a...b6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får julegave, jobber i staten. Hva vi får i år vet jeg ikke enda. Får også julelunsj. 

Anonymkode: 5c43a...9f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får julegave, julelunsj og bonus, jobber privat.  Er veldig fornøyd. 

Anonymkode: 4a35b...f9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen julegave, ingen bonus, ingen julebord. Det er fantastisk å jobbe i kommune-Norge.. 🙄🙄😅

Anonymkode: aa95b...ff2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får som regel en julegave verdt rundt 500,- og gavekort hos Norgesgruppen på 3.000 kr. (Syns det er en veldig grei gave, for mat må alle ha uansett. 😀

De fleste ansatte som jobber ute får månedlig bonus, ledere kan få bonus en gang i året om bedriften går bra. (Denne kommer da når årsregnskapet er ferdig, som regel på april lønn.  Kan være inntil 2 mnd lønner)

Anonymkode: 24f4a...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...