AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg skal bort i 4 uker, og en student som studerer sammen med min nevø, skal bo i leiligheten og passe på kjæledyret mitt. Hun skal ikke betale noe, og jeg har sagt at hun kan bruke av det som er i leiligheten av tørrvarer /vaskemiddel osv. Jeg kan ikke fjerne alt av personlige eiendeler siden hun ikke skal leie leiligheten, men kun bo der for å få en pause fra kollektivet sitt som hun ikke trives i og samtidig passe marsvinene mine, så det blir litt vinn-vinn situasjon for oss begge. Har ikke muligheten til å sette mye i boden da boden er full fra før av, men kommer til å rydde et klesskap og en kommode til studenten. Regner med hun må tolerere å se bilder stående framme og personlige ting på badet og soverommet. Eller? Anonymkode: 7eac2...bfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Tenker det er helt naturlig at du ikke rydder bort personlige ting for så kort tid. Men fint at hun får litt plass til å legge klærne sine da Kanskje 1 skuff eller hylle på badet også om det er mulig. Anonymkode: 1266a...9de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Jeg hadde fjerna klær, dyr eller personlig kosmetikk og alkohol. Bilder og dill som du ikke er redd for kan fint bli stående. At hun bor i noen andre sitt hjem vet hun jo. Anonymkode: 1711b...c1a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tenker det er helt naturlig at du ikke rydder bort personlige ting for så kort tid. Men fint at hun får litt plass til å legge klærne sine da Kanskje 1 skuff eller hylle på badet også om det er mulig. Anonymkode: 1266a...9de Hun får et skap på badet som kommer til å være 95% tomt Anonymkode: 7eac2...bfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Rydd bort alt du er redd for og alt av personlige ting du ikke ønsker hun skal bruke i det minste (type dildoer osv). Sminke og slikt er også greit å fjerne. Anonymkode: 579c8...f09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Ts her Jeg tenker å fylle opp klesskapene mine som hun ikke skal bruke, med ting som jeg vanligvis har stående fremme. Er det greit at jeg limer på en lapp der det står "privat"? Anonymkode: 7eac2...bfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Hjem dildoen resten kan bare stå. Anonymkode: 77d65...c6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ts her Jeg tenker å fylle opp klesskapene mine som hun ikke skal bruke, med ting som jeg vanligvis har stående fremme. Er det greit at jeg limer på en lapp der det står "privat"? Anonymkode: 7eac2...bfe Jepp 50% av folk vil respektere et slikt skilt. 50% vil snoke hehe Anonymkode: 77d65...c6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Du bør også gjemme smykkene eller andre dyre ting. Vet aldri hvem som kommer på besøk med uærlige hensikter. Anonymkode: 77d65...c6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du bør også gjemme smykkene eller andre dyre ting. Vet aldri hvem som kommer på besøk med uærlige hensikter. Anonymkode: 77d65...c6d Jeg har bunaden og bunadsølvet hengende i skapet, men bunadsølvet kan jeg få oppbevart hos en venninne. Jeg tror ikke det er så mange som stikker av med en bunad uten bunadssølv. Ts Anonymkode: 7eac2...bfe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har bunaden og bunadsølvet hengende i skapet, men bunadsølvet kan jeg få oppbevart hos en venninne. Jeg tror ikke det er så mange som stikker av med en bunad uten bunadssølv. Ts Anonymkode: 7eac2...bfe Nei ingen stjeler en bunad. Er gjerne smykker som ryker om man får klåfingrede bekjente på besøk. Anonymkode: 77d65...c6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei ingen stjeler en bunad. Er gjerne smykker som ryker om man får klåfingrede bekjente på besøk. Anonymkode: 77d65...c6d Jeg er ikke bekymret for den kvinnelige studenten som skal bo hos meg siden hun er en venninne av min nevø, men har ingen kontroll på hva hennes gjester gjør Ts Anonymkode: 7eac2...bfe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er ikke bekymret for den kvinnelige studenten som skal bo hos meg siden hun er en venninne av min nevø, men har ingen kontroll på hva hennes gjester gjør Ts Anonymkode: 7eac2...bfe Ja nettopp det. Anonymkode: 77d65...c6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå