AnonymBruker Skrevet 13. desember #21 Del Skrevet 13. desember Bare på kg kan det være en pisse konkurranse om å gå lengst mulig uten å dusje. Alltid noen sånne. Var ikke så lenge siden det var en tråd om at en kunne gå noen dager med samme truse også ifølge nyere artikler. Det er sikkert de samme som bytter sengetøy max to ganger i året og heier på at andre skal gjøre det samme. Jeg dusjer hver dag, trives best slik. Anonymkode: ecdfe...8f9 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember #22 Del Skrevet 13. desember Jeg dusjer to ganger om dagen, har aldri hatt noen problemer med huden. Jo, jeg kjenner ofte den litt emne uvaskede lukten på butikker og i offentligheten. Det lukter ikke svette. Men er en helt særegen lukt, tror det også setter seg i klær når man holder på med klutvask og slik, gamle hudceller. Anonymkode: fe5ff...4e4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember #23 Del Skrevet 13. desember AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg dusjer to ganger om dagen, har aldri hatt noen problemer med huden. * Jo, jeg kjenner ofte den litt emne uvaskede lukten på butikker og i offentligheten. Det lukter ikke svette. Men er en helt særegen lukt, tror det også setter seg i klær når man holder på med klutvask og slik, gamle hudceller. Anonymkode: fe5ff...4e4 *Må bare si at to ganger om dagen selvfølgelig ikke er nødvendig. Jeg trenger dusj for å våkne, og jeg dusjer etter trening. Men sjeldnere enn en gang om dagen, det er ekkelt Anonymkode: fe5ff...4e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember #24 Del Skrevet 13. desember Jeg jobber på et storhusholdningskjøkken. Alt fra farser, deiger og sauser som havner fra topp til tå innimellom. Etter to timer i et klamt oppvask rom hvor du kan vri opp alt du har på deg av svette. Å ikke dusje etter jobb er noe av det kvalmeste som fins. Jeg bruker like lang tid på klutvask som jeg bruker på en rask dusj og masse mer vann. Jeg bruker så lite strøm ellers at å bruke strøm på å dusje daglig bryr jeg meg fint lite om. Anonymkode: 2942f...b29 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember #25 Del Skrevet 13. desember Jeg skal ha min daglige, raske morgendusj uansett hva. Og hårvask annenhver dag. Og skjønner meg ikke på de som står mange minutter, og som såper inn alt av hud. Men for min del får folk dusje så mye og lenge de vil. Syns ikke det er så ofte man treffer på folk som lukter vondt lenger. Jeg er over 50, og syns det skjedde oftere før i tiden. Anonymkode: debd3...f4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaine Skrevet 13. desember #26 Del Skrevet 13. desember (endret) Trener mellom fem og seks ganger i uka, og kjører som regel høy intensitet så jeg blir sikkelig svett. Derfor dusjer jeg etter trening nesten hver dag. Dusjer også raskt (rundt ett min kanskje?) om morgenen (da uten å vaske håret) for orker ikke å starte dagen uten å føle meg ren og det er mer praktisk for meg å spyle av alle delene som trenger det i dusjen enn å stå med enn klut. Er enig i at det ikke er bra å dusje for mye og skulle gjerne droppa kveldsdusjen av og til, men når en svetter som en gris på trening så må man nesten bare, kan ikke gå rundt med gammel svette i hodebunnen heller akkurat. Endret 13. desember av Kaine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember #27 Del Skrevet 13. desember Jeg dusjer alltid etter trening, og hvis jeg har gjort noe annet hvor jeg har blitt skikkelig svett. Jeg hater ta på rene klær når jeg har vært skikkelig svett... Anonymkode: 517f6...80c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember #28 Del Skrevet 13. desember Dusjer og vasker håret hver dag. Har aldri hatt problemer med hverken hud eller hår. Noe av det kvalmeste jeg vet er lukten av fett hår. Havner jeg ved siden noen som har det på bussen sliter jeg! Anonymkode: 1c294...8b6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember #29 Del Skrevet 13. desember Jeg ble plutselig veldig fornøyd med årskortet i svømmehallen til meg og ungene, så vi har vært der litt oftere enn vi pleier i det siste. Anonymkode: 2c150...23a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 13. desember #30 Del Skrevet 13. desember Det er i alle fall åpenbart at man ikke må bruke så mye vann som mange gjør i dusjen. Det holder å spyle seg så en blir våt. Deretter skrus dusjen av mens man bruker såpe/shampo. Så slås dusjen på igjen og man spyler ut såpen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 13. desember #31 Del Skrevet 13. desember Jeg gjør som Brunello. Spyler først hele meg godt og skyller kropp og hår. Så skrur jeg av. Såper inn hele meg med frotteklut som jeg skrubber med både her og der, og når jeg er ferdig skrus vannet på igjen for å skylle av såpe og shampo. Bruker mye mindre vann med denne metoden. Men det krever at badet er godt og varmt da, ellers står man våt og hutrer i kulda i dusjen. Jeg dusjer ikke hver eneste dag, for jeg går stort sett rundt hjemme som uføretrygdet. Men skal jeg noe sted og gå ut døra, så dusjer jeg først. Klarer ikke møte folk om jeg ikke er dusjet først. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 13. desember #32 Del Skrevet 13. desember AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg jobber på et storhusholdningskjøkken. Alt fra farser, deiger og sauser som havner fra topp til tå innimellom. Etter to timer i et klamt oppvask rom hvor du kan vri opp alt du har på deg av svette. Å ikke dusje etter jobb er noe av det kvalmeste som fins. Jeg bruker like lang tid på klutvask som jeg bruker på en rask dusj og masse mer vann. Jeg bruker så lite strøm ellers at å bruke strøm på å dusje daglig bryr jeg meg fint lite om. Anonymkode: 2942f...b29 Jeg er ganske sikker på at ts ikke mener sånne som deg og andre som har kommet med eksempler der de blir veldig svette eller slitne. Veldig mange har både ren og lite fysisk aktiv jobb og lite aktiviteter i fritiden. De trenger ikke å dusje hver dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember #33 Del Skrevet 13. desember Har alltid "bare" dusjet og skiftet tøy (sokker, truse, t-skjorte/topp) annenhver dag hele livet mitt. Aldri noen som har klaget eller sagt noe på det. Anonymkode: 406c4...c12 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember #34 Del Skrevet 13. desember Klutvask og skifte alle klær er like bra. Mye av lukten sitter bare i klærne. Jeg bryr meg lite om noen syns jeg stinker f.eks på butikken hjem fra jobb. Får ikke gjort noe med det uansett. Anonymkode: b8b1c...517 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå