AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #21 Del Skrevet 13. desember 2024 Nye felleski, nytt hyllesystem på hobbyrom, vintersko. Ellers har vi vel det vi trenger, men jeg setter pris på små oppmerksomheten som god te/kaffe, sjokolade og gode matvarer. Anonymkode: af483...4dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #22 Del Skrevet 13. desember 2024 Fra barna, siden du spør sånn? Fra barna ønsker jeg meg noe helt konkret som mannen min hjelper dem med å fikse. Har ønsket meg en spesifikk bok i år, og et par øredobber jeg har vist ham, så de kan velge mellom. Nå er barna blitt litt eldre, så det kan jo hende de har funnet på noe selv også. Jeg får gjerne sminke fra dem, for det har de mer peil på enn meg, og de vet hva jeg mangler. Anonymkode: ab132...f1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #23 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja du som er mamma hva ønsker du deg til jul? Anonymkode: 284e0...234 Silkepysj, designglass og klokke. Anonymkode: 3d3e4...bdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #24 Del Skrevet 13. desember 2024 Ønsker meg et oppblåsbart badekar slik at jeg kan låse baderomsdøren og ta et avslappende bad i fred, uten mann og barn 🙂 Anonymkode: 32458...89d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #25 Del Skrevet 13. desember 2024 Jeg ønsker meg naturtro dinosaurfigurer, fisker til akvariet mitt, My Little Pony (helst vintage) og årskort på fornøyelsespark. Til MEG, ja. Man trenger ikke å bli gammel og kjedelig bare fordi man får barn. Anonymkode: 4253a...79f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #26 Del Skrevet 13. desember 2024 Ny wok. Den gamle bruker jeg når jeg lager mat på bålet når jeg og barna sover ute. Den er blitt ganske sotsvart og ikke god å ha inne . Anonymkode: 7e128...62d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #27 Del Skrevet 13. desember 2024 Skilsmisse Anonymkode: 643b7...783 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #28 Del Skrevet 13. desember 2024 Jeg vet at jeg får (fra mannen); - Gavekort på head-spa. Har hatt lyst til å prøve en stund nå. - En litt finere regnponcho fra Regn. - Nye airpods - Standardgavene; badesalt, bøker innenfor et felt som interesserer meg. Har nærmest blitt tradisjon at han velger ut 1-2 av hver. En eller annen variant av spa står på lista hvert år. Kjøper meg jo litt gjennom året også, men er jo en veldig fin julegave også (tross felles økonomi 😂) Har tilsvarende gitt han både spa-hotell opphold, og i fjor prøvde vi "flyt", så det blir jo gave til begge. Anonymkode: a00f2...81b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #29 Del Skrevet 13. desember 2024 Helt ærlig så ønsker jeg kroppen jeg hadde på vgs, da jeg trodde at jeg var feit! Faen ass 🤦🏻♀️ Anonymkode: 9a19d...f89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #30 Del Skrevet 13. desember 2024 enesten jeg ønsker meg er kino gavekort og pysj men setter pris på alt vet jeg får litt penger i år og gavekort Anonymkode: aa159...27c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #31 Del Skrevet 13. desember 2024 Regntøy og bidrag til tredemølle 😃 Snakket nettopp med noen venninner der familien spør hva de (hun og mannen) ønsker seg. Og kvinner foreslår noe de praktisk de trenger, for eksempel sengetøy eller kjøkkenutstyr. Hun får da dette mens mannen får noe eget siden «han må jo også få noe». Så det må henge igjen noe fra gamle kjønnsroller. Anonymkode: 6c58e...d94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #32 Del Skrevet 13. desember 2024 Bøker, hobbyting, dataspill, brettspill. Av en eller annen grunn vil folk helst gi meg stekepanner, sengetøy og såper... Anonymkode: 97c06...b27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #33 Del Skrevet 13. desember 2024 Jeg ønsker meg et stativ til nettbrettet jeg har noter på. Hadde ønsket meg det uansett om jeg hadde hatt barn eller ikke. Anonymkode: 4c6e1...3e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #34 Del Skrevet 13. desember 2024 Ingenting. Jeg har alt. Og er det noe jeg trenger så kjøper jeg meg det. Men jeg har sagt til barna at dem kan kjøpe ting som jeg bruker i hverdagen. Ikke noe til huset eller sånt nei. Det skal være personlig. Det er jeg nøye på. Ungene mine har ønsket seg noe til hjemmet selv. Så jeg har kjøpt det. Men også en personlig ting til dem. Anonymkode: 237d2...acb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå