AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg tenner ikke seksuelt på henne lenger og vi har bare vært sammen i 4 år. Derimot er jeg veldig glad i henne, og hun er min bestevenn. Hvordan går jeg frem på best mulig måte? Det gjør meg naturligvis ingenting hvis hun er intim med andre. Anonymkode: da498...07d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Her må du trø varsomt. Vet hun at du ikke tenner på henne lenger? Hva er det som gjør at du ikke tenner på henne? Anonymkode: 21a50...3eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukerano Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Dump henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molimaki Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Du tenner ikke på henne mere. Du er glad i henne. Hun er din beste venn. Tænker mere du skal gjøre det slut, og være venner med henne (hvis hun ønsker det så klart) for det er netop det du er med henne...venner 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Her må du trø varsomt. Vet hun at du ikke tenner på henne lenger? Hva er det som gjør at du ikke tenner på henne? Anonymkode: 21a50...3eb Hun begynte å tikke synlig opp i vekt det siste året. Det er sikkert andre til òg, men av det fysiske så er definitivt vekta. Anonymkode: da498...07d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg tenner ikke seksuelt på henne lenger og vi har bare vært sammen i 4 år. Derimot er jeg veldig glad i henne, og hun er min bestevenn. Hvordan går jeg frem på best mulig måte? Det gjør meg naturligvis ingenting hvis hun er intim med andre. Anonymkode: da498...07d Åpent forhold fungerer kun når forholdet er bra og solid. Det fungerer ikke for at en part ikke vil ha sex med den andre, og vil ha "tillatelse" til å pule andre. Dere bør ikke være sammen. Venner kan dere være uten å være i et forhold. Anonymkode: beb8c...14f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hun begynte å tikke synlig opp i vekt det siste året. Det er sikkert andre til òg, men av det fysiske så er definitivt vekta. Anonymkode: da498...07d Og her har vi et problem med menn som velger dame utelukkende ut fra utseendet. De tenner ikke på personligheten, væremåten, lukten, men KUN på den tynne kroppen. Du bør la henne gå. Anonymkode: beb8c...14f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå