AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #21 Del Skrevet 12. desember 2024 Tror du de blir lei seg? Det er jo drømmedame. Anonymkode: 2001e...caa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #22 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg ghoster fordi fordi fordi fordi fordi. Samme hvorfor, det sier noe om deg og dine verdier som ikke kan avslutte ordentlig uansett hvordan de oppfører seg. Anonymkode: 9c45f...c58 Hvorfor skal jeg gi de den gleden. Anonymkode: aab04...500 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #23 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor skal jeg gi de den gleden. Anonymkode: aab04...500 Hva slags glede? Er det en glede å bli dumpet? Det er ikke snakk om å gi de eller gjøre for de, tenk ut fra deg selv, ha verdier og integritet å leve etter, ikke andre. Anonymkode: 9c45f...c58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #24 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor skal jeg gi de den gleden. Anonymkode: aab04...500 Nå høres du bitter ut. Anonymkode: 2001e...caa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #25 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nope Anonymkode: aab04...500 Jupp. Mennene vil jo ikke treffe deg. Anonymkode: 47f73...5e7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #26 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja, jeg ghoster de. Hvorfor og når? Jo, som oftest vil jeg treffe de jeg blir kjent med på nett, med en gang det virker som de ikke er interessert i annet enn oppmerksomhet og tidtrøyte og finner stadig på grunner til å ikke treffes, ja da dropper jeg de. Nå for eksempel, hadde skikkelig hyggelig kontakt med en fyr jeg likte godt i et par uker, chattet hver dag. Han likte å sende bilder av hvor bra han så ut. Jeg spurte om han hadde planer for forrige helg, det hadde han ikke. Jeg foreslo å treffes, han sa det kunne vi. Fredag hørte jeg ikke fra han. Lørdag sender jeg melding og spør om vi dksl treffes, plutselig har han planer, skulle hjelpe noen å flytte. Så senere ser hans mystory fra en vinbar. Så spør jeg om vi skal møtes søndag, får ikke svar. Ghostet. Min konklusjon: Denne fyren vil bare ha fans og nien å prate med når han kjeder seg... De blir også ghostet om de begynner å sende sexuelt ladete meldinger og bilder, begynner å mase om bilder. Så ghoster jeg de som vil bare ha sex og ikke er interessert i å bli kjent med meg som person. Ghoster de som viser med røde flagg, blir plutselig litt skumle psykisk manipulerende. Har sikkert snakket og truffet nå hundrevis som er nå alle ghostet. Er det ikke helt greit å ghoste slike menn? Anonymkode: aab04...500 Tenk å bruke tid på å tekste mennesker man aldri kommer til å møte, så mye annet han kunne gjort isteden. Ikke skriv hver dag med menn du aldri kommer til å treffe. Anonymkode: 418c8...06a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #27 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Tenk å bruke tid på å tekste mennesker man aldri kommer til å møte, så mye annet han kunne gjort isteden. Ikke skriv hver dag med menn du aldri kommer til å treffe. Anonymkode: 418c8...06a Sant. Derfor jeg ghoster de. Anonymkode: aab04...500 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #28 Del Skrevet 13. desember 2024 Samtlige vil gjerne møtes. Til og med denne muskel fyren, men hjemme hos en av oss. Det er jeg ikke med på. Skjønner forøvrig ikke menn som er på dating apper, virker som mange er der bare for å skuffe deg. De vil ha oppmerksomhet bli likt, prate litt så skuffe deg. Nesten virker som de gjør det med vilje. Skjønner ikke poenget. Anonymkode: aab04...500 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #29 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 13.12.2024 den 12.17): Samtlige vil gjerne møtes. Til og med denne muskel fyren, men hjemme hos en av oss. Det er jeg ikke med på. Skjønner forøvrig ikke menn som er på dating apper, virker som mange er der bare for å skuffe deg. De vil ha oppmerksomhet bli likt, prate litt så skuffe deg. Nesten virker som de gjør det med vilje. Skjønner ikke poenget. Anonymkode: aab04...500 De pene får for mange matcher, det blir en slags prisoners dilemma, hvor bare tjener på å swipe så mye som mulig selv om man da ikke har tid eller energi til å snakke med alle matchene. Anonymkode: 48be0...008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #30 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 13.12.2024 den 12.17): Samtlige vil gjerne møtes. Til og med denne muskel fyren, men hjemme hos en av oss. Det er jeg ikke med på. Skjønner forøvrig ikke menn som er på dating apper, virker som mange er der bare for å skuffe deg. De vil ha oppmerksomhet bli likt, prate litt så skuffe deg. Nesten virker som de gjør det med vilje. Skjønner ikke poenget. Anonymkode: aab04...500 Det er jo du som velger disse mennene. Jeg har møtt mange fra tinder, alle ville ha et forhold, men det var få som var kjemi fra begges side Anonymkode: 607d5...bf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #31 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): De pene får for mange matcher, det blir en slags prisoners dilemma, hvor bare tjener på å swipe så mye som mulig selv om man da ikke har tid eller energi til å snakke med alle matchene. Anonymkode: 48be0...008 Men er det ikke frivillig å fortsette å svipe etter å ha fått match? Jeg har aldri brukt tinder, så er ikke vant til at det skal snakkes med mange mennekser. Om jeg hadde svipet på en, og han hadde snakket til meg, hadde jeg ville utforsket det før jeg gikk videre. Sjekke ut om det er noe der, sviper ikke ja for ingen grunn, er på ekte nyskjerrig på andre. Så? Kanskje ikke svipe med mange matcher fra før? Eller slett de som ikke betyr nok til å snakke med dem? Det er et selvvalgt problem. Anonymkode: e2889...1ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #32 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men er det ikke frivillig å fortsette å svipe etter å ha fått match? Jeg har aldri brukt tinder, så er ikke vant til at det skal snakkes med mange mennekser. Om jeg hadde svipet på en, og han hadde snakket til meg, hadde jeg ville utforsket det før jeg gikk videre. Sjekke ut om det er noe der, sviper ikke ja for ingen grunn, er på ekte nyskjerrig på andre. Så? Kanskje ikke svipe med mange matcher fra før? Eller slett de som ikke betyr nok til å snakke med dem? Det er et selvvalgt problem. Anonymkode: e2889...1ea Tinder er egentlig kjempe bra for de pene, for matchen må være gjensidig. Dermed kan dere skape en boble der det kun er noen i gangen ved å ikke svipe så allvor mye. Å lage en fredelig date sted hvor ingen kan komme inn uten å være invitert. Anonymkode: e2889...1ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #33 Del Skrevet 16. desember 2024 Det å ghoste er feigt. Forstår ikke at slike folk klarer å se seg selv i speilet. Anonymkode: 4bb0c...21f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå