AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #61 Del Skrevet 13. desember 2024 Om jeg skulle ha tenkt noe så er det «jeg fatter ikke hvordan folk har kapasitet til 3 barn». Ville ikke tenkt noe vedrørende kjønn. Anonymkode: 7f338...529 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #62 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke like mye, for menn har som regel mye mindre interesse av å diskutere ungene til andre. Det er bare å se her inne. Jeg har hørt de utroligste ting. Ingen tvil om at jenter står høyt i kurs og at det er MANGE fordommer mot gutter. Anonymkode: 41471...9ca Tviler på at mange av de som henger her er representative for befolkningen. I tillegg er det mange som skriver ting bare for å provosere og for å få kommentarer. Anonymkode: ed97a...8b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 13. desember 2024 #63 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Herregud. Hva skal vi tenke? Tre barnsmor. Det er vel ingen som tenker på hvilket kjønn du har. Jeg har fire jenter, 3 egne og et bonus. Hva skal de tenke om meg? Anonymkode: 02703...13a Det er nettopp det hun sier at skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #64 Del Skrevet 13. desember 2024 Tenker også at du er heldig. 3 gutter (min) var alltid drømmen min, men så fikk jeg ingen barn. Anonymkode: ed5c6...375 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #65 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Som mamma til tre små gutter har jeg fått en del kommentarar både i siste svangerskap og etter. Tenker du virkelig at vi fikk barn nr. 3 bare for å få en jente? Blir stadig overrasket over hvor enkle enkelte mennesker er… Anonymkode: 5fa49...6b6 Nei hvorfor skulle man tenke det. Anonymkode: 77c34...5e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #66 Del Skrevet 13. desember 2024 Jeg tror dessverre mange gjør det ja, og jeg kjenner meg igjen. Fikk mye kommentarer på det når jeg ventet gutt nr.2 og når han kom ut. «Da blir det vel 3 da» «neste gang kommer jenta skal du se» etc. Det var så mye at jeg nesten ikke ville prøve på en tredje fordi jeg ikke ville «gi» dem rett. Vi ville derfor ikke vite kjønn på tredje for å unngå kommentaren ene eller andre veien, men det gjorde det nesten bare enda verre. Ut kom en jente, og «alle» var så veeeeldig glade på mine vegne. Måtte i tillegg bestille en god del flere takkekort denne runden, for det var visst mye koseligere å gi gave til en liten pike. Anonymkode: a5baa...9c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjoheiii Skrevet 13. desember 2024 #67 Del Skrevet 13. desember 2024 Jeg tenker ikke noe spesielt, for å være ærlig. Om ikke annet virker det koselig å ha tre av samme kjønn, jeg har en av hver og så gøy som det er å «oppleve begge deler» så tenker jeg litt på at de sannsynligvis hadde blitt tettere om de var av samme kjønn. Må jo selvfølgelig ikke være sånn at søsken av samme kjønn har sterkere tilknytning til hverandre men av det jeg har sett så har de ofte det, samt at jeg er oppvokst med en fire år eldre bror som jeg har nada til felles med og hatt lite å gjøre med i voksen alder, har alltid savnet en søster… tre gutter høres supert ut🥰 og i vårt hus er sønnen vår den rolige typen som pusler mens datteren vår er den som klatrer på møblene og er villdyr så jeg ser for meg at det er mer harmonisk med gutter😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #68 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Herregud. Hva skal vi tenke? Tre barnsmor. Det er vel ingen som tenker på hvilket kjønn du har. Anonymkode: 02703...13a Eh, jo. Kommentarene TS har fått viser tydelig at noen åpenbart tenker på det. Heldigvis mange som ikke bryr seg også. Generelt hadde verden vært et bedre sted om folk sluttet å bry seg med ting de ikke har noe med. Anonymkode: faa88...574 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #69 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg tror dessverre mange gjør det ja, og jeg kjenner meg igjen. Fikk mye kommentarer på det når jeg ventet gutt nr.2 og når han kom ut. «Da blir det vel 3 da» «neste gang kommer jenta skal du se» etc. Det var så mye at jeg nesten ikke ville prøve på en tredje fordi jeg ikke ville «gi» dem rett. Vi ville derfor ikke vite kjønn på tredje for å unngå kommentaren ene eller andre veien, men det gjorde det nesten bare enda verre. Ut kom en jente, og «alle» var så veeeeldig glade på mine vegne. Måtte i tillegg bestille en god del flere takkekort denne runden, for det var visst mye koseligere å gi gave til en liten pike. Anonymkode: a5baa...9c9 Vi fikk mange flere gaver til gutten, så kanskje tilfeldig ☺️ Anonymkode: ed97a...8b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #70 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Helt ærlig, og bare fordi du spør: jeg tenker du har for mange barn. Tenker ingenting om kjønn, og ville aldri ha sagt noe annet enn 'gratulerer' til deg. Anonymkode: 00fb4...93b Kommer vell helt an på hvor tett man får de det da. Tenkte i hvertfall ikke slik men etter at det viste seg at vi ventet en jente som nr. 2 etter at første var gutt ville jeg kanskje tenkt det? Fikk overraskende mye kommentarer fra folk som bare har et kjønn om at de også ønsket seg det andre kjønnet. Viste seg at folk er mer opptatt av det (værtfall rundt meg) enn hva jeg trodde. Men må jo si det at generelt går jeg ikke rundt å tenker på slikt. Hadde vi kort introdusert oss for hverandre i en hverdagslig setting og du sa du hadde tre gutter ville jeg nok tenkt "kult" også hadde tankene gått videre til noe annet. Anonymkode: ddec8...e30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #71 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Vi fikk mange flere gaver til gutten, så kanskje tilfeldig ☺️ Anonymkode: ed97a...8b9 Hvor i rekka kom han?☺️ Ikke fremmed for at det er helt tilfeldig altså, men jeg syns det var sårt når jeg så hvor påfallende stor forskjell det var når vi så på ordrehistorikken. Anonymkode: a5baa...9c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #72 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Som mamma til tre små gutter har jeg fått en del kommentarar både i siste svangerskap og etter. Tenker du virkelig at vi fikk barn nr. 3 bare for å få en jente? Blir stadig overrasket over hvor enkle enkelte mennesker er… Anonymkode: 5fa49...6b6 Har det samme og elsker det! Håpet på 3 gutter og fikk 3 gutter. Anonymkode: 6c800...d25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #73 Del Skrevet 13. desember 2024 Men forstår deg. Når vi fant ut at det var en gutt på siste og så sa noen besteforeldre "og jeg som hadde gledet meg til å handle kjoler." Den sorten er gjerne negative uansett. Anonymkode: 6c800...d25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #74 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tviler på at mange av de som henger her er representative for befolkningen. I tillegg er det mange som skriver ting bare for å provosere og for å få kommentarer. Anonymkode: ed97a...8b9 Vel, jeg har møtt mange sånne IRL, så jeg tror ikke det er bare på KG, for å si det sånn. Det er ingen grenser for hvor frekke folk kan være. En så til og med “stakkars deg!!! Da har du jo BARE gutter, da!” da jeg stolt viste frem babyen min… Gutt #3. Anonymkode: 41471...9ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #75 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Som mamma til tre små gutter har jeg fått en del kommentarar både i siste svangerskap og etter. Tenker du virkelig at vi fikk barn nr. 3 bare for å få en jente? Anonymkode: 5fa49...6b6 Det blir snart et fjerde barn hadde jeg tenkt om deg. Anonymkode: b1c8e...146 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #76 Del Skrevet 13. desember 2024 Skjønner ikke hvem som er negative til gutter. Jeg har selv vokst opp i en søskenflokk der vi var 4 jenter og følte meg helt i villrede da jeg ble gravid med en gutt. Men å være guttemamma er jo rett og slett helt fantastisk! ❤️ Jeg elsker det på alle måter. Fine gutten min som gir de aller beste klemmer og elsker mammaen sin 🥰 Anonymkode: 10ac3...7bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tbag Skrevet 13. desember 2024 #77 Del Skrevet 13. desember 2024 Hadde aldri sagt det høyt, men ja, i mitt stille sinn tenker jeg at nummer tre var forsøket for å få motsatt kjønn av de andre😅 hver sin lyst med antall barn😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #78 Del Skrevet 14. desember 2024 Jeg hadde tenkt at de 3 guttene vil ha mye glede av hverandre. Og at i deres hus vil det være liv og røre 😄 Hilsen guttemamma til 2 Anonymkode: b5a5f...168 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #79 Del Skrevet 14. desember 2024 Tenker du er superheldig som har tre fine friske gutter. Jeg har selv tre barn, men eldste er jente, de to minste er gutter. Siden det er slik så får ikke jeg slike spm. Jeg skulle gjerne hatt tre gutter, syns det er skikkelig stas. Anonymkode: 5880a...1f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 14. desember 2024 #80 Del Skrevet 14. desember 2024 Vi ønsket oss tre barn lenge før vi fikk barn i det hele tatt. Vi fikk to gutter først og så ei jente. Jeg er veldig sikker på at mange tenker at vi fikk nr 3 bare fordi vi ville ha jente. Det må de gjerne tenke om det gleder dem, vi vet hva som er sant. Jeg hadde derfor ikke tenkt noe spesielt om dere annet enn at dere også har tre barn slik vi har. Enkelte kommer alltid til å ha en mening om andres valg, samme hva det er, og det må man bare lære seg å ignorere. Andres mening betyr ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå