Gå til innhold

Kampanje i nettbutikk vs butikk

Diana

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte ny tlf i går. Han i butikken sa at jeg desverre ikke kunne få med øretelefoner på kjøpet da de hadde den kampanjen sist uke. På telenor sine sier står det derimot "kjøp samsung s24+ , få med ørepropper på kjøpet.  Kampanjen varer til 31.12"

Kan jeg gå tilbake til butikken og få ørepropper likevel? Kjøpte i en telenor butikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke ganske vanlig at de har ulike kampanjer på nett og i fysisk butikk da? Hvis du ville ha øretelefonene, skulle du jo kjøpt de der de har kampanjen, på nett.

Anonymkode: e6a44...408

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det ikke ganske vanlig at de har ulike kampanjer på nett og i fysisk butikk da? Hvis du ville ha øretelefonene, skulle du jo kjøpt de der de har kampanjen, på nett.

Anonymkode: e6a44...408

Telefonen min avgikk med døden igår kveld klokken 20. Senteret stenger 21 og jeg måtte ha ny tlf der og da. Jeg hadde ikke tid til å sjekke nettsiden før jeg kjøpte ny tlf. Klarer meg fint uten øretelefonene, men hadde jo vært kjekt å kunne benytte seg av ett tilbud bare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om butikken tilbyr å bruke angrerett, så kan du jo bestille på nett og når det kommer hjem til deg derfra, leverer du tilbake i butikken...

Anonymkode: 362f9...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diana skrev (2 timer siden):

Jeg kjøpte ny tlf i går. Han i butikken sa at jeg desverre ikke kunne få med øretelefoner på kjøpet da de hadde den kampanjen sist uke. På telenor sine sier står det derimot "kjøp samsung s24+ , få med ørepropper på kjøpet.  Kampanjen varer til 31.12"

Kan jeg gå tilbake til butikken og få ørepropper likevel? Kjøpte i en telenor butikk

Er dette Telia? Da ringer du dem, de pleier ha en ok kundeservice i slike akser. 
Hvis de ikke er behjelpelig, og det heller ikke er Telia, så får du gi de litt dårlig omtale i tråden, med navn på firma.

Anonymkode: 2297c...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er dette Telia? Da ringer du dem, de pleier ha en ok kundeservice i slike akser. 
Hvis de ikke er behjelpelig, og det heller ikke er Telia, så får du gi de litt dårlig omtale i tråden, med navn på firma.

Anonymkode: 2297c...55d

Nei det står da ganske tydelig at det er Telenor i innlegget 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...