Gå til innhold

Er han intressert eller bare dårlig med tid?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Høres litt ut som albansk mann greie det der. 

Anonymkode: 47849...d94

Ja bare albanske menn som er sånn 🙄

Anonymkode: 44ada...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han er norsk, men ja totalt feil syn på familielivet å null respekt for moren til hans barn!

Anonymkode: d6f2d...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva er greia med at noen her kommer med trender rundt veldig spesifikke land, som nærmest ikke er relevant i det hele tatt for dating ig alle der er prikk like, som noe rasist greier.

Typisk Irsk å drikke 5 øl hver dag, kan ikke date dem. Liksom? Var det sånn at dette var et problem så mye som 10 stykker i det hele tatt har?

Anonymkode: 7cf66...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva jobber han med?

Han jobber innenfor restaurant/servering/catering.

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han trener visstnok mye, vet ikke hva annet han gjør egt

Du vet ikke? Fordi han ikke vil fortelle deg, eller fordi du ikke gidder spørre?

Anonymkode: 166e7...c77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

jeg har noe på gang med en fyr som aldri har særlig mye tid til meg. Men greia mellom oss er at jeg arbeider mandag til fredag i fast 100% stilling, mens han jobber på provisjon i en bransje hvor man tjener mest på kvelder og i helgene. Han tjener mye mindre enn meg, men for meg er det et stort plusstegn at han jobber og står på så mye som han gjør. Min konklusjon er at han er pålitelig og pliktoppfyllende

Anonymkode: 72b83...b4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han jobber innenfor restaurant/servering/catering.

Du vet ikke? Fordi han ikke vil fortelle deg, eller fordi du ikke gidder spørre?

Jeg spør faktisk ikke så mye, har vært i et forhold der en annen mann nesten ble sur om jeg spurte og jeg måtte kaste meg etter alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

jeg har noe på gang med en fyr som aldri har særlig mye tid til meg. Men greia mellom oss er at jeg arbeider mandag til fredag i fast 100% stilling, mens han jobber på provisjon i en bransje hvor man tjener mest på kvelder og i helgene. Han tjener mye mindre enn meg, men for meg er det et stort plusstegn at han jobber og står på så mye som han gjør. Min konklusjon er at han er pålitelig og pliktoppfyllende

Anonymkode: 72b83...b4e

Men skriver han mye til deg da? Og hvor mange ganger har dere møtt og hatt det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 12.12.2024 den 21.02):

Jeg spør faktisk ikke så mye, har vært i et forhold der en annen mann nesten ble sur om jeg spurte og jeg måtte kaste meg etter alt.

Jeg gidder ikke ta meg tid til å være med noen som ikke gidder vise interesse for mitt liv. Noen som ikke gidder spørre og vise nysgjerrighet på meg, de er ikke interessert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (På 12.12.2024 den 10.40):

En mann som er interessert finner tid på en eller annen måte. Gjør han ikke det så hadde jeg tenkt at han ikke var interessert nok. 

Så kommer det selvfølgelig litt an på omstendighetene. Handler om å gi og ta. Det er mange måter å vise det på. 

👏 100 enig!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...