AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #1 Del Skrevet 12. desember 2024 Hei! Jeg har veldig veldig lyst på trekant med typen. Jeg liker jenter så er noe jeg har oppfordret til. Problemet er som mange, hvor finner man en tredje jente? Vi er litt opptatt av at dette ikke er noen vi kjenner pga det kan bli veldig kleint etterpå. Er i Bergen, 25 år, føler folk her ikke er så lett å snakke med på byen og sånt. Kan hende jeg tar feil though. Sier alderen pga aller helst ikke noen nettsider, føler det er litt for eldre folk. Og har folk før fått til noe via tinder? Anonymkode: f46bc...c70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #2 Del Skrevet 12. desember 2024 Hvis ikke dere vet hvordan dere drar damer, så vil jeg tro det ikke kommer til å skje, for å si det slik. De færreste friske pene kvinner er med på sånt, og de som er det, de pleier vise interesse til de som er aktuelle. Anonymkode: c0602...238 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #3 Del Skrevet 13. desember 2024 Damer som blir med på sånt kalles enhjøringer for de er sjeldne.. Anonymkode: af74e...892 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 13. desember 2024 #4 Del Skrevet 13. desember 2024 Du må prøve å finne ei som er liker deg. Så får han være vedheng. Svært få damer tenner på et fremmed par. Men mange tenner på en annen dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #5 Del Skrevet 13. desember 2024 Typen og jeg hadde trekant med en vi traff på Tinder. Lagde en profil for å finne en å ha trekant med og fikk faktisk en god del respons. Anonymkode: 35ce2...d93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #6 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hvis ikke dere vet hvordan dere drar damer, så vil jeg tro det ikke kommer til å skje, for å si det slik. Å begynne med undrende spørsmål, er vel en naturlig vei å gå? AnonymBruker skrev (21 timer siden): De færreste friske pene kvinner er med på sånt No shit? Ts er vel uansett fornøyd med èn frisk og pen kvinne? AnonymBruker skrev (21 timer siden): de pleier vise interesse til de som er aktuelle. Å markedsføre seg som aktuelle, er vel første bud for å være med i poolen? Anonymkode: 9c315...19a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå