AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #41 Del Skrevet 12. desember 2024 Ja, egentlig et rødt flagg for min del, men det er fordi jeg er så utrolig ferdig med dritten og skitten til andre. Jeg vil ha det rent og ryddig rundt meg. Anonymkode: 8c194...063 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #42 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, egentlig et rødt flagg for min del, men det er fordi jeg er så utrolig ferdig med dritten og skitten til andre. Jeg vil ha det rent og ryddig rundt meg. Anonymkode: 8c194...063 Altså, ikke et rødt flagg som i "jeg frykter for mitt liv", men definitivt ikke positivt. Anonymkode: 8c194...063 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #43 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Altså, ikke et rødt flagg som i "jeg frykter for mitt liv", men definitivt ikke positivt. Anonymkode: 8c194...063 Men det kan føre til krangel og situasjoner som er ubehagelige. Anonymkode: 53eb7...69b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #44 Del Skrevet 12. desember 2024 Lite attraktivt. Hadde han 100 poeng, har dette nå sunket til 20, og han er uaktuell. Anonymkode: 02096...a7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #45 Del Skrevet 12. desember 2024 Eksen min var slik. Jeg husker jeg ble overrasket da jeg oppdaget at han aldri gadd å rydde litt eller gjøre i stand til jeg skulle komme, men var så forelsket at jeg valgte å se forbi det. Men da forholdet utviklet seg og han etterhvert ønsket at vi skulle flytte sammen, måtte jeg bare trekke meg ut. Å bo med en voksen mann uten boevne er uaktuelt for meg, da har jeg det langt bedre alene. (Er fortsatt overrasket over at en mann på nesten 50 kan være slik...) Anonymkode: 8b58a...dfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #46 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 11.12.2024 den 16.47): Er det mange som tenker at om en mann, eller kvinne forsåvidt har det rotete og skittent hjemme (og eller i bilen) er et rødt flagg? Anonymkode: 53eb7...69b Ja, det viktigste for kvinner er å kunne respektere mannen. De velger en voldelig mann over en rotete mann. Anonymkode: 133c4...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #47 Del Skrevet 13. desember 2024 Mange arrogante innlegg, det går an å utvise menneskeforståelse. Hørt om forbigående depresjon? Utbrenthet? Anonymkode: 8a7b3...e2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #48 Del Skrevet 13. desember 2024 ja Anonymkode: 29a5f...3a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #49 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 11.12.2024 den 16.47): Er det mange som tenker at om en mann, eller kvinne forsåvidt har det rotete og skittent hjemme (og eller i bilen) er et rødt flagg? Anonymkode: 53eb7...69b Ja...absolutt Anonymkode: c3f30...929 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #50 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 11.12.2024 den 17.03): Ja. Dealbreaker. Du vet jo hva du må bo i. Eventuelt hva du selv får ansvar for å fikse. Anonymkode: 6a6dd...2f3 Dealbreaker, ja. Rødt flagg, nei. Så kommer det selvsagt an på hvordan man definerer "rotete" og "skittent", da. Stor forskjell på hvordan folk definerer det. Anonymkode: ef016...696 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 13. desember 2024 #51 Del Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 11.12.2024 den 16.47): Er det mange som tenker at om en mann, eller kvinne forsåvidt har det rotete og skittent hjemme (og eller i bilen) er et rødt flagg? Anonymkode: 53eb7...69b Nei. Det kan være et rødt flagg hvis de ikke bryr seg filla når du kommer på besøk. At enslige roter, vet vi alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #52 Del Skrevet 13. desember 2024 "Rødt flagg" er feil å bruke om dette. Men jeg (mann) hadde nok sett på dette om en showstopper. Det sier mye om et menneske at de ikke klarer å holde orden i eget reir. Og som Knootie sier, så bør man være skeptisk til folk som ikke reagerer på det også. Anonymkode: aafe7...6dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #53 Del Skrevet 13. desember 2024 Min bedre halvdel er en rotekopp og mangler et huslig gen. Han har ingen depresjoner eller underliggende sykdommer, men det blir rett og slett prioritert bort i en hektisk hverdag. Jeg har vært ærlig fra dag 1 om at vi aldri kan bo sammen, og når vi er sammen er vi hos meg (og her tar han mer tak i ting) Det funker egentlig fint, og vi har vært sammen i drøyt ti år. Anonymkode: f19ee...86d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #54 Del Skrevet 14. desember 2024 Jeg kjenner tre menn som ikke er, eller har det skittent, men rotete og tildels ganske rotete, ja. Men de er alle svært intelligente, har mange interesser, spennende å snakke med, veldig morsomme, og de er utrolig snille og hjelpsomme. Alle tre er gode til eventyrlig gode på kjøkkenet. De fikser alt mulig for meg. Og alle andre. Nå er jeg i et forhold. Men hadde jeg ikke vært det kunne de to av dem som er single, spesielt han ene, vært aktuelle. Har møtt noen som absolutt ikke er slik også, selv om de svært ofte er smarte. Men de har aldri blitt venner. Nå omgås jeg en del kreative personer også, og er nok mer åpen for annerledes personer enn en del andre. Ingen av disse er mer rotete enn at man lett hadde klart å rydde det som måtte ryddes. Går mest i stabler med sko og yttertøy. Litt mange magasiner, bøker og aviser på stuebordet og litt mye klær stablet på bad og gjesterom etc. Anonymkode: c1411...880 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #55 Del Skrevet 14. desember 2024 Ja, jeg kom på, akkurat i det jeg postet, at jeg har jo to vennepar også, som er ganske rotete, ikke så mye inne, men ute. De er også utrolig glade og morsomme og sjenerøse å være med. Kjenner jo langt mer striglete folk også. Noen av dem er jo pertentlige og så kjedelige at man nesten sovner i deres nærvær. Anonymkode: c1411...880 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #56 Del Skrevet 14. desember 2024 Er det direkte skittent og rotete så er dette ett rødt flagg for min del. Millimeterpresisjon på skoene i skapet og ett totalt støvfritt hjem, med kun blanke overflater, er også ett rødt flagg for min del. Anonymkode: 35b7f...24f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #57 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 13.12.2024 den 1.37): Ja, det viktigste for kvinner er å kunne respektere mannen. De velger en voldelig mann over en rotete mann. Anonymkode: 133c4...ab9 Av alle rare innlegg... Enkelte er bare helt blåst. Jeg ønsker verken en rotete eller voldelig mann, og det er vel en rådende oppfatning blant majoriteten av kvinner. Tenker at hvis han er typen som lever ok med kaos både hjemme og i bilen, så er han heller ikke typen som tar det så nøye med personlig hygiene. Hadde aldri involvert meg med en sånn person. Anonymkode: f44b8...03a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonstop1 Skrevet 16. desember 2024 #58 Del Skrevet 16. desember 2024 Spørs helt hva man legger i rotete. Litt rot tåler jeg fint, men så har jeg gjerne litt rot hjemme hos meg selv også i perioder. Men det bør ikke flyte over. Skittent er jeg mye mer skeptisk til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #59 Del Skrevet 16. desember 2024 Jeg vil gå så langt som å kalle det et faktisk rødt flagg. Vi skal ikke undervurdere konsekvensene av at den ene parten, oftest kvinner, tar den største byrden hjemme. Det kan faktisk gjøre stor skade å gå med evig stress fordi man alltid henger etter på hjemmebane fordi partneren ikke tar sin del. Det kan også få følger bare det at man er den som jobber dobbelt- og trippelskift med ordinært arbeid, vasking og rydding hjemme, og den som tar seg av tenking og planlegging hjemme. Sistnevnte må ikke bli et problem selvom partneren ikke vasker og rydder, men jeg vil si at det er en høy sannsynlighet. Så ja, både dealbreaker og faktisk rødt flagg. Hilsen en som slet seg fullstendig ut fysisk og psykisk i forholdet, og det ga store helseproblemer. Anonymkode: e3eb8...edc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #60 Del Skrevet 16. desember 2024 Var sammen med en som ikke var så flink med hygiene, samtidig ikke vasket og ryddet hjemme, trodde det var sånn tilfeldig men "han var sånn", så besøkte jeg foreldrene og gud hjelpes for et grisehus, det er så skittent at det er klissete på gulv og støv og skitt overalt. Så fortalte han jeg var med at både mor og far var alkoholikere, og klarte ikke å ta vare på hverken hjem eller barn, de var forsåvidt voksne alle barna. Det ble faktisk en av hovedgrunnen til at jeg ikke ville være med han lenger. Så ble jeg sammen med en som var ryddig både i tøyet og i hjemmet, men så til de grader ryddig, at det ble et rent helvete hvis en genser hang over en stol, og hjelpes hvis det ikke var vasket opp på kjøkken med engang vi var ferdig å spise. Det ble også uutholdelig. så jeg går for en mellomting. Jeg liker å ha det rent og ryddig, men det skal være levelig. Anonymkode: ed1c8...445 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå