Gå til innhold

Dere som er i et forhold, eller andre som har synspunkt. Ang flørting på jobb

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Inspirert av utro på julebord tråden. 

Har en mann på jobb som er i et forhold. 

Jeg er singel. 

Denne mannen er veldig touchy feely,klemmer og stryker på meg ofte. 

Tonen mellom oss er ikke direkte flørtete, vi har en god connection, men hans kroppsspråk forvirrer meg. Er på ingen måte vanlig for meg at mannlige kollegaer oppfører seg sånn (for meg). 

Er dette noe som er vanlig,og greit å gjøre? Har aldri opplevd dette før… 

Anonymkode: 61bfc...b21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvsagt skal det ikke være sånn og DU setter grenser/setter vedkommende på plass. :fy: 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Selvsagt skal det ikke være sånn og DU setter grenser/setter vedkommende på plass. :fy: 

Er du i et forhold?

Anonymkode: 8108d...87b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Inspirert av utro på julebord tråden. 

Har en mann på jobb som er i et forhold. 

Jeg er singel. 

Denne mannen er veldig touchy feely,klemmer og stryker på meg ofte. 

Tonen mellom oss er ikke direkte flørtete, vi har en god connection, men hans kroppsspråk forvirrer meg. Er på ingen måte vanlig for meg at mannlige kollegaer oppfører seg sånn (for meg). 

Er dette noe som er vanlig,og greit å gjøre? Har aldri opplevd dette før… 

Han tråkker over en grense, i mine øyne. Jeg hadde ikke likt det om min samboer hadde holdt på slik med en kollega. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Er du i et forhold? Anonymkode: 8108d...87b

Det spiller egentlig ingen rolle. Den oppførselen er ufyselig på jobb. Alle andre steder også. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det du føler ubehag, er det ikke greit. 

For egen del; En mann som gir en spontan klem når du deler noe vanskelig. En mann som raskt klemmer (med handa) på skulderen din om dere har ledd av noe, og han går videre. Det er greit. 

Det er vel eneste fysiske kontakten jeg synes er ok på jobb. Uansett om det er menn eller kvinner. 

Anonymkode: f03f5...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Er du i et forhold?

Anonymkode: 8108d...87b

Har det noe å si? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

I det du føler ubehag, er det ikke greit. 

For egen del; En mann som gir en spontan klem når du deler noe vanskelig. En mann som raskt klemmer (med handa) på skulderen din om dere har ledd av noe, og han går videre. Det er greit. 

Det er vel eneste fysiske kontakten jeg synes er ok på jobb. Uansett om det er menn eller kvinner. 

Jeg føler ikke ubehag, han er veldig snill og grei og vi har som sagt en hyggelig tone. Jeg blir bare så forvirret mtp at han har dame. Hadde han vært singel hadde jeg 100% trodd han flørtet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg føler ikke ubehag, han er veldig snill og grei og vi har som sagt en hyggelig tone. Jeg blir bare så forvirret mtp at han har dame. Hadde han vært singel hadde jeg 100% trodd han flørtet. 

Vel, da flørter han. Er du generelt litt godtroende? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vel, da flørter han. Er du generelt litt godtroende? 

Nja… hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hadde du likt det? Følt det var litt godt og spennende (om han ikke hadde hatt dame)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja… hva mener du?

At single menn har andre baktanker bak atferd enn opptatte menn. Bare i egenskapen av å være singel. 

Det er temmelig naivt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AllahBallah skrev (Akkurat nå):

Hadde du likt det? Følt det var litt godt og spennende (om han ikke hadde hatt dame)?

Ja flørting er jo alltid gøy men når den ene er opptatt så er det jo ikke greit 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At single menn har andre baktanker bak atferd enn opptatte menn. Bare i egenskapen av å være singel. 

Det er temmelig naivt. 

Jeg har aldri opplevd direkte utroskap, så jeg vet ikke. Er kanskje litt naiv da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan oppfører han seg ovenfor andre kolleger? Noen er mer naturlig taktile og klemmere enn andre, uten at det trenger å ligge noe mer bak, men da er de gjerne sånn mot alle.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har aldri opplevd direkte utroskap, så jeg vet ikke. Er kanskje litt naiv da

Det har ikke jeg heller. Men det du ikke forstår er at du ikke kan tolke atferd ut i fra hvem som utøver atferden. 

Jeg skriver at en god klem om jeg står i noe tøft er ok for meg, da jeg verdsetter kollegaer. Denne gode klemmen kan komme fra; 

En kvinnelig kollega, en gift eldre mann, en singel mann, en homofil mann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har ikke jeg heller. Men det du ikke forstår er at du ikke kan tolke atferd ut i fra hvem som utøver atferden. 

Jeg skriver at en god klem om jeg står i noe tøft er ok for meg, da jeg verdsetter kollegaer. Denne gode klemmen kan komme fra; 

En kvinnelig kollega, en gift eldre mann, en singel mann, en homofil mann. 

Ja jeg skjønner jo det. Men ingen av disse situasjonene har skjedd heller. Alltid en klem når vi ses eller stryker meg på ryggen når han går forbi eller noe sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skjønner jo det. Men ingen av disse situasjonene har skjedd heller. Alltid en klem når vi ses eller stryker meg på ryggen når han går forbi eller noe sånt. 

Og da er nettopp spørsmålet mitt;

fortsatt greit for deg om det var kvinne, eldre kollega, homofil kollega, singel kollega?

Hvorfor har det noe å si for hvilken fysisk kontakt du er ok med? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da er nettopp spørsmålet mitt;

fortsatt greit for deg om det var kvinne, eldre kollega, homofil kollega, singel kollega?

Hvorfor har det noe å si for hvilken fysisk kontakt du er ok med? 

Jeg hadde jo egentlig stilt meg selv samme spørsmål om det var en anne person, for sånn kroppskontakt er ikke vanlig for meg å ha med noen utenom kjæreste… 

Men ja altså, poenget mitt var bare å høre hva som er vanlig. Hva vet jeg, kanskje det er det. Folk er jo forskjellige. Kanskje han bare er en touchy feely person, men ville bare høre om flere har erfaringer med sånne folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg hadde jo egentlig stilt meg selv samme spørsmål om det var en anne person, for sånn kroppskontakt er ikke vanlig for meg å ha med noen utenom kjæreste… 

Men ja altså, poenget mitt var bare å høre hva som er vanlig. Hva vet jeg, kanskje det er det. Folk er jo forskjellige. Kanskje han bare er en touchy feely person, men ville bare høre om flere har erfaringer med sånne folk. 

Er du veldig ny i arbeidslivet?

Har du sett eller opplevd lignende oppførsel på nåværende arbeidsplass eller tidligere arbeidsplasser før? Har du hørt noen venninner eller familiemedlemmer noen gang nevne en tilsvarende oppførsel fra sine kolleger? Hvis du ikke har det, så er vel det ett svar i seg selv på om slik oppførsel er vanlig?

Anonymkode: 0724e...4be

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...