AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:24 #1 Del Skrevet onsdag kl 11:24 https://no.wilfa.com/blogs/oppskrifter/myke-pepperkaker-med-kremostglasur Anonymkode: eddc8...962 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:56 #2 Del Skrevet onsdag kl 18:56 Hva tror du selv? Anonymkode: 4dea4...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:55 #3 Del Skrevet onsdag kl 19:55 Ja. Anonymkode: 9877f...4f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:28 #4 Del Skrevet onsdag kl 22:28 Spørsmålet er vel neppe ordrett «kan de fryses». Alt kan fryses. Så spørsmålet er helt åpenbart dette: dersom ts fryser dem, vil de tine opp igjen med en konsistens som gjør dem appetittlige. Og for å besvare det spørsmålet må man enten selv fryse og så tine opp igjen, eller høre med noen som har gjort den øvelsen, og har pålitelig ok smak. Ts: du bør aldri fryse ned ferdig stekte kjeks. De får ikke en ok konsistens. Dersom du ønsker fryse kjeks for å ha dem ferske bør du lage ferdig deigen, forme ferdig kjeksene og så fryse dem rå. Deretter steker du dem fra frossen tilstand. Anonymkode: efe7c...ad3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 20 timer siden #5 Del Skrevet 20 timer siden Jeg ville ikke fryst dem, men oppbevart dem i en boks og laget ostekrem etterhvert som jeg skulle servere dem. Jeg hadde sannsynligvis, hvis jeg skal være ærlig, servert dem uten ostekrem fordi jeg ikke hadde giddet å lage det, men jeg har god erfaring med å fryse ostekrem hvis jeg har laget for mye til gulrotkake. Den er like god etter en tur i fryseboksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå