AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Så jeg og typen satt og så på serier i helgen. Han skulle gå og hente mat til oss på kjøkkene mens telefonen lå halvveis mellom sitteputene oppå sofamadrassen, åpen med Instagram dms oppe (jeg antar at den har sklidd ut av bukselommen). Jeg så at han hadde flere samtaler oppe, men jeg rakk ikke å se hvem de var, ikke engang kjønnet på dem, siden jeg la merke til telefonen når han allerede var på vei tilbake. Jeg stiller spørsmålet spøkende, om hvem disse "damene er" (jeg aner jo ikke). Jeg ser at han med en gang blir rar/annerledes, og at han plukker opp telefonen kjapt for så å knote mens han momler noe. Jeg spør om hva han driver med, men da er han bare helt stille, samtidig som han taster og taseter. Jeg prøver aktivit å få et glimt av hva han holder på med, og ser da at han driver å sletter dms. Jeg blir helt satt ut og kvelden blir bare merkelig/ødelagt. Han sier at det bare var bullshit mellom han og kompiser, men jeg forstår ikke hvorfor det da var nødvendig å slette. Han sier det var grov humor etc. Jeg kjøper det ikke helt, og nå kjenner jeg meg veldig usikker på han. Altså hva er det her for noe væremåte? Jeg aner jo ikke hvem eller hva det var, så nå lever jeg i limbo. Tanker? Det er umulig å bevise hva han holdt på med. Anonymkode: bfd62...fa8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Jeg skal sjekke typen min sin IG pga. dette. Fyf for er jævlig situasjon å være i ts. All min sympati. Anonymkode: d1d4c...c35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Det urovekkende her er at han skjuler noe for deg. Det i seg selv er et tillitsbrudd. Hans forklaring og reaksjon var heller ikke troverdighet. Du har jo ingenting å "ta" han på, men dine følelser er fortsatt legitime så fremt han ikke motbeviser dem. Så du skal absolutt tillate deg å ha påskrudde antenner og føle på usikkerhet. Du har grunn til å både reagere og følge med videre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden Du får slo opp. Ingenting som er positivt i ditt innlegg her. Anonymkode: 88b5d...046 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden Jeg må bare fortelle noe. Jeg er dame og har IG konto, den var åpen men nå må vi være venner for at andre kan se innleggene. Har kun menn som sender dm's. De sm"svarer" på stories jeg legger ut. Og jeg legger ikke ofte ut bilder av meg selv. Og jeg VET jo hva de egentlig vil. De vil ha litt spenning og skriving. Det kan fort endre seg til "på kanten" fra menn sin side. Jeg orker ikke fyre på med å svare. Noen ganger svarer jeg ikke. Jeg er btw singel. Men det er ikke de som melder meg. Hva er de ute etter? At jeg er singel betyr ikke at jeg vil underholde opptatte menn. Jeg blir lei meg når jeg tenker på at de har en kjæreste som sikkert ikke vet om dette. Fysj!!! Skjønner godt at du grubler. Anonymkode: 9c21e...cca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Eksen min gjorde noe lignende, men i mitt tilfelle så så jeg at han snakket med en annen dame. Han ville slette bevis slik at det ble ord mot ord, men jeg hadde jo sett det.. Han var ekstremt flink til å skjule det, det skal han ha. Snudde av notifications bare for denne kvinnen, noe jeg ikke forstår hvordan fikk til. Jeg tror han brukte restricted-funksjonen, men er fremdeles ikke 100% sikker. Anonymkode: 3af66...e09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden Her har du en situasjon hvor han oppfører seg mistenkelig. Han hadde mulighet til å være åpen, men velger aktivt å skjule. Skam? Frykt? Hva er det han skammer seg over eller frykter? Du må stille deg selv spørsmålet: Er han egentlig verdt bekymringene og tvilen? Orker du? Jeg ernå 40 år og har vært i noen lengre forhold, kortere forhold og er nå gift. Min konklusjon er at det er ikke verdt å være i et forhold hvor tvilen er velbegrunnet. Ingen er så kjekk, fantastisk eller bra. Hadde de vært fantastisk og bra så hadde de ikke skapt en situasjon som gir grunn til tvil. Mannen min er en fin mann. Det er kanskje ikke så lidenskapelig da. Det er heller ingen drama. Han juger litt om hvor mye han drakk da han så på netflix og hvor mye tid han bruker på tv spill. Men det gir meg aldri en dårlig følelse. Være kresen og nøye på hvilke "hest du satser pengene dine på". Anonymkode: 70163...1eb 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eksen min gjorde noe lignende, men i mitt tilfelle så så jeg at han snakket med en annen dame. Han ville slette bevis slik at det ble ord mot ord, men jeg hadde jo sett det.. Han var ekstremt flink til å skjule det, det skal han ha. Snudde av notifications bare for denne kvinnen, noe jeg ikke forstår hvordan fikk til. Jeg tror han brukte restricted-funksjonen, men er fremdeles ikke 100% sikker. Anonymkode: 3af66...e09 Huff!! Så ekkelt for deg. Dette er en av årsakene til at jeg er singel. Jeg blir syk av å må spekulere på hva kjæresten holder på med på sosiale medier. Har akkurat avsluttet et slags forhold. Det ble for mange hemmeligheter fra hans side. Anonymkode: 9c21e...cca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Huff!! Så ekkelt for deg. Dette er en av årsakene til at jeg er singel. Jeg blir syk av å må spekulere på hva kjæresten holder på med på sosiale medier. Har akkurat avsluttet et slags forhold. Det ble for mange hemmeligheter fra hans side. Anonymkode: 9c21e...cca Mitt inntrykk er at veldig mange menn er emosjonelt utro gjennom sosiale medier dessverre. Tror snapchat er mer vanlig. Har noen virkelig fæle opplevelser fra venninnene mine. Kjærester som bruker andre kvinner som psykolog nærmest og utleverer sexlivet m.m. Anonymkode: 3af66...e09 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg må bare fortelle noe. Jeg er dame og har IG konto, den var åpen men nå må vi være venner for at andre kan se innleggene. Har kun menn som sender dm's. De sm"svarer" på stories jeg legger ut. Og jeg legger ikke ofte ut bilder av meg selv. Og jeg VET jo hva de egentlig vil. De vil ha litt spenning og skriving. Det kan fort endre seg til "på kanten" fra menn sin side. Jeg orker ikke fyre på med å svare. Noen ganger svarer jeg ikke. Jeg er btw singel. Men det er ikke de som melder meg. Hva er de ute etter? At jeg er singel betyr ikke at jeg vil underholde opptatte menn. Jeg blir lei meg når jeg tenker på at de har en kjæreste som sikkert ikke vet om dette. Fysj!!! Skjønner godt at du grubler. Anonymkode: 9c21e...cca Dette er min opplevelse også, bare at jeg er gift selv. På min IG har jeg over 50 menn som er blokkert pga slik oppførsel. Det starter uskyldig og hyggelig, de kommenterer på noen turbilder osv, før tonen endrer seg og det plutselig har liket og kommentert på 20 av mine gamle bilder fra typ 2018. Så er det "uuum, du skulle kanskje hatt selskap på den svette fjellturen din i fjor sommer, skulle du ikke🔥😏". Say what? Dette er ikke single menn, altså, og det er lett å se at ikke jeg heller er singel. Er de ikke klar over at det er veldig lett å google seg frem til hvem konene deres er? Senest i helga ble jeg plutselig tilsendt et bilde fra en fyr som aktivt liker mine bilder, og på hans dm-bilde var det vinglass i hånda hans, i ei stue som ABSOLUTT var stylet av ei dame. Jeg spurte hvor kona var, hun var på julebord. Så da sitter han der i sofaen og fisker etter oppmerksomhet hos random IG-kvinner? Vedder en god mill på at han sletter samtaler i innboksen sin før fruen kommer hjem, ja. Anonymkode: 9b6a7...bcc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Herzebeth Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden (endret) Indirekte av slike ting som dette, har jeg fjernet / slettet alle mine sosiale kontoer, så kan de som vil kontakte på sms/ringe, mine urolige tidligere kjærester har alltid fått full tilgang til min tlf, uten at jeg bryr meg, jeg gir dem det, før det er tema. Bare for å slippe at enten den ene eller andre parten skal måtte plutselig få slike følelser eller tanker, rundt noe som kunne vært en teit meme noen sendte. (Fx meme av ei dame i en litt latterlig stilling, dette ses ifra ett urolig sideblikk, poff driten er i gang) livet er enklere uten sosiale medier da. (sparer sykt mye dødtid i løpet av dagen i tillegg 😆) hilsen M Endret 29 minutter siden av Herzebeth 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå