AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #61 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Her i huset tjener far mye mer enn meg. Helt logisk at jeg går ned i stilling og ikke han. Dessuten er det jeg som vil være hjemme. Han vil jobbe. Anonymkode: ea4c7...57c Men sånn er det ikke for alle. Anonymkode: 41d1a...0ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #62 Del Skrevet 15. desember 2024 jeg jobber natt, så har en del fri, kan ha kortere dage ri barnehagen og jeg er mer hjemme. Elsker det. Samt om jeg må jobbe i julen så gjør det ikke noe om jeg må gå på jobb juleaften kl 22, for da er vi ferdig og barna har lagt seg. Jeg er b.menenske så passer til det også. Jobber i helse. Anonymkode: 7928d...79d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #63 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 13.12.2024 den 13.01): Jeg kjenner at jeg blir veldig nedstemt over hvor lite tid jeg har igjen til å lage ordentlig mat, følge opp barnet mitt ordentlig og ha igjen tid til å leve selv. Selv om vi er to voksne, syns jeg det blir mye halvgjort på hjemmebane, og det trives jeg særs dårlig med. Jeg kan klare meg på 80% av det jeg tjener. Har andre trappet ned til 80% eller mindre, og hva var begrunnelsen til valget? Anonymkode: eae76...fe7 De fleste friske med barn jobber 100%. Noen 80%. Jeg er syk og uføre,men jobbet 50% da barna var små ,men det ble for mye da jeg var 100% alene med dem hele deres barndom + jeg ble sykere. Hvis du har mulighet så ja 80% fint det vel? Anonymkode: c9b66...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #64 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Bare kjør på med redusert: stilling, inntekt, pensjonsopptjening, uføre/yrkesskadeforsikring, muligheter for avansement, medarbeiderattraktivitet og dine barn vil helt sikkert takke deg når de skjønner du ofret alt dette slik at også arven blir redusert. Anonymkode: 29c48...1ab Og stå på (nesten) bar bakke når skilsmissen/samlivsbruddet er et faktum... Anonymkode: c616c...bb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #65 Del Skrevet 15. desember 2024 Livet er for kort til å jobbe og slite i 100 Prosent jobb. Og penger er ikke alt ! Anonymkode: 2b6a5...514 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå