Gå til innhold

Kvinner, hva slags mann er det dere vil ha med tanke på utseendet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hjernevasket de feministiske venninnene dine deg til å ha ons? Er ikke det en anti feministisk ting å gjøre?

Anonymkode: 78ac2...8e8

Mine feministvenninner mener det er frigjørende å finne en deilig mann å ha sex med, men uten at man får noen forpliktelser til han. Aller helst bør han avvises etter en seksuell interaksjon slik at han ikke begynner å stille krav eller bli en belastning. 

Anonymkode: c97ed...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Mine feministvenninner mener det er frigjørende å finne en deilig mann å ha sex med, men uten at man får noen forpliktelser til han. Aller helst bør han avvises etter en seksuell interaksjon slik at han ikke begynner å stille krav eller bli en belastning. 

Jeg trodde damer hovedsaklig ville ha forhold, ikke bare ons.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

:hjerte::hjerte::hjerte:The Witcher 🗡 | — Remember when people hated on the fact that Henry Cavill  is our Witcher? Well I can't imagine anyone else portraying Geralt of Rivia  | Instagram:hjerte::hjerte::hjerte:💞image.jpeg.25b7fdff38af6a1a84139667cc5dd933.jpeg

Anonymkode: 438c6...952

Vi vil ha MENN, høy, muskuløse, bredre skuldre, fint smil, gode egenskaper som lojalitet, emparti og evne til omsorg, kloke&gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vi vil ha MENN, høy, muskuløse, bredre skuldre, fint smil, gode egenskaper som lojalitet, emparti og evne til omsorg, kloke&gode.

Chads med andre ord.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Chads med andre ord.

Holder lenge med ordet ekte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Liker damer mordere?

Anonymkode: be0cf...44a

Du får spørre den brukeren som dro inn Mangione i tråden

Anonymkode: 2f1e3...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Holder lenge med ordet ekte.

Så hvis man ikke er høy, har brede skuldre og er muskuløs så er man ikke ekte 👍

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg vet, og det er derfor mange ikke tar incel så serriøst fordi det grunner i overfladiske og kravstore ønsker og holdninger.

Det er ikke noen verdens undergang å ikke kunne få ligge rundt, det har aldri vært noe som alle får. Det er urealistisk, som å vinne i lotto er urealistisk. Mye er bare fylla og halv overgreps situasjoner og usikker mennesker som bare vil bli akseptert.

For lite sex, er for nytelsen del. Ons er ikke det som gir kvinner mest nytelse, det lærer man oftest over tid med noen. Så dette ego styret får dere bare gråte over, å slutte å forvente vi skal tolerere sexisme over det. Tenk at det har vært debatter på NRK over ligge sutter 😂

Anonymkode: 8a439...8bb

Sex skal være for nytelsens del.

Å ikke være attraktiv nok til å ha sex overhode er ikke liggesutter. Å være attraktiv nok til å kunne velge en som virkelig tilfredstiller deg på andre måter i tillegg til å ville ha sex med deg fordi du er attraktiv må jo være et pluss. Noen velger nok å ligge rundt en tid om de har muligheten.

Etter det jeg forstår har det blitt flere menn som vurderes som for lite attraktive til å ha sex enn det var før. Jeg opprettet en tråd for å finne årsaken til dette med to hypoteser. Er menn mindre pene enn før eller er kvinner mer kresne.

Som før bilde la jeg ved et foto av meg selv fra den tiden jeg var 21 år og for lite attraktiv til å ha sex. Dette var på 80 tallet så det var vel færre i den gruppa da.

Nå kan en si noe om andre årsaker også internett osv. som ble livlig debatert i tråden før den ble stengt. 

Mulig fordi jeg la ved bilde og dette ble vurdert som  fake noe jeg ikke fikk svar på.

Dere kan få se bildet om det er ønskelig.

Anonymkode: 64eab...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke akkurat noen liste. Har blitt tiltrukket av både lave og høye menn, lyse og mørke. Han jeg endte opp med å gifte meg med er gjennomsnittlig høy og mellomblond. Falt for ham først og fremst fordi han var snill og tydelig på at han ville ha meg, han spilte ikke noe spill som gav meg vondt i magen. Jeg datet et par knallkjekke, ressurssterke unge menn i starten av 20-årene og skjønte fort at dette var mansluts som jeg ikke hadde sjans i havet til å få et forpliktende forhold med.

Anonymkode: 05262...e41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Inspirert av noe jeg leste i en annen tråd mtp. å være en mann som ikke hadde fått ja på datingapper. Hva slags mann er det du sveiper ja på, basert på utseendet?

Anonymkode: 1b47b...32f

Du bør komme ned til rundt 12% kroppsfett om du vil ha kvinner på tinder. Det gjør ting så mye lettere

Anonymkode: a33e6...460

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg kun skal gå etter utseende, er jeg litt ekstra svak for menn som er lys blonde eller rødhårede. Gjerne med lys hud, fregner, og blonde øyebryn og vipper. Et velstelt skjegg er flott, særlig hvis det er rødlig. 

Kroppsbygging har veldig lite å si. Det er likegyldig for meg om man er høy, lav eller middels. Jeg er ganske lav selv så de aller fleste menn er uansett høyere enn meg.

Tykk, slank eller midt i mellom har heller ikke så mye å si  Jeg vil nok i utgangspunktet holde meg unna de mest fysisk spreke som trener mye siden jeg som overvektig og funksjonshemmet vil kunne føle meg underlegen og mindreverdig. 

For meg betyr ikke utseende så mye. Det er mye viktigere at han er en  omsorgsfull person med gode verdier, og en interessant og spennende samtalepartner. Jeg tiltrekkes særlig av intelligente menn,  som gjerne kan være litt nerdete. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordisk og litt lik meg selv/familie. Er ikke tiltrukket av "motsetninger", som afrikanere, menn fra midtøsten eller Asia. 

Anonymkode: 629ce...c57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

🤣

Anonymkode: 42580...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du bør komme ned til rundt 12% kroppsfett om du vil ha kvinner på tinder. Det gjør ting så mye lettere

26 i BMI her, og vært null problem med å møte kvinner på tinder 

Anonymkode: 42580...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Haha, bitter much? 😅 Tinder er jo ONS/kjøttmarked, noe de færreste kvinner er interessert i det hele tatt. Er jo derfor det er 90 % menn der. Menn generelt er jo løsaktige horer, mens kvinner sjelden er interessert i uforpliktende sex. Du mener helt seriøst at du hadde gått for de 10 % styggeste damene for ONS, selv om du hadde tilgang på de aller flotteste? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymus51
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Nei!!! Så flaut, tenkte ikke så langt. Hadde glemt han. Men nei, ikke så creepy bart. Å han må ha et hjerte. 

Anonymkode: 8a439...8bb

Stalin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg datet et par knallkjekke, ressurssterke unge menn i starten av 20-årene og skjønte fort at dette var mansluts som jeg ikke hadde sjans i havet til å få et forpliktende forhold med.

Var dette den eneste typen menn du datet i starten av 20-årene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.12.2024 den 12.28):

Inspirert av noe jeg leste i en annen tråd mtp. å være en mann som ikke hadde fått ja på datingapper. Hva slags mann er det du sveiper ja på, basert på utseendet?

Anonymkode: 1b47b...32f

Jeg hater datingapper fordi de sier ingenting om mannens personlighet. Hvordan stemme har han? Hvordan smiler han? Har vi samme humor? Snakker vi godt sammen? Hvem vet hva som gjemmer seg bak et par bilder. Jeg fikk nesten litt angst av å sveipe i mellom, for kanskje han er en flott fyr men bare har et dårlig bilde. Glad jeg sluttet på Tinder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faller for hele pakken. Har vært med alt fra veltrent til lubben.

Kjæresten er litt overvektig, men gud, deiligste mannen jeg vet om. Han er varm, empatisk, god lytter, lett å prate med, vakreste øyne nydeligste smilet🥰

Anonymkode: 1ed95...b75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...