Gå til innhold

Lip fillers, finner menn det attraktivt?

AnonymBruker

Lip fillers  

108 stemmer

1. 1. Finner menn det attraktivt? Kun menn kan svare, men det går an å bare vise resultatet,

• JA
      7
    • NEI
      91
    • Spiller ingen rolle
      2
    • Vet ikke
      8

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er ganske vanlig å følge trender når man er del av et samfunn.

Anonymkode: 228da...124

For det store flertall av kvinner er det ikke vanlig å følge denne trenden, nei.

Anonymkode: e9a32...c7f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Man ser fort 5-10 år yngre ut. Og ingen andre enn en selv ser forskjell

Anonymkode: e4b71...382

Hvem har lurt deg til å tro at oppblåste lepper får en til å se yngre ut? 😅 Hørt noen sier botox får en til å se yngre ut, men heller ikke det stemmer, man ser bare rar ut 

Anonymkode: c54e1...237

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er opptil hver enkelt hva man gjør med utseendet. Tror ikke mange ønsker rynker så hvis man har en dyp sinnarykte hvorfor ikke ta litt botox /filler for å rette ut? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvem har lurt deg til å tro at oppblåste lepper får en til å se yngre ut? 😅 Hørt noen sier botox får en til å se yngre ut, men heller ikke det stemmer, man ser bare rar ut 

Det er ingen som vet at jeg har fillers i leppene. Jeg er snart 50 år, og slett ikke noe oppblåst trynet. Men uten fillers, så hadde det vært en mer rynkete munn, og smalere. Det er litt fylde som ikke er mer enn normalt, men som gir meg litt år tilbake fra hvordan det ellers ville sett  ut. 

Du har ikke peiling på hvem som har botox og hvem som har fillers. Du bare ser de få som overforbruker det. Min mann sa til meg; Du må aldri bli sånn botox-tryne. Vel, han vet jo ikke det. *Ingen vet det. Ikke venninner, ikke mann ... min datter vet det, fordi hun så blåmerkene og la 2 og 2 sammen. 

Anonymkode: d6c9e...df5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som vet at jeg har fillers i leppene. Jeg er snart 50 år, og slett ikke noe oppblåst trynet. Men uten fillers, så hadde det vært en mer rynkete munn, og smalere. Det er litt fylde som ikke er mer enn normalt, men som gir meg litt år tilbake fra hvordan det ellers ville sett  ut. 

Du har ikke peiling på hvem som har botox og hvem som har fillers. Du bare ser de få som overforbruker det. Min mann sa til meg; Du må aldri bli sånn botox-tryne. Vel, han vet jo ikke det. *Ingen vet det. Ikke venninner, ikke mann ... min datter vet det, fordi hun så blåmerkene og la 2 og 2 sammen. 

Litt botox og filler skader ikke. Har selv tatt mesoterapi og jeg er fornøyd. Har gitt meg en mer fuktig hud. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hadde aldri sett at noen av disse har fillers

IMG_6979.jpeg

Jo, hvem kan ikke se det??

Anonymkode: cb450...73e

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Fillers som ikke vises ser bra ut. Overdrevne fillers ser helt idiot ut. Det samme gjelder egentlig alt annet.

Anonymkode: a0093...6bf

Alle vises. Det ser helt tåpelig ut når kvinnfolk har unaturlig overleppe. Og den trenger ikke være stor for at man skjønner at det er fillers. Overleppa er tynnere enn underleppa, også kommer det kvinnfolk med fillers som tror det ikke synes fordi det ikke er overdrevet. 

Anonymkode: f79a4...4f7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Haha dette er det største selvbedraget noen sinne. Selvfølgelig ser folk at du har tatt fillers. 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er ingen som vet at jeg har fillers i leppene. Jeg er snart 50 år, og slett ikke noe oppblåst trynet. Men uten fillers, så hadde det vært en mer rynkete munn, og smalere.

Nettopp, og det er slik vi vet at det er fillers. Leppene blir unaturlig tykke. De blir en tegneserie karikatur. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Vet bare at jeg har møtt en del damer som hevdet det samme som deg, men det var ikke vanskelig å se. Men lot de leve med den trua

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Turn off og rødt flagg.

Selv de som inbiller seg at det ikke synes, det merkes med en gang man begynner å prate og man helt har mistet mimikken rundt leppene. Det første jeg legger merke til i filmer er om leppene beveger seg normalt. Prøv selv, og du vil aldri klare å la være å se....

Anonymkode: 8b144...1ab

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jo, hvem kan ikke se det??

Anonymkode: cb450...73e

Og det er i profil det synes best, noen ganger er det ganske diskret om en ser rett på, men det er alltid synlig fra siden, noe de ikke ser selv 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Er det mest egoistiske og harry jeg ser. Styrer unna alle jenter/damer med slikt.

Anonymkode: e9a32...c7f

Egoistisk? Det forstår jeg ikke.

Endret av Pippi Lotta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Lyv for deg selv du. Har du aldri gjort deg fin for date for gjøre best mulig inntrykk? Nei du har vel aldri det... 😅

Nei, dere pynter dere ikke alltid for menn, men at dere aldri prøver å gjøre dere attraktive er bare en komisk påstand som alle vet er feil. Du hadde vel brukt like mye tid på utseende om du var siste igjen på jorden? Du pynter deg jo kun for deg selv.. 

Jeg tror de fleste damer pynter seg for andre damer. Føler damer er mer kritiske til hverandre en menn er, og damer leger merke til klær og sminke... Så selv om jeg liker å kle meg fint og er opptatt av å føle meg vell, så er nok hvordan andre kvinner oppfater meg en del av motivasjonen også. Hvordan menn oppfatter meg er mindre viktig (kansje med untak av partner), og jeg tror flere damer føler det slik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Pippi Lotta skrev (11 minutter siden):

Jeg tror de fleste damer pynter seg for andre damer. Føler damer er mer kritiske til hverandre en menn er, og damer leger merke til klær og sminke... Så selv om jeg liker å kle meg fint og er opptatt av å føle meg vell, så er nok hvordan andre kvinner oppfater meg en del av motivasjonen også. Hvordan menn oppfatter meg er mindre viktig (kansje med untak av partner), og jeg tror flere damer føler det slik. 

Forholder meg ikke til hva kvinner sier, men til hva dere gjør, og Jeg registrerer at kvinner bruker mye mer tid og penger på utseende om de er i en situasjon der de ønsker å tiltrekke seg en mann

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Forholder meg ikke til hva kvinner sier, men til hva dere gjør, og Jeg registrerer at kvinner bruker mye mer tid og penger på utseende om de er i en situasjon der de ønsker å tiltrekke seg en mann

Men hvordan du oppfatter det samsvarer ikke nødvendigvis med virkeligheten, det er din egen virkelighetsoppfatning. Det er så latterlig at du med penis tror at du sitter på fasiten på hvordan damer fungerer.

Anonymkode: bf017...eb2

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men hvordan du oppfatter det samsvarer ikke nødvendigvis med virkeligheten, det er din egen virkelighetsoppfatning. Det er så latterlig at du med penis tror at du sitter på fasiten på hvordan damer fungerer.

For meg er dette like meningsfullt som å diskutere om 1+ 1 = 2. Så er ikke noe jeg gidder bruke energi på. Og du kan kun snakke for deg selv, ikke alle andre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For meg er dette like meningsfullt som å diskutere om 1+ 1 = 2. Så er ikke noe jeg gidder bruke energi på. Og du kan kun snakke for deg selv, ikke alle andre 

Men du kan snakke for hele det motsatte kjønn? 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

La oss si at det finnes tre grupper:

A) De som ikke bruker fillers

B) De som bruker fillers men så diskret at jeg ikke vet at de gjør det

C) De som bruker fillers og ser ut som Dolly Duck

Jeg kan ikke vite hvem som er gruppe A og gruppe B og kan følgelig ikke mene noe om dem. Jeg ser noen som er gruppe C og synes det er stygt.

Anonymkode: c06ab...012

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...