Gå til innhold

Mamma til tre gutter, hva tenker du om meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå vet jeg ikke hvem akkurat DU er, men jeg har ei venninne med 3 små gutter og det jeg tenker aller mest om henne, er hvor utrolig vellykket den familien er på alle måter. Ikke BARE fordi de har fått 3 gutter selvfølgelig, men det er litt av det. Det er sikkert litt gammeldags, men jeg ser på det som litt ekstra fint og spesielt med bare gutter. 

Anonymkode: c139e...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 gutter høres hyggelig ut, de får sikkert mye glede av hverandre. 

Har selv to jenter.

Anonymkode: 9064f...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, en såkalt liten avsporing men jeg trenger litt hjelp

Du har to foreldre og fire besteforeldre
Foreldrene til våre besteforeldre kaller vi olderforeldre
Foreldrene til våre oldeforeldre er våre tippoldeforeldre
Hvor mange tippoldeforeldre har du?

Endret av bundaberg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker bare at jeg synes 3 gutter høres litt kaos ut. Føler mange gir dårligere oppdragelse til guttebarn og unnskylder mye av dårlig oppførsel på "Boys will be boys" 

Ja de er gutter, ikke ville aper 😂 også tenker jeg at 3 er mange.  Hver sin smak 😋 kjenner en som fikk 1 gutt, så ville de prøve på en jente, så ble nr 2 en gutt, også var faren fornøyde med antallet men moren virkelig drømte om en jente, så de prøvde på nr 3, og fikk 2 tvillinggutter 🤣 4 barn, 2 for mange ifølge far og moren fikk ikke jenta hun ønsket seg.... 🫠

Anonymkode: 668f6...f4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker bare positivt 😊♥️ tenker at du er heldig som har fått tre barn ❤️ jeg har en av hver, og kjønn er virkelig ikke noe jeg har tenkt over hva jeg helst vil ha. 

Anonymkode: b9451...2ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Det er MANGE som sier til folk med kun gutter: "Hadde det ikke vært kjekt med jenta nå", "Kommer prinsessen denne gangen, eller skal dere fortsette til jenta kommer?".... Ser også veldig mange som er sykt opptatt av å få jente. 

Anonymkode: 8a181...854

Jeg har tre gutter og har aldri fått en eneste kommentar på det hvertfall. Tenker heller ikke noe over det, hadde sikkert vært gøy med en jente, men praktisk at de er av samme kjønn også. 

Anonymkode: b828e...9a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok tenkt at du er heldig som har tre barn! Har veldig lyst på tre selv, men med ufattelig tungt første svangerskap har jeg tenkt at kanskje jeg må ta til takke med 2! Forhåpentligvis blir svangerskap nummer 2 så bra at jeg satser på nummer 3 også 🤭

Noen henger seg veldig opp i kjønn da, og det tror jeg bare er noe man må overse. Tror de har noen forestillinger om hvordan livet blir og skal være, som jeg ikke skjønner meg helt på. Hørte flere av venninnene til svigermor «rose» henne for at hun var så heldig at vi fikk jente. Bare tull i mine øyne, barnet var ønsket og for oss spilte det ingen rolle om det var gutt eller jente, og det spiller ingen rolle hva den (de? 🤭) neste blir!

Anonymkode: c6e84...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lite å si hva folk tenker. Det er hva de mener som har betydning.

Anonymkode: 2701e...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at dere sikkert har det veldig koselig og gøy hjemme💙💙💙

Anonymkode: 0798d...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bundaberg skrev (14 minutter siden):

Hei, en såkalt liten avsporing men jeg trenger litt hjelp

Du har to foreldre og fire besteforeldre
Foreldrene til våre besteforeldre kaller vi olderforeldre
Foreldrene til våre oldeforeldre er våre tippoldeforeldre
Hvor mange tippoldeforeldre har du?

2 x 2 x 2 x 2 = 2= 16

2 foreldre
4 besteforeldre
8 oldeforeldre
16 tippoldeforeldre

Skoleoppgave?

Anonymkode: 5dce6...63c

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker du er heldig. Jeg har ett barn, og har så inderlig lyst på flere. 

Anonymkode: f65c9...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

2 x 2 x 2 x 2 = 2= 16

2 foreldre
4 besteforeldre
8 oldeforeldre
16 tippoldeforeldre

Skoleoppgave?

Anonymkode: 5dce6...63c

Ja, skoleoppgave. Pent utført oppgave, tusen takk og ha en god FREEEDAG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det samme som jeg tenker om alle som har tre eller flere barn, helt uavhengig av kjønn. Og det er at jeg ikke fatter at folk har kapasitet til flere barn enn antall voksne i husstanden. Jeg har to og synes det er mer enn travelt nok om ikke vi skulle hatt en tredje med på lasset. Jeg beundrer kapasiteten. 

Anonymkode: d0ce1...674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at i ditt hus må det være et for jævlig med støynivå. All ære til deg som klarer å leve i bråket. 

Ser for meg 3 gutter høres ut som 10. 

Anonymkode: affe5...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mamma til tre gutter, hva tenker du om meg?

Som mamma til tre små gutter har jeg fått en del kommentarar både i siste svangerskap og etter. Tenker du virkelig at vi fikk barn nr. 3 bare for å få en jente? Blir stadig overrasket over hvor enkle enkelte mennesker er…

Anonymkode: 5fa49...6b6

Jeg vet ingenting om deg bortsett fra at du har pult minst 3 ganger, så jeg vet ikke hva jeg skal tenke om deg.

Anonymkode: 4f9bd...596

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har tre gutter og en jente. Mannen hadde så lyst på jente og ville prøve på en til etter gutt nr 3. Jeg har aldri hatt noen preferanser på kjønn. Det er litt upraktisk mtp at guttene er med på de samme fritidsaktiviteter, mens jenta har nektet å bli med på dette (fotball, ishockey, alpint) og bare vil gå på dans og turn.

Anonymkode: 7cab6...b3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er MANGE som sier til folk med kun gutter: "Hadde det ikke vært kjekt med jenta nå", "Kommer prinsessen denne gangen, eller skal dere fortsette til jenta kommer?".... Ser også veldig mange som er sykt opptatt av å få jente. 

Anonymkode: 8a181...854

Det går ikke bare den ene veien. Jeg har tre jenter, og et evig mas om vi ikke skal prøve på en gutt også ;) 

Anonymkode: a917d...d50

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig, og bare fordi du spør: jeg tenker du har for mange barn.

Tenker ingenting om kjønn, og ville aldri ha sagt noe annet enn 'gratulerer' til deg.

Anonymkode: 00fb4...93b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...