AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #1 Del Skrevet 13. desember 2024 Ja, som overskriften sier. Jeg syns det er opphissende å smake egne væsker. Den glatte, fargeløse, smørende væska fra penis har deilig konsistens og smak. Det å se at den kommer ut, smøre den rundt og så smake på den er ekstremt opphissende. Jeg skulle ønske kona mi hadde samme fascinasjonen. Jeg savner at hun beundrer penis, stryker smaker og viser at hun setter stor pris på den. Jeg elsker også å kysse etter at hun har sugd meg (aldri med utløsning i munnen), men hun er litt skeptisk til å kysse meg etter at jeg har slike henne. Er dette normalt? Anonymkode: e97ab...bd2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #2 Del Skrevet 13. desember 2024 Kona mi har generelt tidligere vært lite interessert i å suge meg. Så jeg gjorde som deg, smakte forsatsen som du også har gjort. Og hu hei, det var godt! Så jeg skjønner ikke problemet til kona. Det smaker godt og har god konsistens som du sier. Kona mi begynner å vennes til det og jeg får oftere blowjob enn før. Men hadde jeg vært homo hadde jeg kastet meg over en penis som min… 😃 Så jeg har det nøyaktig slik som deg! Anonymkode: 93e12...a9c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #3 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kona mi har generelt tidligere vært lite interessert i å suge meg. Så jeg gjorde som deg, smakte forsatsen som du også har gjort. Og hu hei, det var godt! Så jeg skjønner ikke problemet til kona. Det smaker godt og har god konsistens som du sier. Kona mi begynner å vennes til det og jeg får oftere blowjob enn før. Men hadde jeg vært homo hadde jeg kastet meg over en penis som min… 😃 Så jeg har det nøyaktig slik som deg! Anonymkode: 93e12...a9c Etter at jeg oppdaget dette har tanken streifet om at det vil være digg å suge seg selv, men det er nok uoppnåelig. Tanken på andres er frastøtende, så heterofilien er fullt oppegående. Anonymkode: e97ab...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet 13. desember 2024 #4 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja, som overskriften sier. Jeg syns det er opphissende å smake egne væsker. Den glatte, fargeløse, smørende væska fra penis har deilig konsistens og smak. Det å se at den kommer ut, smøre den rundt og så smake på den er ekstremt opphissende. Jeg skulle ønske kona mi hadde samme fascinasjonen. Jeg savner at hun beundrer penis, stryker smaker og viser at hun setter stor pris på den. Jeg elsker også å kysse etter at hun har sugd meg (aldri med utløsning i munnen), men hun er litt skeptisk til å kysse meg etter at jeg har slike henne. Er dette normalt? Anonymkode: e97ab...bd2 Selv elsker jeg både egne og andres «seksuelle» kroppsvæsker. Precum er deilig og opphissende. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lh45 Skrevet 13. desember 2024 #5 Del Skrevet 13. desember 2024 Jeg elsket å suge meg selv da jeg var yngre og mykere, smakte herlig både forsats og sæden. Nå blir det å slikke fra hånden de gangene jeg har lyst på min egen sæd. Eller å suge andre menn til de kommer i min munn, mange gode smaker 😘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #6 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Etter at jeg oppdaget dette har tanken streifet om at det vil være digg å suge seg selv, men det er nok uoppnåelig. Tanken på andres er frastøtende, så heterofilien er fullt oppegående. Anonymkode: e97ab...bd2 Er buken i veien? Anonymkode: 13bca...cd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #7 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er buken i veien? Anonymkode: 13bca...cd2 Nei jeg er slank som bare der, men ikke myk nok. Anonymkode: e97ab...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #8 Del Skrevet 13. desember 2024 🤮 Anonymkode: 358db...efb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #9 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 🤮 Anonymkode: 358db...efb Kan du ikke utdype litt mer enn å bare spy ut med emoji? Anonymkode: e97ab...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #10 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg elsker også å kysse etter at hun har sugd meg (aldri med utløsning i munnen), men hun er litt skeptisk til å kysse meg etter at jeg har slike henne. Er dette normalt? Du setter altså selv streken ved å kysse kona når hun har utløsning i munnen? Da har du jo svaret på spørsmålet ditt der. Din grense går der, hennes grense går et annet sted. Jeg er forøvrig ekstremt glad i seksuelle kroppsvæsker, og her kysser vi ivrig etter både slikking, suging og utløsning. Jo våtere jo bedre Anonymkode: 15be5...bf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #11 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du setter altså selv streken ved å kysse kona når hun har utløsning i munnen? Da har du jo svaret på spørsmålet ditt der. Din grense går der, hennes grense går et annet sted. Jeg er forøvrig ekstremt glad i seksuelle kroppsvæsker, og her kysser vi ivrig etter både slikking, suging og utløsning. Jo våtere jo bedre Anonymkode: 15be5...bf3 Litt dårlig formulert kommentar. Jeg setter ikke den grensa nei, men hun har alltid trekt seg ut før utløsning en kommer så jeg har ikke fått kysset henne etter utløsning i munnen. Når det er sagt så drømmer jeg om å kunne komme i munnen hennes og da skal jeg gladelig kysse etterpå! Anonymkode: e97ab...bd2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #12 Del Skrevet 13. desember 2024 Jeg elsker mine egne safter, jeg suger meg selv til orgasme i egen munn. Digger og kvinners safter🥰 Anonymkode: b52de...cd4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #13 Del Skrevet 13. desember 2024 Prøvde å smake på egen sæd en gang, men fytti katta så disgusting 🤢, fatter ikke at noen liker slikt. Men, på den andre side, så elsker jeg hennes safter, så...smak og behag, ikke noe galt i det selvfølgelig. Anonymkode: 2580f...686 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodbeforelong Skrevet 13. desember 2024 #14 Del Skrevet 13. desember 2024 Hadde det vært mulig å suge seg selv som mann(jada, noen får det sikkert til) hadde halve befolkningen hatt pukkelrygg 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #15 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Prøvde å smake på egen sæd en gang, men fytti katta så disgusting 🤢, fatter ikke at noen liker slikt. Men, på den andre side, så elsker jeg hennes safter, så...smak og behag, ikke noe galt i det selvfølgelig. Anonymkode: 2580f...686 Hva smakte det? Jeg har tenkt at dette er noe jeg bør prøve siden jeg har et ønske om å komme i munnen på kona. Dabør jeg syns det er ok selv. Synes dere andre menn som har smakt egen sæd at det er ekkelt? Hva med dere kvinner? Anonymkode: e97ab...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #16 Del Skrevet 13. desember 2024 Jeg tenner ikke på kroppsvæsker i seg selv, men på intimiteten ved å gi oralsex og det opphissende ved å se og føle reaksjonen på det jeg gjør. Elsker å suge menn, og har elsket å gå ned på andre kvinner de få gangene jeg har fått muligheten. Det er noe spesielt å se kjønn svulmer opp, og når de første dråpene pipler frem og man kan gå fra lett berøring til å gli fingrene over de mest sensitive delene og kjenne det rykke til... mmm 🥰 Det er også utrolig sexy å kysse etter oralsex uansett om jeg gir eller får, jeg synes selv at jeg smaker godt. Men ønsker ikke å leke med sæd i munnen, det blir litt for sølete. De eneste som har smakt vondt har røyket. Alle har en egen smak, men røyk setter en bitter, sur smak på sæden. Anonymkode: 52d42...a53 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #17 Del Skrevet 14. desember 2024 Jeg har smakt på min egen sæd mange ganger, både etter at jeg har onanert alene, fra magen, skjeden og brystene til damen. Jeg liker både konsistens og smak. Jeg har en fantasi om å komme i munnen hennes (uten svelging) og at vi kysser etterpå. Anonymkode: ade84...d9d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #18 Del Skrevet 14. desember 2024 Jeg er litt sånn submissive så jeg foreslo for kona mi at jeg kunne slikke henne ren etter at jeg hadde kommet i henne, så slapp hun alt sølet. Att jeg kunne gjøre det som en slags takk, eller betaling for at jeg fikk komme inni henne.. Jeg skal si at det har fått fart på ting. Når jeg har kommet blir hun ekstremt kåt, dytter meg ned umiddelbart eller plasserer seg på ansiktet mitt. Hun kommer hardt og lenge mens jeg slikker henne. Det er ekstremt deilig for begge og jeg blir veldig fort hard og klar igjen. Anonymkode: 58a13...cf6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 15. desember 2024 #19 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er litt sånn submissive så jeg foreslo for kona mi at jeg kunne slikke henne ren etter at jeg hadde kommet i henne, så slapp hun alt sølet. Att jeg kunne gjøre det som en slags takk, eller betaling for at jeg fikk komme inni henne.. Jeg skal si at det har fått fart på ting. Når jeg har kommet blir hun ekstremt kåt, dytter meg ned umiddelbart eller plasserer seg på ansiktet mitt. Hun kommer hardt og lenge mens jeg slikker henne. Det er ekstremt deilig for begge og jeg blir veldig fort hard og klar igjen. Anonymkode: 58a13...cf6 Fantastisk 🥳🥳🥳🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #20 Del Skrevet 17. desember 2024 Nå prøvde jeg å smake egen sæd for første gang, litt inspirert av svarene her. Det smakte veldig lite, men konsistensen var jo litt rar. Litt opphissende var det absolutt og kona syns jeg var litt sprø. Alt i alt ganske digg. Nå er det flere menn her som liker egen forsats tydeligvis, men hvordan er det med dere damer. Blir dere tent av smaken av egne væsker? Ts Anonymkode: e97ab...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå