AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg bor i en liten by på vestlandet. Har sett på ssb.no at det bor 80 kvinner pr. 100 menn her på min alder. Mange år gikk jeg å følte meg ekstremt uattraktiv. Fordi ingen kvinner viste et fnugg av interesse for meg. Noe som nesten gjorde at jeg ga opp å finne noen. Etter jeg leste hva statistikken var. Ga det mening. Synes det er rart at Norge organiserer seg på en måte at det blir slik. Jeg vurderer nå å flytte til et sted med jevnere kjønnsbalanse. Selv om det virker å være få steder der det er flere kvinner enn kvinner. Anonymkode: e2b71...05d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Kjør på. Anonymkode: 104c9...834 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden På verdensbasis er det flere menn enn kvinner her på jorden, så det der er kjønnsbalansen du får. Anonymkode: c3e89...214 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden 0/10 Anonymkode: ae05d...281 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Håper du samtidig er sosial av deg og prøver deg på noen, for det er ikke bestandig det er kjønnsbalansen men tilfeldigheter. Jeg dater ingenting som kvinne, bor i en by med nesten helt jevn kjønnsalanse. Tror ikke mangel på noen, gjør at de oppsøker noen de ikke kjenner eller ikke er tiltrukket av. Men du må fortsette å lete til du finner noen, å det å flytte på seg til det skjer, er kjempe lurt av deg 😊 Anonymkode: 041e5...fa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Lykke til! En annen god idé er å begynne med en hobby som mange kvinner også driver med. F.eks dans, fjellturer i regi av Turistforeningen, kajakkpadling e.l. Anonymkode: e19b6...3d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Vet du - flytt til en annen landsdel. I andre landsdeler er utseendet ditt og dialekten din sannsynligvis mer attraktiv enn der du nå er (og har vokst opp?). Selv er jeg fra Sørlandet, ser typisk sørlandsk ut, og ingen snur seg etter meg på gata. Men på vestlandet har jeg draget så det står etter😅 Anonymkode: 9a29c...fc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Haha sto du opp med feil bein? Anonymkode: 7ab19...899 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden Det er flære kvinner som vill bo i byen, mens menn vil bo på bygda. Er ikke så lett for Norge å organisere det anderledes så lenge vi velger som vi gjør på individ nivå. Har du mulighet til å flytte til en storby, så skader det vel ikke å prøve? Du får sikkert nye opplevelser og venner, så det kan være posetivt uanset om du finner deg damme eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg vurderer nå å flytte til et sted med jevnere kjønnsbalanse. Selv om det virker å være få steder der det er flere kvinner enn kvinner. Anonymkode: e2b71...05d Prøv Oslo, der er det langt flere kvinner enn menn. Jeg tipper Bergen også vil fungere bra, og alle andre steder der det bedrives mye høyere utdanning. Anonymkode: 284d5...545 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Synes det er rart at Norge organiserer seg på en måte at det blir slik. Anonymkode: e2b71...05d "Norge" kan ikke bestemme hvor folk skal bo av hensyn til kjønns- og aldersfordeling....... Anonymkode: 24e30...14e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Prøv Oslo, der er det langt flere kvinner enn menn. Jeg tipper Bergen også vil fungere bra, og alle andre steder der det bedrives mye høyere utdanning. Anonymkode: 284d5...545 Men reis dit først og sjekk om du vil trives der og kanskje prøv å kontakte kvinner. Det er en veldig overbefolket by, så selv om det er mange der, er det ikke sånn at de automatisk oppsøker hverandre. Jeg fikk i langt større grad følelsen av at hver person du ser, har du glemt rundt neste sving fordi det er så sinnsykt mange mennesker der at du betyr ingenting. Anonymkode: 041e5...fa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden Holder med deg i at du flytter. Jeg som dame bor også I en by på Vestlandet der det ikke er ledige menn. De som eventuelt er ledige er bortsortert som ubrukelige av alle damer.. Jeg må også dra til en større by for en mann. Anonymkode: e13be...a79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #14 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): På verdensbasis er det flere menn enn kvinner her på jorden, så det der er kjønnsbalansen du får. Anonymkode: c3e89...214 Ikke 80 pr 100, det er vel kanskje 95 pr 100 naturlig. Dette handler om hvor institusjoner for høyere utdanning ligger og det at myndighetene ikke utjevner forskjellen i at gutter utviklet seg biologisk senere enn jenter. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Håper du samtidig er sosial av deg og prøver deg på noen, for det er ikke bestandig det er kjønnsbalansen men tilfeldigheter. Jeg dater ingenting som kvinne, bor i en by med nesten helt jevn kjønnsalanse. Tror ikke mangel på noen, gjør at de oppsøker noen de ikke kjenner eller ikke er tiltrukket av. Men du må fortsette å lete til du finner noen, å det å flytte på seg til det skjer, er kjempe lurt av deg 😊 Anonymkode: 041e5...fa6 Jeg prøver å reise på en del sosiale arrangement, men det blir lite napp. Føler så få kvinner der er interessert i å bli kjent. De har vel sine preferanser og vært ganske bortskjemte med menn i livene siden grunnet kjønnsbalansen. Årsaken til at de er single har vel med at de har høye krav. Så da blir det slik. I Bergen matcher jeg med en del på tinder, de er ofte ganske flotte og som jeg virkelig kunne blitt forelsket i om de har god personlighet. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vet du - flytt til en annen landsdel. I andre landsdeler er utseendet ditt og dialekten din sannsynligvis mer attraktiv enn der du nå er (og har vokst opp?). Selv er jeg fra Sørlandet, ser typisk sørlandsk ut, og ingen snur seg etter meg på gata. Men på vestlandet har jeg draget så det står etter😅 Anonymkode: 9a29c...fc3 Der tror jeg du har et godt poeng. Kvinner synes ofte de som er annerledes fra seg selv er veldig interessante. Anonymkode: e2b71...05d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg prøver å reise på en del sosiale arrangement, men det blir lite napp. Føler så få kvinner der er interessert i å bli kjent. De har vel sine preferanser og vært ganske bortskjemte med menn i livene siden grunnet kjønnsbalansen. Årsaken til at de er single har vel med at de har høye krav. Så da blir det slik. I Bergen matcher jeg med en del på tinder, de er ofte ganske flotte og som jeg virkelig kunne blitt forelsket i om de har god personlighet. Smak og behag blir ikke formet bare av dating, men alt i livene våre og hvem vi er som person. Jeg har aldri vært på en date(har hatt forhold), men det betyr ikke at jeg er åpen for å date hvem enn som spørr meg. Må jo føle en interesse og slikt er opp til kroppen. Høres ut som Bergen kan være en fin by å flytte til da 😊 Anonymkode: 041e5...fa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Del Skrevet 1 time siden Det er ingen vits å bo i en liten by. I Norge er det kun Oslo det er noe vits å bosette seg i som singel. Anonymkode: de7ec...92d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #17 Del Skrevet 1 time siden Sånn skikkelig generelt bor det flere menn på bygda, og flere kvinner i byen. Ser man på hva slags type jobber som finnes hvor gir det veldig mening. Jeg flyttet til Oslo, og kommer aldri til å forlate dette stedet. Med mindre jeg stikker til en større by i et annet land... Anonymkode: 2eba7...3c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #18 Del Skrevet 1 time siden Det har jeg sagt til en veldig god kompis som også bor på Vestlandet. Vel og merke ikke i en så liten by som du bor ts, men liten nok. Anonymkode: 2e717...75c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 59 minutter siden #19 Del Skrevet 59 minutter siden Jeg tenker at det er proaktivt i motsetning til det å gi opp og bli bitter. Min slekt er fra lite sted på Vestlandet, og flere av de unge menn har nå vendt tilbake, med kone og barn, etter at de dro bort noen år for utdanning og jobberfaring, og for å finne seg kjerring tydeligvis. 😄 Ene unge mannen som ble boende nøt også godt av dette. Dama til kameraten var ikke derfra, men flyttet dit med ham, og så fikk hun venninner på besøk. Så nå er to gode venninner fra annet sted i landet gift med to gode kompiser fra liten vestlandsbygd. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermale3000 Skrevet 51 minutter siden #20 Del Skrevet 51 minutter siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): "Norge" kan ikke bestemme hvor folk skal bo av hensyn til kjønns- og aldersfordeling....... Anonymkode: 24e30...14e Men i arbeidslivet skal det kjønnskvoteres.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå