AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #21 Del Skrevet 11. desember 2024 Jeg ville i alle fall ikke hatt et forhold til en dame som har det like uryddig og småskittent som jeg har det hjemme hos meg selv, i falle fall. Må nok bruke to hele dager på å rydde og vaske for å tørre ha damebesøk her. Så det har jeg jo ikke. Men for så vidt vitner jo det om litt selvinnsikt også, da... 🙂 Anonymkode: d694d...615 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #22 Del Skrevet 11. desember 2024 Synes rødt flagg-begrepet misbrukes her på KG, så uansett hvor lite attraktivt det er å ha det rotete og skittent, så vil jeg ikke si det er rødt flagg. Synes det begrepet bør forbeholdes «farlige ting/oppførsel» Anonymkode: a9b81...6a2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #23 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det mange som tenker at om en mann, eller kvinne forsåvidt har det rotete og skittent hjemme (og eller i bilen) er et rødt flagg? Anonymkode: 53eb7...69b Er du et petimeter selv, så er rot og skitt et rødt flagg. Er du selv en rotekopp, så kan det bli vell mye rot og lite renhold med to av samme sorten. Enda et rødt flagg. Anonymkode: 49175...0f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #24 Del Skrevet 11. desember 2024 litt rot er greit, skittent 🤢neitakk.. Møtte en mann i fjor.. besøkte han hjemme etter noen dater.. og æsj.. asså når det er tiss på do-ringen og gulvet, bæsjestriper i skole, ikke finnes dokost, matrester(gamle) på benkene på kjøkkenet, stekepanne med middagsrester fra helge (jeg var der en onsdaf) osv. Og det er sånn han har det ved damebesøk.. neitakk, jeg ønsker ikke en man jeg må oppdra.. dette hadde jo garanterer blitt til kjefting og uenigheter og jeg som hade vasket og ryddet osv.. Så ble ikke han gitt... Anonymkode: 8fcd4...7d1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #25 Del Skrevet 11. desember 2024 Vet om flere ryddige menn, som sluttet å rydde etter de fikk samboer/partner. Anonymkode: 9457c...12f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #26 Del Skrevet 11. desember 2024 Helt klart ja. Anonymkode: 4b270...e62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #27 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Synes rødt flagg-begrepet misbrukes her på KG, så uansett hvor lite attraktivt det er å ha det rotete og skittent, så vil jeg ikke si det er rødt flagg. Synes det begrepet bør forbeholdes «farlige ting/oppførsel» Anonymkode: a9b81...6a2 Sier meg enig i dette. Skittent og rotete slår meg ikke som ett tegn på at han kommer til å være fysisk/psykisk voldelig på noen måter, men attraktivt er det jo heller ikke så det hadde ikke blitt noen flere dater. Anonymkode: 00b59...1cf 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #28 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det mange som tenker at om en mann, eller kvinne forsåvidt har det rotete og skittent hjemme (og eller i bilen) er et rødt flagg? Anonymkode: 53eb7...69b Jeg liker å ha det rent og ryddig hjemme, og jeg liker system og oversikt, så det ville i hvert fall vert uaktuelt å bo sammen med noen som ikke har evne eller vilje til det samme. Ellers ville jeg blitt skeptisk hvis jeg fant ut at en jeg hadde begynt å date hadde det rotete og skittent, fordi det KAN være et tegn på dypere og alvorligere personlige/psykiske problemer, men det ville nok ikke vert en automatisk dealbreaker (kommer an på HVOR skittent og rotet det er, og om det gjenspeiler seg på andre områder som hygiene f.eks.). Anonymkode: 6716a...f66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #29 Del Skrevet 11. desember 2024 Chupacabra skrev (1 time siden): Skjønner bare ikke hvordan noen kan ha rotete bil. Noen har så mye søppel i bilen at det er trafikkfarlig. Heller rot i hjemmet enn i bilen spør du meg. Kom å se på min bil da så skal du se at det er mulig. " bor" i bilen til tider og har med meg alt fra ekstra klær til puter og pledd i bilen. Og kroppen er stiv og støl så å drive å krabbe rundt der og rydde, er slitsomt. Kunne ordna et system, men min verden er for hektisk og det blir ikke prioritert. Anonymkode: 60866...211 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beans Skrevet 11. desember 2024 #30 Del Skrevet 11. desember 2024 Rotete nei, men om det er skittent ja 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 11. desember 2024 #31 Del Skrevet 11. desember 2024 Litt rot kan gå, men ikke at det er skittent. Da mister jeg all interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
th4don Skrevet 11. desember 2024 #32 Del Skrevet 11. desember 2024 Hvis det alltid er rotete og skitten er det et rødt flagg ja, mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #33 Del Skrevet 11. desember 2024 Jeg hadde ikke orket å bo med noen som er rotete, fordi da vet jeg at det blir konstant irritasjonsmoment å rydde opp etter den andre personen. Og hvis man tror at man kan endre en person som er rotete og skitten, ja da tar man feil. Anonymkode: 26e06...06a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #34 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg hadde ikke orket å bo med noen som er rotete, fordi da vet jeg at det blir konstant irritasjonsmoment å rydde opp etter den andre personen. Og hvis man tror at man kan endre en person som er rotete og skitten, ja da tar man feil. Anonymkode: 26e06...06a Man kan ikke endre men man kan møtes på en middelvei. Anonymkode: 60866...211 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #35 Del Skrevet 11. desember 2024 Nei det er ikke er rødt flagg for min del. Jeg har vært i et forhold som tok hele kontrollen på meg. Jeg var ung og så ikke at han tok kontrollen på meg. Jeg våknet når jeg så hvordan han behandlet meg når faren min ble alvorlig syk. Han hadde det fint og reint hjemme. Så møtte jeg en gutt som ikke var så flink med hjemmet. Men han behandler meg og barna som en prinsesse. Jeg har aldri hatt det så bra. Han får frem det beste i meg og barna. Så at han ikke er så flink med å rydde og vaske bryr jeg meg ikke om. Det tar jeg gledelig. Anonymkode: 61344...1f4 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #36 Del Skrevet 11. desember 2024 Det er ikke rødt flagg, men total turnoff. Anonymkode: 7cee0...957 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #37 Del Skrevet 11. desember 2024 Med mindre han jobber 24/7, stoooort rødt flagg. Deal-breaker faktisk. Anonymkode: bab80...034 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teoretisk sett Skrevet 11. desember 2024 #38 Del Skrevet 11. desember 2024 Jeg bryr meg ikke veldig om rot, men det finnes grenser, det fant jeg ut på et nachspiel for to, der var det bare å unnskylde seg å gå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #39 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er det mange som tenker at om en mann, eller kvinne forsåvidt har det rotete og skittent hjemme (og eller i bilen) er et rødt flagg? Anonymkode: 53eb7...69b Jeg fant en kvinne som hadde det rotete og skittent. Jeg tenkte at det går seg nok til, særlig når vi flytter sammen og jeg er ganske ryddig og renslig av meg. Men nei. Det endte med at jeg ble moren hennes fra første dag. Ryddet og vasket, ordnet og stellet. Hun bidro ikke med noe, og la igjen mer rot og skit etter seg. Forholdet varte i 7 år, og det var 5 år mer enn det burde. For jeg var enormt lettet og kunne endelig puste igjen når hun hadde tatt med seg rotet og flyttet ut. Så jeg vil absolutt kalle rot og skitt for rødt flagg, om du ikke er interessert i å være rydde- og vaskehjelp med aleneansvar inn i de mange år. Anonymkode: 4b06d...7ed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #40 Del Skrevet 11. desember 2024 Det spørs hvor ille og i hvilken situasjon. Om jeg ble med en fyr hjem spontant og han hadde litt skittenklær på gulvet og ikke hadde rydda helt etter middag, okei, men om han har invitert hjem og vet at jeg kommer på forhånd, så bør det se ordentlig ut. F.eks. rent sengetøy. Anonymkode: 6d6d5...a7e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå