AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #21 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Ja jeg skjønner jo det. Men ingen av disse situasjonene har skjedd heller. Alltid en klem når vi ses eller stryker meg på ryggen når han går forbi eller noe sånt. Anonymkode: 61bfc...b21 Creepy, og veldig uprofesjonelt. Tipper han er en litt klåfingra type som legger ut agn flere steder. Dette ville jeg satt en stopper for hvis jeg var deg. Anonymkode: 1e32d...201 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #22 Del Skrevet 11. desember 2024 Behandler han alle likt, eller er det bare med deg? Noen har klemmer og ryggstryking som del av sin normale kommunikasjon. Hvis du ikke liker det synes jeg du bør si rett ut «jeg klemmer ikke kollegaer» eller «jeg liker ikke å bli tatt på». Anonymkode: bbbae...20c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #23 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Behandler han alle likt, eller er det bare med deg? Noen har klemmer og ryggstryking som del av sin normale kommunikasjon. Hvis du ikke liker det synes jeg du bør si rett ut «jeg klemmer ikke kollegaer» eller «jeg liker ikke å bli tatt på». Anonymkode: bbbae...20c Jeg har hørt at han «bare er sånn» men har personlig ikke sett han gjøre det med andre. Men ser jo ikke han hele dagen heller. Anonymkode: 61bfc...b21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #24 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Behandler han alle likt, eller er det bare med deg? Noen har klemmer og ryggstryking som del av sin normale kommunikasjon. Anonymkode: bbbae...20c Eh nei. Disse typene som «bare er sånn» de stryker ikke andre menn på ryggen av en eller annen grunn. Kun kvinner. Så nei, det handler ikke om «normal kommunikasjon» for dem. Og det er utrolig invaderende og ekkelt. Anonymkode: 1e32d...201 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå