AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #1 Del Skrevet 12. desember 2024 Vil jevnlig meditasjon kunne styrke indre trygghet og selvfølelse? Anonymkode: 72bb0...f8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #2 Del Skrevet 12. desember 2024 Skal vi prøve? Mediterer du nå? Jeg har et mål om å meditere hver dag, men hver dag så hopper jeg over det.... Anonymkode: fe922...c10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #3 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Skal vi prøve? Mediterer du nå? Jeg har et mål om å meditere hver dag, men hver dag så hopper jeg over det.... Anonymkode: fe922...c10 Nei, men tenkte å begynne. ts Anonymkode: 72bb0...f8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #4 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vil jevnlig meditasjon kunne styrke indre trygghet og selvfølelse? Anonymkode: 72bb0...f8a Ja, det kan det ❤️ Jeg bruker denne, som er gratis. Jeg gjør den for å få mer kjærlighet til meg selv + selvtillit. Anonymkode: eb3cf...569 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #5 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja, det kan det ❤️ Jeg bruker denne, som er gratis. Jeg gjør den for å få mer kjærlighet til meg selv + selvtillit. Anonymkode: eb3cf...569 Har du opplevd selv at det styrker indre trygghet og selvfølelse? Anonymkode: fe922...c10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #6 Del Skrevet 13. desember 2024 Meditasjon kan være sunt og bra for veldig mange ting! Jeg tror ikke det vil hjelpe deg direkte med dårlig selvfølelse, men ta en kikk på denne lenken for noen tips: https://vekstpsykolog.no/11-tips-for-a-booste-selvfolelsen/ Anonymkode: 470f0...43e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #7 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 12.12.2024 den 23.21): Har du opplevd selv at det styrker indre trygghet og selvfølelse? Anonymkode: fe922...c10 Ja, absolutt. Kjærlighet til meg selv gjør at jeg får bedre selvfølelse og er mer trygg på meg selv. Og også "tilgir" meg selv lettere, eller hva jeg skal si. Er ikke så selvkritisk lenger. Anonymkode: eb3cf...569 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #8 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, absolutt. Kjærlighet til meg selv gjør at jeg får bedre selvfølelse og er mer trygg på meg selv. Og også "tilgir" meg selv lettere, eller hva jeg skal si. Er ikke så selvkritisk lenger. Anonymkode: eb3cf...569 Hvor lenge har du meditert og hvor mye mediterer du pr. dag? Anonymkode: fe922...c10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #9 Del Skrevet 14. desember 2024 Noen som har forslag til gode meditasjoner? til nybegynnere? Anonymkode: 72bb0...f8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #10 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Noen som har forslag til gode meditasjoner? til nybegynnere? Anonymkode: 72bb0...f8a Trond Standnes har flere på youtube-kanalen sin: Her er fra noen andre, på Engelsk: https://soundcloud.com/heal-connect-dignify Anonymkode: fe922...c10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå