Numii Skrevet 12. desember 2024 #21 Del Skrevet 12. desember 2024 G1987 skrev (23 minutter siden): Tror du virkelig hu (som du siterer) har tenkt over dette!? xD Nææh, der går det jo tydeligvis i jeg meg mitt og mine. Alle andre kan jo ryke å reise, sammen med respekten hennes overfor stakkars vedkommende som kanskje hadde ønsket å gire det opp et hakk.. Er det ikke litt dumt å svare på vegne av andre da? Og det er vel vanskelig å svare for hvordan andre vil oppleve følelsen av penetrering enten det er med eller uten sleeve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
G1987 Skrevet 12. desember 2024 #22 Del Skrevet 12. desember 2024 (endret) Numii skrev (3 timer siden): Er det ikke litt dumt å svare på vegne av andre da? Og det er vel vanskelig å svare for hvordan andre vil oppleve følelsen av penetrering enten det er med eller uten sleeve. Jeg har da inderlig ikke svart på vegne av andre, har jeg..? Om noen ønsker, liker, foretrekker etc sleeve, er ikke det bare greit? Her klemmes det til med at hun ville mistet respekten for partener, og det kreves hud mot hud.. hva med kondom som han forrige nevnte..? Endret 12. desember 2024 av G1987 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Numii Skrevet 14. desember 2024 #23 Del Skrevet 14. desember 2024 G1987 skrev (På 12.12.2024 den 22.28): Jeg har da inderlig ikke svart på vegne av andre, har jeg..? Om noen ønsker, liker, foretrekker etc sleeve, er ikke det bare greit? Her klemmes det til med at hun ville mistet respekten for partener, og det kreves hud mot hud.. hva med kondom som han forrige nevnte..? Men du trekker jo frem ei som svarer på spørsmålet om at hun bare tenkte på seg selv...? "Nææh, der går det jo tydeligvis i jeg meg mitt og mine." Og i en tråd som dette så svarer jo en på vegne av seg selv og hva man selv liker. Noen liker gummi, latex, leketøy og eksperimentering og de i andre enden har vel kun samleie for å lage barn (satt veldig på spissen såklart) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
G1987 Skrevet 14. desember 2024 #24 Del Skrevet 14. desember 2024 Numii skrev (6 timer siden): Men du trekker jo frem ei som svarer på spørsmålet om at hun bare tenkte på seg selv...? "Nææh, der går det jo tydeligvis i jeg meg mitt og mine." Og i en tråd som dette så svarer jo en på vegne av seg selv og hva man selv liker. Noen liker gummi, latex, leketøy og eksperimentering og de i andre enden har vel kun samleie for å lage barn (satt veldig på spissen såklart) Om jeg møter ei som mister respekten for meg om jeg foreslår enten at jeg skal dra på meg en dong, eller spør om hun har lyst å se hvordan det er med en sleeve, så vil jeg ikke savne henne når hun er utav livet mitt... Svarer hun derimot 'nei, jeg vil ha deg inni meg som du er' så hadde det vært HELT OK. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #25 Del Skrevet 14. desember 2024 Vi har prøvd noen ganger. Min kone likte det veldig godt, men det er umulig for meg å komme med sleeve på. Vi har brukt en av gjennomsiktig type med mange nupper. Herlig å se den digre "pikken" gli inn og ut av henne. Anonymkode: f86ef...a23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #26 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Vi har prøvd noen ganger. Min kone likte det veldig godt, men det er umulig for meg å komme med sleeve på. Vi har brukt en av gjennomsiktig type med mange nupper. Herlig å se den digre "pikken" gli inn og ut av henne. Anonymkode: f86ef...a23 Smør hodet, og undersiden av strengen, så vil du kjenne det godt, og kanskje gjøre det mulig å komme. Anonymkode: e9215...efe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #27 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Smør hodet, og undersiden av strengen, så vil du kjenne det godt, og kanskje gjøre det mulig å komme. Anonymkode: e9215...efe Takk for tipset. Skal prøve det. Anonymkode: f86ef...a23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #28 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 12.12.2024 den 19.05): Har du liten penis, eller er hun veldig vid? Sleeve er varsellampe uansett... Anonymkode: ecad2...8a4 Jeg har en penis godt over snittet i både lengde og tykkelse. Noen damer liker å bli fylt opp og får lettere orgasme er min erfaring🙂 Anonymkode: cce37...f1d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå