AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #21 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har en venninne som jeg har kjent siden vi gikk i barneskolen sammen. Hun vet hva slags julegaver jeg gir, det er ofte to-tre gaver med personlige og gjennomtenkte gaver. Hun er relativt pengesterk, og hvert år har hun gitt billige upersonlige ting. Hun leverte årets julegave i dag, og jeg tenkte å bare sniktitte for å se om jeg kom til å bli skuffa igjen, og det var et par høye sokker med nisser på. Ja, jeg ble skuffa. Det er ikke sånn at jeg forventer dyre og ekstravagante ting av henne i gave, men det hadde vært gøy å fått noe som betød litt mer enn sokker. Og spesielt siden hun vet hvordan jeg pleier å gi gaver. De sokkene der sier meg bare at jeg er en av de hun føler at hun "må" kjøpe til. Noen med lignende opplevelser, eller er dere sånn selv? Anonymkode: b0680...22a Da kjøper du et par sokker fra temu til henne 😁 Anonymkode: 98a9b...0ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #22 Del Skrevet 12. desember 2024 Må dere gi gaver? Jeg hater egentlig gaver fra venner. Jeg får bare dårlig samvittighet fordi jeg er elendig på dette med gaver. Jeg gjør så godt jeg kan, men jeg er alltid redd for at jeg dummer meg ut eller ikke gir noe som er bra nok. Det hadde vært en lettelse hvis voksne venner bare kunne droppet gaver! Når jeg feirer rundt tall vil jeg be alle gi noe til en veldedig organisasjon isteden hvis de føler de må gi noe. Anonymkode: 8c1e4...88e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #23 Del Skrevet 12. desember 2024 Legg deg på samme gave- nivå. Folk er så forskjellige når det kommer til gaver, uavhengig av om hvordan økonomien er. Selv har jeg handlet diverse stash ifra Normal. Sliter med helseproblemer, og det er hva jeg orker å ordne i stand. Skal ikke førjulstiden og julen være til for hygge? Du åpnet gaven med en gang, for å være sikker på at du kom til å bli skuffet i år og, seriøst? Du høres ut som et misfornøyd barn. Likevel lærer selv barn å takke for det de får. Alternativt får dere kutte ut julegaver, så forsvinner problemet. Anonymkode: 0494a...822 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå