Gå til innhold

Hva er ditt kåteste øyeblikk?

Gjest goodbeforelong

Anbefalte innlegg

Jeg var nok litt for ung, men første gangen min var med en veldig voksen mann. Han brukte så god tid på meg med hendene, og stanset rett før jeg kom flere ganger. Innimellom brukte han ingen bevegelser, bare holdt hånden lett der nede. Det dunket så kraftig, og jeg ble helt ør. Jeg turte ikke å si noe, men holdt øyekontakt med han hele tiden. Det er det mest intense jeg har opplevd.

Anonymkode: 28d31...2af

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm.. må være første gangen fruen ga meg en sloppy handjob mens hun fortalte i detalj om sexen hun hadde hatt mens jeg var på jobbtur

Anonymkode: 257bd...5e3

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha vært da jeg var 17. Var nok den gangen vi skulle møtes noen venner en sommerkveld. Jeg gikk som vanlig i alt for trange jeans, men var så inn den gangen. Vi var flere, både jenter og gutter og vi hadde det kjempegøy og tullet å tøyset sammen. Jeg og en av gutta, han 19, fikk en så god konektion og han erta meg og kjente jeg begynte å bli kåt. Han gikk i like trange jeans som meg selv, med langt hår, som var så inn på de stilige tøffe gutta, dritstilig. Han var ganske tynn og lang, typisk rocka stil, som jeg likte så godt. Han var så sexy og fikk blodet til å bruse, kjente jeg ble skjelven i stemmen, måtte ta meg sammen for å skjule min kåthet. Han ertet med, tok på meg, jeg var helt sjalu, han både så å skjønte jeg var kåt. Han la ei hånd i skrittet mitt, begynte å beføle meg på innsiden av låra mine, jeg satt å skalv å småhikstet. Hånden hans strøk løst over kjønnet mitt, trodde jeg skulle svime av, det var så intenst. Samtidig måtte jeg forsøke å ikke vise noe til de andre, men vi ble sittende litt for oss selv. Han ble mer og mer intens i bevegelsen over kjønn og innside av lår, jeg vibrerte, kjente jeg holdt på å få orgasme. Han stanset da det holdt på å gå, han ertet meg, holdt meg på balansepunktet uten å lå det gå for meg. Jeg var så kåt at jeg holdt på å revne, ga ff i at det var noen av våre venner var rundt oss. Jeg så selv tydelig ereksjonen hans utenpå jeansen. Vi var i denne modus hele kvelden å ertet hverandre sprø av kåthet. Aldri vært kåtere, men det fikk sitt utløp den natten. Vi var på en hytte alle sammen. Ingen var i tvil om at jeg fikk orgasmer den natten. Det var flere som ikke klarte å holde seg den natten, men det er en annen story

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel 16 eller 17. Dro til frisør som sikkert var i 60 årene. Hun presset brystene hardt inntil hodet og blinket til meg i speilet flere ganger. 

Lente seg til hodet mitt hardt. Jeg var sprengkåt og kom halvveis i buksa. Vi var alene i salongen men jeg turte ikke si et quack.

Har alltid vært keen på eldre damer hvis de ser bra ut/ sprek fasong. Hadde det vært i dag hadde jeg snudd meg og hatt sex. 

Anonymkode: 0e663...369

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett før min aller første orgasme når jeg var ca. 12-13 år. Jeg koste som vanlig med meg selv, og for første gang i mitt liv kjente jeg plutselig en utrolig deilig følelse og rykninger i hele kroppen som jeg aldri hadde opplevd før. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er det kåteste ever, men i alle fall det kåteste dette året 😂. En kveld nå nylig, der jeg skulle innom en venn for å levere noe. Vi har kjent hverandre lenge, og det siste halvåret har set oppstått en sterk seksuell kjemi mellom oss, uten at det har skjedd noe mer enn at vi har rotet litt. På et tidspunkt i høst avsluttet vi det av ulike årsaker, og vi var enige om at vi «bare» skulle være gode venner. Da jeg skulle gå her om kvelden kysset han meg rett før jeg gikk ut døra, og det endte med den heftigste kline-sessionen jeg har hatt på lenge… På et tidspunkt sier han «neste gang kommer jeg til å ta deg». Jeg har vært tent siden dette skjedde for en drøy uke siden, og kan ikke vente på å se ham igjen 😅

Anonymkode: baef5...ad1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På internatskole for mange år siden da jeg var 16 år gammel. Var inne på rommet til en jente jeg hadde et godt øye til, hun ville at jeg skulle klø henne litt på ryggen. Jeg ligger bak henne, og vi låg begge på siden, jeg klør henne litt, og etter en stund så begynner jeg å bli litt mer modig og stryker henne over magen også. Etter en stund så går handen oppover siden på henne og jeg kan kjenne på overgangen mellom pupp og rygg, men jeg turte ikke å gå noe lenger. Mens jeg kiler henne litt på siden av brystene så bare ruller hun seg over så jeg plutselig sitter med brystet i hånden. Selv jeg forsto at dette var en invitasjon, noe som jeg ikke helt kunne forstå, siden hun var litt eldre enn meg og veldig pen, så pen at hun kunne fått hvem hun ville.

Nesten som jeg ikke kunne tro selv på situasjonen som jeg var havnet i, men junior forsto ihvertfall situasjonen og hadde vært steinhard helt siden jeg fikk kjenne på den bare magen hennes. Med den økte selvtiliten lot jeg hånden skli ned i bukselinningen hennes, jeg kunne kjenne kjønnshårene, men jeg kom ikke lenger siden buksen var såpass trang. Men hun åpnet vellvillig opp øverste knappen og glidelåsen, løftet på rumpen og trakk buksen litt ned. Når fingeren skled gjennom den våte åpningen så var jeg så kåt som jeg aldri hadde vært før, hun vridde underlivet sitt så fingeren gikk inn i henne, og jeg skjønte at hun var like kåt som meg. Hun begynte å fikle med å åpne buksen min, jeg tenkte at dette holder ikke lenge. Og det gjorde det heller ikke, med det samme hun fikk hånden rundt pikken så gikk det for meg i en kraftig orgasme og spruten sto.

Ble selvfølgelig ganske flau etterpå og irritert på meg selv og tenkte at der røk alle mine sjanser, men hun var vennligheten selv og sa at jeg ikke skulle bry meg om det. Så jeg fikk sjansen igjen og vi var kosevenner gjennom resten av året.

Anonymkode: 0c044...c72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Var vel 16 eller 17. Dro til frisør som sikkert var i 60 årene. Hun presset brystene hardt inntil hodet og blinket til meg i speilet flere ganger. 

Lente seg til hodet mitt hardt. Jeg var sprengkåt og kom halvveis i buksa. Vi var alene i salongen men jeg turte ikke si et quack.

Har alltid vært keen på eldre damer hvis de ser bra ut/ sprek fasong. Hadde det vært i dag hadde jeg snudd meg og hatt sex. 

Anonymkode: 0e663...369

Æsj. Dette er jo ekkelt og overhodet ikke greit. Ikke fordi du var 16-17 men fordi det er ei gammel bestemor og du ble kåt av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Æsj. Dette er jo ekkelt og overhodet ikke greit. Ikke fordi du var 16-17 men fordi det er ei gammel bestemor og du ble kåt av det!

Man kan jo ikke styre det 😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

.. og hvem er du som har så høye tanker om deg selv at du vil definere hva som er ekkelt og ugreit i verden og pålegge andre skam for at de ikke er som deg? 

Jeg kan fortelle deg at virkeligheten er som den er. Vi er mennesker som alle sammen er forskjellige. 

Å definere noen som godtatte og andre som utenfor er mobbing. Det samme som ungene våre driver med i skolegården fordi foreldrene deres har lært dem at det er greit. 

Anonymkode: 3c417...14c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 30.12.2024 den 12.26):

Vil heller si det var gamlemor som var den som skulle «regulert» dette. 60-åring som legger seg etter 16-åring.

Anonymkode: baf21...a22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Vil heller si det var gamlemor som var den som skulle «regulert» dette. 60-åring som legger seg etter 16-åring.

Anonymkode: baf21...a22

Forsåvidt enig med deg, hun burde ikke gjort den tilnærmingen, men det var 16 åringen som ble superkåt i denne settingen og fikk ereksjon og fikk slik jeg leser det, orgasme i buksa

Endret av Coachshinny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 31.12.2024 den 11.02):

.. og hvem er du som har så høye tanker om deg selv at du vil definere hva som er ekkelt og ugreit i verden og pålegge andre skam for at de ikke er som deg? 

Jeg kan fortelle deg at virkeligheten er som den er. Vi er mennesker som alle sammen er forskjellige. 

Å definere noen som godtatte og andre som utenfor er mobbing. Det samme som ungene våre driver med i skolegården fordi foreldrene deres har lært dem at det er greit. 

Anonymkode: 3c417...14c

Blir du kåt av 60år gamle kjærringer så forbeholder jeg meg retten til å synes det er unormalt, litt ekkelt og kommer til å mobbe vedkommende ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...