AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #1 Del Skrevet 13. desember 2024 Inspirert av noe jeg leste i en annen tråd mtp. å være en mann som ikke hadde fått ja på datingapper. Hva slags mann er det du sveiper ja på, basert på utseendet? Anonymkode: 1b47b...32f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #2 Del Skrevet 13. desember 2024 Jeg vet det kan være vanskelig for en del menn å tro, men de fleste kvinner ser etter en mann som gir inntrykk av å være well put together, som man sier på engelsk. Det er et helhetsinntrykk som i prinsippet skal gjenspeile hva som foregår inne i deg og i livet ditt. Faktorer som glede, eventyrlighet, velstelthet, nettverk, jobb, hobbyer, x-faktor, etc. Jeg har sveipet bort modellpene menn fordi de brukte 4 ulike selfier av at de sitter nedgjemt i en halvveis belyst kjeller. Det er virkelig ikke noe innbydende, og jeg tenker at vedkommende overhodet ikke er klar for å treffe noen fra det motsatte kjønn. Du skal formidle en historie om hvem du er gjennom bildene dine. 25-år gammel gamer med 1,5l flasker fylt med urin og profilerbilder av høyre- og venstresiden av ansiktet er ingen god fortelling... Altså det forteller meg at du sitter på 4chan og reddit. Anonymkode: 9a5c5...c90 4 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #3 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg vet det kan være vanskelig for en del menn å tro, men de fleste kvinner ser etter en mann som gir inntrykk av å være well put together, som man sier på engelsk. Det er et helhetsinntrykk som i prinsippet skal gjenspeile hva som foregår inne i deg og i livet ditt. Faktorer som glede, eventyrlighet, velstelthet, nettverk, jobb, hobbyer, x-faktor, etc. Jeg har sveipet bort modellpene menn fordi de brukte 4 ulike selfier av at de sitter nedgjemt i en halvveis belyst kjeller. Det er virkelig ikke noe innbydende, og jeg tenker at vedkommende overhodet ikke er klar for å treffe noen fra det motsatte kjønn. Du skal formidle en historie om hvem du er gjennom bildene dine. 25-år gammel gamer med 1,5l flasker fylt med urin og profilerbilder av høyre- og venstresiden av ansiktet er ingen god fortelling... Altså det forteller meg at du sitter på 4chan og reddit. Anonymkode: 9a5c5...c90 Veldig ekstremt eksempel som ikke representerer flertallet av menn på Tinder. Anonymkode: 78ac2...8e8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #4 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Inspirert av noe jeg leste i en annen tråd mtp. å være en mann som ikke hadde fått ja på datingapper. Hva slags mann er det du sveiper ja på, basert på utseendet? Anonymkode: 1b47b...32f Anonymkode: 78ac2...8e8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #5 Del Skrevet 13. desember 2024 De som er velstelt, har snille øyne, ser sunne ut (ikke en viss vekt eller et visst ansikt, men sunn hudfarge, ikke poser under øynene og pløsete hud som tyder på at de ikke tar vare på seg selv) og som ser ut til å ha litt struktur hjemme. Ikke dem med askebeger og spritsamling synlig og profilbildet er tatt halvhjertet uten et ordentlig smil i en sofa med rot foran seg på bordet. Og ja, det var urovekkende mange av dem i min korte karriere der 😅 Føler det gikk igjen med enten et fjelltoppbilde, bilde fra en båt eller disse evige ungkarene i sort skinnsofa, uten et eneste dekorelement bortsett fra ølflaskene på bordet liksom. Har ikke et eneste fellestrekk de jeg har falt for i mitt liv, de har vært i alle former og fasonger, men har godt humør, god hygiene og snille øye til felles. Anonymkode: 716ec...f51 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #6 Del Skrevet 13. desember 2024 Snille, intelligente, humoristiske øyne. Et godt smil. Et åpent, koselig ansikt. Kan godt ha skjeve tenner eller stor nese eller skakke drag. De rareste fjes blir vakre når man er glad i noen! Heller tynn og hengslete enn svære muskler (mer rocka enn Rocky). Gjerne hår, men går like bra uten. På min størrelse når det gjelder høyde og lengde (på armer liksom), men kan altså være tynnere enn meg (skulle ønske jeg var det selv også). Det var utsida. Anonymkode: efb11...db5 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #7 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Inspirert av noe jeg leste i en annen tråd mtp. å være en mann som ikke hadde fått ja på datingapper. Hva slags mann er det du sveiper ja på, basert på utseendet? Anonymkode: 1b47b...32f Jeg har på ingen måte en «type» rent utseendemessig. Eksen min var nesten 2 meter høy. Mannen min er 184. Kjæresten min fra vgs og noen år etter det var 169. Mannen min er blond og «røsslig». Eksen min på nesten 2 meter var tynn som en høvelflis og har helt svart hår. Det som tiltrekker meg kan ikke sees på et bilde på en telefon. Derfor har jeg heller aldri brukt ting som Tinder, nettdating osv. Aldri sett noen på bilde som har gitt meg lyst til å møte vedkommende. Jeg tiltrekkes og opplever seksuell attraksjon først etter å ha møtt en person. Det som gjør meg interessert initielt er humoren og blikket. Hvor oppmerksomme og oppriktige fremstår de osv. samt at de må ha en udefinerbar x-faktor. For mitt vedkommende så stemmer det virkelig at det som «vekker min interesse» er personlighet og kjemi, som ikke kommer frem igjennom en Tinderprofil. Anonymkode: 13e6a...ae5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #8 Del Skrevet 13. desember 2024 Basert på inntrykk fra SOME den siste uken er vel dette utseendet her ganske høyt oppe på manges lister. Anonymkode: eea3b...c27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #9 Del Skrevet 13. desember 2024 Velstelt skjegg, 180 høy, mørkt hår, pene øyne og smil. Ikke for tynn eller trent. Heller 5 kilo for mye og sterke armer 😍 Men om han jakter eller har barn, spiller ikke utseendet en rolle, da er jeg uansett ikke interessert. Vil ha en handy nerd, haha. Anonymkode: d0bea...779 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #10 Del Skrevet 13. desember 2024 Ed Westwick type. Anonymkode: b7be0...3b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 13. desember 2024 #11 Del Skrevet 13. desember 2024 Han må ha langt hår. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #12 Del Skrevet 13. desember 2024 Utsendet varierer, personlighet varierer også, men noen egenskaper går igjen. Jeg ønsker andre godt, lever et rolig liv og er litt reddere en gjennomsnittet, liker katter, liker kreative ting, drikker ikke, spiser ikke kjøtt, glad i å gå tur, elsker å danse, trenger tid alene, snakker mye med rett person. Det vil såklart avgjøre hva jeg ser etter i noen, sånn er vel de aller fleste i verden? At vi trenger noe utifra hvordan vi er. Dere som lar samtalen fortsatt sitte på at den kun handler om utsendet, hva er det egentlig dere liker i en person? Er du ekstra åpen for hvilken som helst livstil, eller kjemi, utifra at hun har ansiktstrekk du liker? Anonymkode: 8a439...8bb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #13 Del Skrevet 13. desember 2024 Det må være noe som fanger meg inn, noe ved smilet eller øynene. Ellers er utseendet som tiltrekker meg vidt forskjellig. Anonymkode: 53e72...d04 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #14 Del Skrevet 13. desember 2024 Snille øyne og ett sjarmerende smil. Må se sunn og velstelt ut, men ikke for striglet. Anonymkode: d267e...466 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #15 Del Skrevet 13. desember 2024 Må se snill ut ja. Første jeg tenker på når jeg ser bilder på tinder. 99% av menn på tinder prøver å se slemme ut, så da droppa jeg det. Anonymkode: 9d8b4...933 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #16 Del Skrevet 13. desember 2024 Er svak for menn med brune øyne😍 Og gjerne grått hår, hehe! Sånn ellers har jeg ingen spesielle preferanser på kropp, annet enn at han må ha lange bein i forhold til høyden. Synes ikke menn med lang rygg og korte bein er særlig attraktivt... Anonymkode: e099a...9c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #17 Del Skrevet 13. desember 2024 Han bør se stelt og hyggelig ut. Ha greie klær som ikke gir vibber av at han er en slask, veldig forfengelig, for umoden eller gubbete. Liker ikke langt hår eller smykker/juveler på menn. Ha gjerne bilde uten caps, og smil. Trenger ikke å se ut som om du har lyst til å drepe for å se maskulin og tiltrekkende ut. Anonymkode: c97ed...281 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #18 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Anonymkode: 78ac2...8e8 Dette er ideal mannen kvinner vil ha når det kommer til utseende. Anonymkode: 78ac2...8e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #19 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Dette er ideal mannen kvinner vil ha når det kommer til utseende. Anonymkode: 78ac2...8e8 Ok, men han ser ikke hyggelig og sjarmerende ut, og det var upassende med en åpen damejakke uten noe under. Ikke min type, selv om utseende var pent. Anonymkode: c97ed...281 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 13. desember 2024 #20 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Dette er ideal mannen kvinner vil ha når det kommer til utseende. Anonymkode: 78ac2...8e8 Kvinner er ikke enige om idealmannen. Ingen kan se hvilken type mann jeg liker ut fra bilder av de menn jeg har datet og vært sammen med. Utseendemessig er de svært ulike, og det har jeg notert meg at menn venninner var sammen med også er. Det mennene jeg har falt for har felles har ingenting med utseendet å gjøre, men jeg likte utseendet til dem alle fordi dette som ikke har noe med utseende var tilstede. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå