AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #21 Del Skrevet 4 timer siden Huff. Er det så mange som forventer så lite av sin mannlige partner. Hvis jeg mister foreldrene mine, gidder jeg ikke veilede partneren min. Det minste en partner kan gjøre er å ha empati i stedet for å tenke på sin egen usikkerhet, og så kan han si: jeg vet ikke hva du trenger fremover. Skal vi snakke om det? Ærlig talt. Blir helt svett av å lese det her. Anonymkode: 1a59d...109 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #22 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Kan du ikke bare øse ut litt til han uten at han behøver å si så mye? Jeg synes det virker litt overdrevet å gå til psykolog når en så gammel forelder dør. Det er livets gang. Anonymkode: 0d50d...b0d Hvorfor svarer du så stygt? Jeg har som sagt kun foreldre. Ingen annen familie. Skam deg. Anonymkode: 2f5d5...263 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #23 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg skjønner deg godt. Å kunne vite at man får støtte fra sin nærmeste i en sånn situasjon er helt fundamentalt for meg i en partner. Det meste annet fikser jeg selv. Du skriver at du ikke har anledning til å dra dit. Jeg vet ikke hvor bokstavelig det er, men hvis det snakk om at det er upraktisk ville jeg ha dratt uansett. Anonymkode: cd5c7...1fb Det er snakk om at de bor i Hviterussland, så jeg tør ikke å dra. Anonymkode: 2f5d5...263 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #24 Del Skrevet 3 timer siden Dette hadde vært uakseptabelt for meg. Forstår at folk ikke alltid vet hva de skal si, og at avstanden mellom bekjente kan bli større. Men dette er altså ens livspartner. Den personen man kjenner aller best, elsker og ønsker alt godt for. Da koster det ikke mye å gi en klem eller å spørre «hva trenger du fra meg nå?». Han er voksen nok til å ha opplevd flere dødsfall, så dette er ikke en tenåring uten livserfaring. Vi kan forvente mer av en voksen mann. Anonymkode: 40b3c...d6e 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #25 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det er snakk om at de bor i Hviterussland, så jeg tør ikke å dra. Anonymkode: 2f5d5...263 Er han fra Hviterussland også? Altså at han forstår hvordan det er å ikke kunne besøke landet nå? Anonymkode: f8723...66f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #26 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Er han fra Hviterussland også? Altså at han forstår hvordan det er å ikke kunne besøke landet nå? Anonymkode: f8723...66f Han er norsk. Anonymkode: 2f5d5...263 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #27 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Hvorfor svarer du så stygt? Jeg har som sagt kun foreldre. Ingen annen familie. Skam deg. Anonymkode: 2f5d5...263 Unnskyld. Anonymkode: 0d50d...b0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #28 Del Skrevet 2 timer siden Enten er han slik hele tiden, det burde ikke komme som noen overraskelse, og det er din skyld at du blir i forholdet. Ellers så er dette veldig uvant oppførsel. Da ville jeg tenkt at jeg traff noe vondt, eller at det var en misforståelse, gitt det litt tid, så tatt opp hvordan jeg opplevde det. Anonymkode: eae4a...9fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #29 Del Skrevet 1 time siden Det er ikke alltid så lett å vite hva man skal si. Men da kan man gi en god klem og bare holde rundt å være der for partneren sin. Anonymkode: d2b87...ac0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå