Mira12345 Skrevet torsdag kl 19:21 #1 Del Skrevet torsdag kl 19:21 (endret) Oppdaget at kjæresten min hadde en datingapp på mobilen sin etter å ha vært offisielt sammen i snart 1år. Også etter å ha vært sammen noen mnd, hadde han glemt å slette en konto på en annen datingapp, han hadde bare slettet appen. Jeg godtok det da, men så skjedde dette. Så også en app med masse innhold av nakne damer, og denne appen har jeg spørt han om før. Han sier at dette bare bruker han til å snakke med kompiser. Ikke noe mer. Nå sier han at han ikke husker å ha brukt det til dette, og den andre datingappen visste han ikke at han enda hadde både konto og app til. Han presterte også å kalle meg feil navn en gang har ikke sjekket mobilen mens han ikke var der, jeg oppdaget det mens vi satt ved siden av hverandre. (At han hadde datingapp, og da spørte jeg om å få se om det var noe mer) kan dette være sant eller er det helt naivt å tro på? Aner ikke hva jeg skal tro. Han sier han ikke har vært aktiv på flere år på disse appene.. Endret torsdag kl 19:22 av Mira12345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:30 #2 Del Skrevet torsdag kl 19:30 Du vet veldig godt hva du skal tro, tror du på han er du dum. Anonymkode: 2a6e8...663 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:35 #3 Del Skrevet torsdag kl 19:35 Syns det desverre er litt for mistenkelig til å tro på. Men håper han mener det. Anonymkode: f5c97...d5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #4 Del Skrevet 20 timer siden Jeg og kjæresten slettet datingapp kontoer sammen da vi bestemte oss for å satse på oss. Hadde jeg sett han hadde datingapper eller apper med nakne damer og han kom med "Jeg prater med kompiser" hadde jeg sagt takk og farvel. Jeg prater med venninner på messenger.... Anonymkode: ad736...e56 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #5 Del Skrevet 20 timer siden Mira12345 skrev (11 timer siden): også en app med masse innhold av nakne damer, og denne appen har jeg spørt han om før. Han sier at dette bare bruker han til å snakke med kompiser. Ikke noe mer Han bruker en app med nakne damer tll å snakke med kompiser? 😂 Anonymkode: 2d495...1c1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cafflatte Skrevet 19 timer siden #6 Del Skrevet 19 timer siden Jeg og mannen min slettet datingapper og datingkontoer i fellesskap da vi ble enige om å satse på oss. Kjenner flere som slettet i fellesskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #7 Del Skrevet 19 timer siden I call bs! Anonymkode: 34bdb...eea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #8 Del Skrevet 19 timer siden Mira12345 skrev (12 timer siden): Oppdaget at kjæresten min hadde en datingapp på mobilen sin etter å ha vært offisielt sammen i snart 1år. Også etter å ha vært sammen noen mnd, hadde han glemt å slette en konto på en annen datingapp, han hadde bare slettet appen. Jeg godtok det da, men så skjedde dette. Så også en app med masse innhold av nakne damer, og denne appen har jeg spørt han om før. Han sier at dette bare bruker han til å snakke med kompiser. Ikke noe mer. Nå sier han at han ikke husker å ha brukt det til dette, og den andre datingappen visste han ikke at han enda hadde både konto og app til. Han presterte også å kalle meg feil navn en gang har ikke sjekket mobilen mens han ikke var der, jeg oppdaget det mens vi satt ved siden av hverandre. (At han hadde datingapp, og da spørte jeg om å få se om det var noe mer) kan dette være sant eller er det helt naivt å tro på? Aner ikke hva jeg skal tro. Han sier han ikke har vært aktiv på flere år på disse appene.. Dette sa min ex og.....men...Han var utro så det LYSTE.........Han er en ex nå ja....dette er bare løgn..... Anonymkode: dbe3c...ea0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #9 Del Skrevet 16 timer siden Han lyver åpenbart til deg Anonymkode: 6d6e5...230 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #10 Del Skrevet 16 timer siden Han håper at forelskelsen din gjør deg naiv nok til at han kan gjøre flere ting samtidig. Anonymkode: 32323...f25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #11 Del Skrevet 16 timer siden For en idiot. Løp! Anonymkode: 0b786...9f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #12 Del Skrevet 16 timer siden Min ex sletten den sammen med meg på Facebook.men ble oppdaga av noen at han var inne igjen. samtidig sa han «visst noen du kjenner finner meg på tinder så er det fordi det er laget en falsk profil på meg « Anonymkode: 2ca55...74f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #13 Del Skrevet 16 timer siden Jeg hadde en åpen profil på en datingnettside lenge etter at jeg ble sammen med dama. Jeg hadde helt ærlig glemt den og hadde ikke sjekket den. Siden det var dama som fant den så ble hun litt sur. Anonymkode: a2729...bd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå