AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #61 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Takk for svar, ts her. Jeg ble bare helt på tuppa her et øyeblikk! Det er min svigersøster som bad om dette, og håper min mann kan snakke med henne, men han ser så høyt på henne og vil nok ikke si noe. Jeg tenker at spekemat skal jeg klare å dandere og ta med, og det tilbehøret. Men å bake både kake og lage dessert( som stod med store bokstaver HJEMMELAGET) synes jeg blir mye å styre med. 😬😬 Anonymkode: 5dd06...69c Igjen, hvorfor tror du at dette er DIN oppgave, om noen skal gjøre får din mann stå for det. Du må lære deg å stå opp for deg selv. Heier på deg! Anonymkode: 24a28...efc 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 23 timer siden #62 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Takk for svar, ts her. Jeg ble bare helt på tuppa her et øyeblikk! Det er min svigersøster som bad om dette, og håper min mann kan snakke med henne, men han ser så høyt på henne og vil nok ikke si noe. Jeg tenker at spekemat skal jeg klare å dandere og ta med, og det tilbehøret. Men å bake både kake og lage dessert( som stod med store bokstaver HJEMMELAGET) synes jeg blir mye å styre med. 😬😬 Anonymkode: 5dd06...69c "Fikk lista over det du delegerer bort, og jeg kan ta spekematen." hadde jeg svart. Av og til er det lov å late som man misforstår noe, når det man "misforstår" er fullstendig urimelig. 😉 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #63 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva har det å gjøre med om man har barn eller ikke? Anonymkode: 8f41b...b58 Fordi folk som ikke har barn selv ikke alltid klarer sette seg inn i situasjoner om hvordan det er å faktisk få gjort noe med en 2-åring som er høyt og lavt + hvor sliten man blir av lite med en svær kul på magen. AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Javel. Jeg har ikke unger og ville aldri bedt mine venner eller min familie om det samme, uansett om de har barn eller ikke. Anonymkode: 8f41b...b58 Du misoppfattet ordet KANSKJE i kommentaren til den som svarte. AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Skjerp deg. Jeg har ikke barn, og det der ville aldri ha falt meg inn å be om. Anonymkode: 7e591...b88 Og det gjorde du også, skjerp deg. 🙄 Anonymkode: b5e87...8b4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #64 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Takk for svar, ts her. Jeg ble bare helt på tuppa her et øyeblikk! Det er min svigersøster som bad om dette, og håper min mann kan snakke med henne, men han ser så høyt på henne og vil nok ikke si noe. Jeg tenker at spekemat skal jeg klare å dandere og ta med, og det tilbehøret. Men å bake både kake og lage dessert( som stod med store bokstaver HJEMMELAGET) synes jeg blir mye å styre med. 😬😬 Anonymkode: 5dd06...69c De har ikke sendt handlelista si/gjøremålslista si med hva DE skal gjøre med en en feiltakelse? dette er jo folk dere kjenner godt. Her hadde mannen skrevet til søstera si: «Hahah kødder du eller?😂 har du sendt feil?» Anonymkode: 69167...d0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #65 Del Skrevet 23 timer siden Det er det frekkeste jeg har hørt. Bare avlys! Anonymkode: 193de...977 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #66 Del Skrevet 23 timer siden Hvorfor gidder du å ta med noe som helst? Hadde ikke gjort noe av tingene og avlyst. Anonymkode: d3366...481 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #67 Del Skrevet 22 timer siden Høres ut som din svigerinne og min søster er samme person. Hun utnytter alt og alle, delegerer ut arbeid, begynner å grine sånn at folk blir stressa og gjør jobben for henne. Hun er narsissist, muligens også psykopat. Vet ikke hva som feiler din svigerinne, det er jo du som kjenner henne best. Men hun utnytter deg 100% her og ser ikke din verdi i det hele tatt. Hun forsto ikke hvorfor ikke du likevel bare kunne gjøre alt hennes arbeid, som om det var DEG det var noe i veien med. Det var HUN som inviterte til selskap. Du må passe deg så hun ikke dominerer livet ditt. Kunne ønske du sa nei til alt på listen hennes. Definitivt ikke deg det er noe i veien med her. (Jeg kuttet forresten min søster ut av livet mitt, fikk det bedre psykisk etter det) Lykke til. ♥️ Anonymkode: 75bc4...da5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taffel Skrevet 22 timer siden #68 Del Skrevet 22 timer siden Dette håndterte du skikkelig bra! Ingen passivagressive fjasemeldinger, men ringte og gav beskjed. Applaus!:) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 20 timer siden #69 Del Skrevet 20 timer siden "Hei, regner med at du tuller. Vi tar med godt humør. Gleder oss!" 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #70 Del Skrevet 20 timer siden Rart av svigerinne, men - er mannen din lam i begge armene eller noe sånt? Hvorfor tenker du at du alene må lage dessert osv - er det ikke like naturlig at han gjør det? Har du tenkt å oppdra ungene i denne «mamma tar alt ansvar for familierelasjoner og matlaging»-tradisjonen? Anonymkode: dfcb0...7d9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #71 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fordi folk som ikke har barn selv ikke alltid klarer sette seg inn i situasjoner om hvordan det er å faktisk få gjort noe med en 2-åring som er høyt og lavt + hvor sliten man blir av lite med en svær kul på magen. Du misoppfattet ordet KANSKJE i kommentaren til den som svarte. Og det gjorde du også, skjerp deg. 🙄 Anonymkode: b5e87...8b4 Mannen har kanskje kul på magen han også, men tilsammen har de vel litt kapasitet, får man tro. Anonymkode: dfcb0...7d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #72 Del Skrevet 19 timer siden Ts, har du ringt? Det er noe av det sprøeste jeg har lest på en stund. Jeg hadde sagt nei. Anonymkode: 9d51a...933 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #73 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Rart av svigerinne, men - er mannen din lam i begge armene eller noe sånt? Hvorfor tenker du at du alene må lage dessert osv - er det ikke like naturlig at han gjør det? Har du tenkt å oppdra ungene i denne «mamma tar alt ansvar for familierelasjoner og matlaging»-tradisjonen? Anonymkode: dfcb0...7d9 Er du mannehater siden du skriver så aggressivt om mannen til ts? AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts, har du ringt? Det er noe av det sprøeste jeg har lest på en stund. Jeg hadde sagt nei. Anonymkode: 9d51a...933 Ts ringte for et par sider siden. Anonymkode: 7e80d...861 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #74 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er du mannehater siden du skriver så aggressivt om mannen til ts? Ts ringte for et par sider siden. Anonymkode: 7e80d...861 Med oppdatering? Jeg så at TS skulle ringe, men fant ikke noe oppdatering. Anonymkode: 9d51a...933 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #75 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Med oppdatering? Jeg så at TS skulle ringe, men fant ikke noe oppdatering. Anonymkode: 9d51a...933 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Sånn, da er det gjort. Ble litt stille i andre enden, men ble forstått at det ble litt mye. Hun mente at jeg var bare hjemme uansett, men ble faktisk forstått da. Så blir ikke kake og dessert heldigvis. Takk for støtte! Glad jeg ikke ventet for lenge med å rydde opp, ble så tresset av dette. Anonymkode: 5dd06...69c Anonymkode: 31c88...e9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #76 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Rart av svigerinne, men - er mannen din lam i begge armene eller noe sånt? Hvorfor tenker du at du alene må lage dessert osv - er det ikke like naturlig at han gjør det? Har du tenkt å oppdra ungene i denne «mamma tar alt ansvar for familierelasjoner og matlaging»-tradisjonen? Anonymkode: dfcb0...7d9 Du vet du er på kvinneguiden når en intetanende mann blir stemplet som en dott for noe en kvinnelig hønsehjerne har tenkt ut.... Anonymkode: d829c...000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå