Gå til innhold

Mamma til tre gutter, hva tenker du om meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er jo mange som får barn nr 3 for å få motsatt kjønn også - meg inkludert :) Vi har 2 tette jenter, og prøver nå på nr 3 og håper på gutt bare fordi vi vil ha begge kjønn :) Blir selvfølgelig glad uansett om det er jente eller gutt, og det å ha to tette av samme kjønn er fantastisk fint!

Anonymkode: 5e42e...e31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker at du ville ha jente ja😂 men så kjenner jeg også ekstremt mange med 3/4 barn av samme kjønn og omtrent alle ville ha det andre kjønnet på sistemann. Vet om et par med åtte gutter, de gav seg da nr.9 var jente ja🤭 tilfeldig? Tviler. 

Anonymkode: e4487...4bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bundaberg skrev (22 timer siden):

Hei, en såkalt liten avsporing men jeg trenger litt hjelp

Du har to foreldre og fire besteforeldre
Foreldrene til våre besteforeldre kaller vi olderforeldre
Foreldrene til våre oldeforeldre er våre tippoldeforeldre
Hvor mange tippoldeforeldre har du?

16

Anonymkode: ff896...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har absolutt ingen tanker om deg pga du har 3 gutter. Hva skal en tenke om det egentlig?

Anonymkode: 62938...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv 3 barn, men 3 ble jente. Mange som sa til meg endelig kom jenta. Egentlig skulle vi bare ha 2 barn, men nummer 3 ble en liten overraskelse. 

Anonymkode: 4cea4...fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 13.12.2024 den 12.14):

Det er MANGE som sier til folk med kun gutter: "Hadde det ikke vært kjekt med jenta nå", "Kommer prinsessen denne gangen, eller skal dere fortsette til jenta kommer?".... Ser også veldig mange som er sykt opptatt av å få jente. 

Anonymkode: 8a181...854

Sånne kommentarer kommer uansett. Jeg hadde en gutt og en jente. Da jeg ble gravid igjen fikk jeg kommentarer som "hvorfor skal du ha enda en, du har jo allerede en gutt og en jente" . Det var jo altså fordi vi ønsket oss tre barn uavhengig av kjønn. 

TS du er heldig ♡

Anonymkode: acd9f...908

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at de som får 3+ barn har flere timer i døgnet og en hemmelig kilde til energi.

Anonymkode: 43046...b4d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...