AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #1 Del Skrevet 12. desember 2024 Noen som har fast dag de har sex med partner? Hvordan er deg for deg evt? Og hvordan tror du at partner opplever det? Her har jeg høy lyst og kunne sikkert hatt spontan sex 2-3 ganger i uken. Mannen min mener det er for mye og vil ha en fast dag hver uke, for han liker å planlegge. Og om vi har sex 1 gang i uken mener han at vi har sex mye oftere enn folk flest. Vi er i starten av 30-årene og har vært gift i 5 år. Har blitt foreldre til 2 og generelt er livet litt stressende men bra. Men jeg føler virkelig at det er rart å ikke skulle være spontan når det kommer til dette. Syns det er rart om jeg etter "sexdagen" vet at det ikke blir noe før om en uke. Anonymkode: 152d0...ff2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #2 Del Skrevet 12. desember 2024 Kanskje det fungerer for noen, men ikke andre. Jeg tenker faktisk at for vår del så hadde det vært bra å innføre en fast sexdag slik at jeg skjerper meg litt, for vi har altfor lite sex. Så det var ikke et dumt forslag. Men det høres ikke ut som at det passer for deg, så du og din mann må vel kjenne på hva som er ok for dere. Anonymkode: 20081...1db 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #3 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje det fungerer for noen, men ikke andre. Jeg tenker faktisk at for vår del så hadde det vært bra å innføre en fast sexdag slik at jeg skjerper meg litt, for vi har altfor lite sex. Så det var ikke et dumt forslag. Men det høres ikke ut som at det passer for deg, så du og din mann må vel kjenne på hva som er ok for dere. Anonymkode: 20081...1db Sant nok. Jeg vet jo at han gjør det for meg, siden han kan glemme av hele sexen i ukesvis om det var opp til han😅 For meg handler det kanskje om å prøve å være en grei og enkel partner å ha med å gjøre. For jeg vil ikke mase på han. Redd at det skal bli mindre enn en gang per uke om han plutselig syns det blir for mye. Ts Anonymkode: 152d0...ff2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #4 Del Skrevet 12. desember 2024 Vi hadde sånn vente te freddan greie.Ble ikke bra,føler det ble en plikt så nå blir det spontant og mye oftere. Anonymkode: d8abf...bed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #5 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi hadde sånn vente te freddan greie.Ble ikke bra,føler det ble en plikt så nå blir det spontant og mye oftere. Anonymkode: d8abf...bed Men har dere da nokså lik lyst og kan ta initiativ begge to? Anonymkode: 152d0...ff2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #6 Del Skrevet 12. desember 2024 Fast og fast. Vi knuller når vi har lyst. Men lørdag og søndags morgen er nesten blitt rutine eller fast. I helgene kan vi ligge timesvis i senga uten å stå opp. Ligge og kos og ha masse sex. Må også legge til at vi har rutine på å bytte sengetøy hver søndags kveld pga all sexen. Anonymkode: b198f...c35 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 12. desember 2024 #7 Del Skrevet 12. desember 2024 Tror det er enklere i tilfellet TS - da det er hun som har størst sexlyst. Tror det hadde vært verre om det var fruen i forholdet som måtte være klar hver "fredda". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #8 Del Skrevet 12. desember 2024 takinova skrev (6 minutter siden): Tror det er enklere i tilfellet TS - da det er hun som har størst sexlyst. Tror det hadde vært verre om det var fruen i forholdet som måtte være klar hver "fredda". Det er ikke sikkert at mannen min er klar på den dagen selv om han er mann. Det handler om tenningsmønster, og da har ikkje kjønn noe å si. Kan jo være kvinner som syns det er fint med en fast dag også. Anonymkode: 152d0...ff2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 12. desember 2024 #9 Del Skrevet 12. desember 2024 Litt usikker der altså. For min del hadde det drept den deilige spontaniteten tror jeg? Blitt for kalenderstyrt på noe som bør være mer styrt av lyst og følelser. Også er det hvertfall ingen løsning for de som ikke har høy nok sexlyst, evt helt fraværende lyst. Skal de gå og grue seg til sexdagen da? Det går ikke. Det kan sikkert funker for å sparke i gang spontaniteten i sexlivet igjen, hvis det ikke er snakk om at en av partene har mistet lyst, kun manglende prioritering og rett og slett somling som gjør at man faktisk glemmer det i hverdagens mas og kjas. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #10 Del Skrevet 12. desember 2024 Uaktuelt for min del, men hver sin lyst. Jeg vil ha sex når vi ønsker det, og verken føle meg forpliktet eller at partner skal det. Anonymkode: d2de1...f1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #11 Del Skrevet 12. desember 2024 Har lest et sted at det normale for par i 30-årene som har barn er én gang i uka. Merket meg det fordi jeg er i samme situasjon selv Anonymkode: 0dfd1...3b3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 12. desember 2024 #12 Del Skrevet 12. desember 2024 Var han slik før dere fikk barn også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #13 Del Skrevet 12. desember 2024 Vi har vært sammen i 30 år og har egentlig kun sex i helgene. En av dagene eller begge på ei god helg🥳 I ferier kan vi skeie ut med sex i ukedager😅 Vi er såpass oppi åra at søvn blir prioritert i ukene. Vi har aldri likt morgensex, kun i starten i forholdet og ikke kjappiser heller. Så da blir det kun sex i helja. Anonymkode: 12ddd...4fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #14 Del Skrevet 12. desember 2024 Vi har vært gift i 25 år og har som oftest sex søndag morgen hvis ikke kona har migrene, mensen eller noe annet å skylde på. Det er ikke noen avtale vi har gjort, men vi har bare kommet naturlig inn i et slikt mønster fordi da har vi familiefrokost klokka 10 slik at vi har litt god tid fra vi våkner til vi må stå opp og lage frokost. Vi kan ha sex andre dager også, hvis lysten og anledningen er der, men ofte er en eller begge slitne og lite lystne på annet enn søvn etter lange arbeidsdager. Det å ha sex klokka 5 om morran, før førstemann må opp og på jobb er ikke så aktuelt, selv om det også har skjedd. Av og til tar vi litt barnefri og drar på hotell, eller hytte, og da kan det bli sex både, morgen, middag og kveld. Anonymkode: cccbe...8c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #15 Del Skrevet 12. desember 2024 Vil ikke ha fast dag. Det blir litt for kunstig. Hva hvis jeg ikke har lyst den dagen? Gidder ikke å drive med pliktsex. Hvis vi begge har lyst så har vi sex, noen ganger tar jeg initiativ, noen ganger tar hun. Anonymkode: 6c003...0a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #16 Del Skrevet 12. desember 2024 Hver dag 😀 Anonymkode: 1cb12...5b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #17 Del Skrevet 12. desember 2024 Helt uaktuelt her. Her er det åpent for sex når som helst. Forutsetningen er at vi begge har lyst. Anonymkode: 89b18...3fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #18 Del Skrevet 12. desember 2024 Vi er begge utpreget responsive, så om vi hadde hatt som noe mål å ha oftere sex, så hadde en fast dag ført til det. Anonymkode: 8bda9...0ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #19 Del Skrevet 12. desember 2024 Jeg satte av søndag som sex-dag uten å kommunisere det og for at det ikke skulle dø ut. Det gikk en stund, men så ble mannen syk og mistet evnen og siden har vi ikke hatt sex, men er glad i hverandre til døden skiller oss ad. Jeg lever fint med dette og womanizeren min. Vi er i 60-70 åra. Anonymkode: ab1a6...962 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #20 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg satte av søndag som sex-dag - uten å kommunisere det, og for at det ikke skulle dø ut. Det skal jeg ikke ha på meg. Det gikk en stund, men så ble mannen syk - og mistet evnen, og siden har vi ikke hatt sex, men er glad i hverandre til døden skiller oss ad, tror jeg. - Jeg lever fint med dette jeg- og womanizeren min, ja den får kjørt seg den. Vi er i 60-70 åra. Anonymkode: ab1a6...962 Og du lurer på hvorfor det døde ut, det vet vi andre. Anonymkode: 998da...bf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå