Gå til innhold

Kvinner, hva slags mann er det dere vil ha med tanke på utseendet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Basert på inntrykk fra SOME den siste uken er vel dette utseendet her ganske høyt oppe på manges lister. 

QUESTIONED-IN-PENNSYLVANIA-FOR-UNITED-H_1734008886154_1734008886469.jpg-kopi.jpg

Anonymkode: eea3b...c27

Det poengterer jo bare at hva han står for/ har gjort er ganske sentralt. Eller tror du han hadde vært like populær bare fordi han tilfeldigvis ble med på et bilde som gikk viralt?

Jeg kan ikke si at ett spesielt utseende tiltrekker meg. Det må være noe med han, han må uttrykke et eller annet, gjerne noe godt samtidig som han er en handlingens mann. 

Anonymkode: 2f1e3...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har falt for menn som har sett ulike ut. Mine venninner og jeg finner sjeldent de samme mennene attraktive. Det er ingen fasit her. 

Jeg liker menn som er høyere enn meg. Det har aldri vært noe problem i Norge siden jeg er 163 cm. 😅 Brune øyne og mørkt hår synes jeg er veldig fint. Elsker tatoveringer. Klær har mye å si for førsteinntrykk. Jeg tenker ikke at klærne skal være dyre, men at man kan kle seg til ulike anledninger og ikke bruker turklær 24/7. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Det poengterer jo bare at hva han står for/ har gjort er ganske sentralt. Eller tror du han hadde vært like populær bare fordi han tilfeldigvis ble med på et bilde som gikk viralt?

Jeg kan ikke si at ett spesielt utseende tiltrekker meg. Det må være noe med han, han må uttrykke et eller annet, gjerne noe godt samtidig som han er en handlingens mann. 

Liker damer mordere?

Anonymkode: be0cf...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt muskuløs/kraftig, gjerne mørk og sjarmerende. Er også glad i skjegg. Trenger ikke være så veldig pen så lenge jeg liker utseendet hans. Trenger ikke være spesielt høy, men det trekker ikke ned om han er det.

Når det er sagt er utseendet bare pakken personligheten kommer i, og det er absolutt den som er viktigst. Har han en personlighet som treffer meg, liker jeg automatisk også utseendet.

Anonymkode: 97447...51f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Inspirert av noe jeg leste i en annen tråd mtp. å være en mann som ikke hadde fått ja på datingapper. Hva slags mann er det du sveiper ja på, basert på utseendet?

Anonymkode: 1b47b...32f

Jeg har aldri vært på noen datingapper og sveipet..

Men drømmemannen basert på utseendet ville vært en ganske alminnelig fyr, ikke for pen, men med utstråling og noe udefinerbart ved utseendet som appellerte til meg. Ikke for jålete, gjerne litt ubarbert, hår på brystet, maskulint utseende, men som samtidig ser snill ut.

Anonymkode: 02183...da7

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi vet alle det st hollywood og amerikansk media bestemmer hva norske kvinner liker. Idealet er veldig annerledes i dag enn hva det var for bare 20 år siden. Dette er delvis årsaken til at færre er i par i dag.

Anonymkode: 62bd5...d1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vi vet alle det st hollywood og amerikansk media bestemmer hva norske kvinner liker. Idealet er veldig annerledes i dag enn hva det var for bare 20 år siden. Dette er delvis årsaken til at færre er i par i dag.

«Utseende er subjektivt»

Anonymkode: be0cf...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått høre av venninner at jeg liker ganske kjedelige og basic menn 😅Det er ikke noe spesielt med utsende deres. Jeg går aldri for "Wow" menn, hollywood-pen, som ser instagram vennlig ut eller stygge (så klart). Jeg foretrekker de som er normalbygd og opp mot "chubby". Ikke direkte overvektig/feit, men type bamsekropp, noen kilo for meget men de fungerer fysisk. Jo høyere han er, jo mer vekt tåler han. Jeg liker ikke de som er under normalvektig eller godt trent. Tynn finner jeg ikke attraktivt. 

Det som er viktig er at de ser rene ut. Vanskelig å forklare, men du ser når en mann er skitten og uhygienisk. 

Jeg har ikke noen høye krav eller forventinger. 

Anonymkode: ab3fb...cf9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har fått høre av venninner at jeg liker ganske kjedelige og basic menn 😅Det er ikke noe spesielt med utsende deres. Jeg går aldri for "Wow" menn, hollywood-pen, som ser instagram vennlig ut eller stygge (så klart). Jeg foretrekker de som er normalbygd og opp mot "chubby". Ikke direkte overvektig/feit, men type bamsekropp, noen kilo for meget men de fungerer fysisk. Jo høyere han er, jo mer vekt tåler han. Jeg liker ikke de som er under normalvektig eller godt trent. Tynn finner jeg ikke attraktivt. 

Det som er viktig er at de ser rene ut. Vanskelig å forklare, men du ser når en mann er skitten og uhygienisk. 

Jeg har ikke noen høye krav eller forventinger. 

Anonymkode: ab3fb...cf9

Da vet du at du er trygg fra klå henedte lumske veninner på kjæreste jakt 😅 Det er en seier. 

Anonymkode: 8a439...8bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Liker mørkt hår og litt creepy bart, vet ikke hvorfor. 

Hitler?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hitler?

Nei!!! Så flaut, tenkte ikke så langt. Hadde glemt han. Men nei, ikke så creepy bart. Å han må ha et hjerte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei!!! Så flaut, tenkte ikke så langt. Hadde glemt han. Men nei, ikke så creepy bart. Å han må ha et hjerte. 

Det du er, er som en blankt ark, skapt av mediene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du er, er som en blankt ark, skapt av mediene.

Nei, ikke blankt. Det er tegnet en mårkhåret mann med lyse blå øyne og bart på det arket. Å han er ikke fra Østerrike. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke blankt. Det er tegnet en mårkhåret mann med lyse blå øyne og bart på det arket. Å han er ikke fra Østerrike. 

Ja, de har gitt deg preferansene dine. Han kunne vært fra Østerrike om de ville det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, de har gitt deg preferansene dine. Han kunne vært fra Østerrike om de ville det.

Jeg har likt mange ulike utsender oppigjennom gjennom mediene, så nei. Men har mørkhårede foreldre, kanskje det har betydning? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Luigi er definitivt en handlingens mann...

Anonymkode: 78ac2...8e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ok, men han ser ikke hyggelig og sjarmerende ut, og det var upassende med en åpen damejakke uten noe under. Ikke min type, selv om utseende var pent. 

Anonymkode: c97ed...281

Deg om det, han har antageligvis ligget med hundrevis av damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Deg om det, han har antageligvis ligget med hundrevis av damer.

Så du er heller ingen å stole på? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...